Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και η εφαρμογή της στον τουριστικό τομέα στην Ελλάδα.
Electronic entrepreneurship and its application in the tourism sector in Greece.
View/ Open
Date
2022-07-13Author
Γούτσος, Παναγιώτης
Goutsos, Panagiotis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα στον τουριστικό τομέα και τις ψηφιακές εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί και χρησιμοποιούνται για την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών.
Η σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές έχει αλλάξει δραστικά λόγω ης πανδημίας covid 19. Η χρήση του διαδικτύου τόσο για την αγορά αγαθών όσο και υπηρεσιών έχει αυξηθεί δραματικά με αποτέλεσμα να υπάρχει αντίστοιχη αύξηση στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και γενικότερα με το ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκτός από φυσική παρουσία έχει αναπτύξει και ηλεκτρονική παρουσία μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ και των social media. Η στρατηγική μάρκετινγκ περιλαμβάνει και διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό από τις ανάγκες και τις επιθυμίες μίας νέας, συνεχώς αναπτυσσόμενης γενιάς καταναλωτών, των ηλεκτρονικών καταναλωτών.
Στην Ελλάδα, μία κατεξοχήν τουριστική χώρα, η πώληση τουριστικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου έχει αυξηθεί σημαντικά. Ο Έλληνας τουρίστας χρησιμοποιεί τις αντίστοιχες ψηφιακές εφαρμογές για να συγκεντρώσει πληροφορίες και να λάβει αναφορές και σχόλια ώστε να αποφασίσει για τον προορισμό των διακοπών του και το πακέτο των υπηρεσιών που θα αγοράσει. This paper deals with e-entrepreneurship in the tourism sector and the digital applications that have been created and are used to offer tourism services.
The relationship of consumers with technology and online transactions has changed drastically due to the covid 19 pandemic. The use of the Internet for both the purchase of goods and services has increased dramatically and as a result there is a corresponding increase in businesses engaged in e-commerce and e-business in general.
The majority of businesses, apart from being physically present, have also developed an online presence through digital marketing and social media. The marketing strategy includes and is shaped to a significant extent by the needs and desires of a new, constantly growing generation of consumers, the electronic consumers.
In Greece, an eminently touristic country, the sale of tourist services through the internet has increased significantly. The Greek tourist uses the corresponding digital applications to gather information and receive reports and comments in order to decide on the destination of his holiday and the package of services he will buy.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info