• Tour operators και η συνδρομή τους στο τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φωτιάδη, Μαρία; Παπαστεφανάκη, Ελισάβετ
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012
    Η τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται με τέτοιον τρόπο ώστε να μπορεί να ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των κατηγοριών των ταξιδιωτών και τουριστών κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Ο τουρισμός μεταμορφώνεται σε κοινό αγαθό ...
  • Δημιουργία τουριστικού πακέτου μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φραγκιά, Αγγελική; Ιατρού, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2011
    Στην πτυχιακή μας εργασία αναφερθήκαμε στο παλιό τρόπο δημιουργίας τουριστικών πακέτων και στις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες κρατήσεων. Επίσης αναπτύξαμε το πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τους tour operators και τους ...
  • Δημιουργία τουριστικών πακέτων για την ρώσικη τουριστική αγορά έρευνα μεταξύ της Κέρκυρας και Ρωσίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γκουβίρ, Βίκτορ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-06-2015
    Με την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασίας γίνεται μια προσπάθεια ανάδειξης νέων τουριστικών πακέτων με σκοπό την πόλωση στην ρωσική τουριστική αγορά για λογαριασμό της ταξιδιωτικής εταιρίας «Beleon Tours». Με βάση ...
  • Διοργάνωση τουριστικών πακέτων- Εξερχόμενος τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαύρη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ντόκου, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ένα από τα σημαντικά τμήματα της τουριστικής βιομηχανίας και χωρίς αυτά θα ήταν πραγματικά αδύνατο για τον ταξιδιώτη ή τουρίστα να γνωρίζει και να επιτύχει τις πιο κατάλληλες πτήσεις στις ...
  • Η λειτουργία του all inclusive σήμερα. Οι επιρροές του θεσμού εντός και εκτός των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δραμουντανής, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22
    Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την μορφή τουρισμού που είναι το all inclusive και εντοπίσαμε προβλήματα και λύσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε σε έννοιες του τουρισμού όπως τι είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες ...
  • Ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία του τουριστικού γραφείου με ειδική αναφορά στο σχεδιασμό, την διαμόρφωση, προωθηση και πώληση του τουριστικού πακέτου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ρηγούτσου, Αντωνία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι λόγοι που οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν διακοπές είναι ασαφείς. Η ανάγκη τους να ταξιδέψουν, πολλές φορές χαρακτηρίζεται περισσότερο από την επιθυμία τους να ξεφύγουν από την καθημερινότητα παρά το ενδιαφέρον τους να ...
  • Μία κριτική ανάλυση του συστήματος all-inclusive στα ελληνικά ξενοδοχεία, με μελέτη περίπτωσης το νησί της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζουρούδη, Σοφία-Τσαμπίκα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-11
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει κριτικά το μοντέλο all-inclusive, μια σύγχρονη τάση στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά του μοντέλου, στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ...
  • Ξενοδοχεία και All-Inclusive: η περίπτωση κατοίκων της Ρόδου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Ρίζου, Λαουρίν
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγελή, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-24
    Η παρούσα ερευνητική εργασία σκοπεύει στη διερεύνηση της συμπεριφοράς, των παραγόντων και των κινήτρων των Ροδιτών τουριστών κατά την επιλογή πακέτων διακοπών all-inclusive. Στόχος αυτής, είναι ο προσδιορισμός των μεταβολών ...
  • Ο ρόλος του φυλλαδίου στο μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πολυζώη, Πηγή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στην τουριστική βιομηχανία η πληροφορία είναι βασική για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ο καταναλωτής χρειάζεται να είναι καλά ενημερωμένος για την κατάσταση της αγοράς, για να μπορέσει να κάνει πιο εύκολα τις ...
  • Τουριστικοί προορισμοί και τρόποι προώθησης τους από τους τουριστικούς οργανισμούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γεωργιακάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-11-2011
    Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει προσφέρει στην κοινωνία τη δυνατότητα και τα μέσα για την εύκολη μετακίνηση αλλά και την διαμονή σε οποιοδήποτε μέρος της Γής. Οι άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν και να φτάσουν σε μέρη που ...