• Το μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης: Το μάρκετινγκ της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπεκράκης, Απόστολος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-09
    Το μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας το 2011, υπολογίζεται ότι ξεπέρασε σε αξία τα 273 δις ευρώ. Το ίδιο έτος, οι διαφημιστικές δαπάνες σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα 506 δις ευρώ. Τα παραπάνω νούμερα φανερώνουν ότι ο ...