• Ανάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πιρπιρής, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31
    Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική τεχνολογία με την ικανότητα να εισάγει εφευρετικές διδακτικές προσεγγίσεις και να ενθαρρύνει συναρπαστικές μαθησιακές εμπειρίες. Η ενσωμάτωση του ...
  • Δυναμική οπτικοποίηση 3D αντικειμένων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Σφυράκης, Μύρων
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-03
    Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι μια τεχνολογία που επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες και στοιχεία στον φυσικό κόσμο, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη στον πραγματικό κόσμο. Έχει διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων ...
  • Διαδραστική παρουσίαση πολιτιστικού περιεχομένου με τη χρήση υβριδικών τεχνολογιών, γεωγραφικού συστήματος και τρισδιάστατων τεχνολογιών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κολοκούρης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-20
    Η βασική ιδέα είναι: η απεικόνιση πολιτιστικού περιεχομένου, προσεγγίζοντας τον χρήστη στον τρισδιάστατο ψηφιακό χώρο, μέσω του χάρτη όπου απεικονίζεται ως βασικό μέσω πλοήγησης. Η γενική πλατφόρμα συγκομιδής πληροφορίας, ...
  • Ένα εργαλείο για αλληλεπίδραση με φυσικό τρόπο σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Λογοθέτης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-29
    Η επαυξημένη πραγματικότητα μέρα με τη μέρα αναπτύσσεται και οι εφαρμογές της γίνονται ευρέος γνωστές. Αυτή η τεχνολογία συνδυάζει τον πραγματικό κόσμο με τον ψηφιακό, επιτρέποντας την τοποθέτηση εικονικού περιεχομένου ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) για κινητές συσκευές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Στέφος, Αναστάσιος Συμεών; Σφακιανάκη, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-28
    Η τεχνολογία ονόματι επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) είναι πλέον διαδεδομένη στον 21ο αιώνα. Η χρήση της προϋποθέτει κινητές συσκευές και στόχο έχει την προσομοίωση τεχνητών αντικειμένων στο πραγματικό ...
  • Ανάπτυξη της εμπειρίας του χρήστη μέσω της χρήσης της συσκευής HTML5 APIs.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοκκίνη, Βλάσια
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στην σημερινή εποχή στον τομέα της πληροφορικής, των υπολογιστικών και πληροφοριακών συστημάτων ένα ταχέως εξελισσόμενο ερευνητικό πεδίο είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality). Η επαυξημένη πραγματικότητα αφορά ...
  • Επαυξημένη πραγματικότητα για πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δραπανιώτης, Ορέστης; Κάβαλος, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10
    Το Indoor navigation είναι ένας τρόπος πλοήγησης σε εσωτερικούς χώρους. Μπορεί να χαρακτηρισθεί ως “GPS εσωτερικού χώρου”. Χρησιμοποιείται σε “έξυπνες συσκευές” όπως smartphones, tablets κλπ, μέσω μιας λειτουργίας “indoor ...
  • Η άποψη των επισκεπτών πολιτιστικών πόρων για τις εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κοσμίδου, Παρέσα-Σούλα; Τσιόλιας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-08
    Η ανακάλυψη και εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αποτέλεσε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, που άλλαξαν άρδην το ρου της ιστορίας, επιτρέποντας αφενός την αναπαράσταση των πληροφοριών, σε ψηφιακή μορφή και ...
  • Η άποψη των επισκεπτών πολιτιστικών πόρων για τις εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Καμπιτάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-03
    Οι πολιτιστικοί οργανισμοί παγκοσμίως αξιοποιούν τις δυνατότητες που τους προσφέρει η Επαυξημένη Πραγματικότητα, εντάσσοντας στις δραστηριότητές τους εφαρμογές που ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών χώρων πολιτισμού, ...
  • Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Οικονόμου, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-21
    Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική ...
  • Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουτρελάκος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, ...
  • Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας τύπου PokemonGo.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κολυδάς, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-19
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός augmented reality παιχνιδιού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης παιχνιδιών Unity και των γλωσσών προγραμματισμού C# και PHP. Στο πλαίσιο ...
  • Υλοποίηση και υποκειμενική αξιολόγηση τεχνικών για την επαύξηση κρουστικών ήχων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
    Συγγραφείς: Σπανάκος, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Στεφανάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-20
    Στην παρούσα εργασία, η επαυξημένη πραγματικότητα εξετάζεται υπό το πρίσμα του ηχητικού περιεχομένου και πιο συγκεκριμένα, για την περίπτωση των κρουστικών ήχων. Ως ηχητική επαύξηση ορίζουμε το αποτέλεσμα που προκύπτει ...