• Ανάλυση διαδικασιών αφίξεων και εξυπηρέτησης πελατών σε υποκατάστημα τράπεζας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Μαυράκης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μιχαηλίδης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-13
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σύνθεση μιας μεθόδου για τον προσδιορισμό του κατάλληλου αριθμού τραπεζικών υπαλλήλων (ταμιών) σε οποιοδήποτε υποθετικό τραπεζικό υποκατάστημα, χρησιμοποιώντας την θεωρία ουρών ...
  • Βαθμός ικανοποίησης των πελατών του αεροδρομίου απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σαπανίδου, Σελήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία τριάντα χρόνια. Όμως υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι σε μεγάλο βαθμό, μια μερίδα των τουριστικών οργανισμών, αγνοούν τις ανάγκες και ...
  • Διαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσαμπανάκη, Μαρία ΑΜ 6151
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ...
  • Διαχείριση ποιότητας στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιαννάκη, Αφροδίτη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-01-2016
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της ιδιαιτερότητας του θέματος, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία ...
  • Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακού συστήματος e-CRM.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσοβίλη, Αγαθή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2011
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας ...
  • Η σημασία διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσέλιος, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-10-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση στοιχείων της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από ενεργές επιχειρήσεις στο νησί της Ρόδου, και συμβάλουν στην ανάλυση των ...
  • Ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Eurobank Ergasias.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπινιχάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αναλύοντας συγχρόνως τα στοιχεία που την απαρτίζουν και αναφέροντας τους λόγους για ...
  • Καταγραφή του προφίλ των πελατών υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλισης ζωής και υγείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ανδρέου, Ιωάννης; Πετρίδου, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-03-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα ως προς την εκτίμηση του προφίλ των ασφαλισμένων σε προγράμματα ζωής και υγείας της ιδιωτικής ασφάλισης. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των βασικότερων χαρακτηριστικών του ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αφραθιανάκης, Μύρωνας
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ...
  • Ποιότητα υπηρεσιών και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στον τομέα της τουριστικής βιομηχανίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαγενά, Αννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2009
    Αναλύεται η έννοια της ποιότητας των τουριστικών προιοντων-υπηρεσιών και οι τρόποι αντιμετώπισης παραπόνων πελατών καθως και οι τρόποι βελτίωσης τυχων προβλημάτων στον τομέα της τουριστικής βιομηχανίας.
  • Προσδιορισμός του προφίλ πελατών ιδιωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπαδάκη, Γεωργία; Μπουτσάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-03-2015
    Στη χώρα μας, που το κόστος αγοράς και συντήρησης του αυτοκινήτου είναι υψηλό, η απόκτησή του απαιτεί συχνά πολλές θυσίες. Όταν παραγγείλουμε ένα αυτοκίνητο, η τράπεζα μας υποχρεώνει, εφόσον έχουμε ζητήσει χρηματοδότηση, ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη εξειδικευμένου CRM συστήματος ειδικού σκοπού

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μακρίδης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Στυλιανός
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την διαχείριση των σχέσεων και των διαδικασιών ανάμεσα σε μια επιχείρηση και τους πελάτες της (Customer Relationship ...
  • Το μοντέλο του Κανό: παρουσίαση και εφαρμογές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαμπάκη, Μαρια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η εργασία αυτή αφορά στην παρουσίαση της μεθοδολογίας και των εφαρμογών του μοντέλου Kano. Το μοντέλο Kano, είναι ένα μοντέλο το οποίο είναι σε θέση να αναλύσει και να αξιολογήσει τη συμπεριφορά και την αντίδραση των πελατών ...