• E-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Λεάνκα, Σιμιόν; Σταματάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24
    Οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους ...
  • E-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φουκαράκη, Ελευθερία; Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων ...
  • Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλεξανδρή, Φλώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09
    Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ...
  • Διερεύνηση της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δήμου, Νικολέτα; Κατσούλη, Ασημίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-13
    Στη παρούσα εργασία διερευνήθηκε η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Αρχικά αναλύθηκαν λεπτομερώς οι έννοιες της καινοτομίας, της χρήσης του ...
  • Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαιρέτη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2009
    Ο τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο ...
  • Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπεχράκη, Παυλίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Στις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ...
  • Η διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάκη, Κωνσταντίνα; Σφακιανάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το ...
  • Η διαδυκτιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο νομό Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανδρεαδάκης, Ανδρέας; Αρτιομένκοβα, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-08
    Κατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασία στόχος ήταν η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις στο νομό Χανίων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αφορά ...
  • Η εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κωνσταντίνου, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η ιστορία της διαφήμισης ξεκίνησε από πολλά χρόνια πριν. Αφότου ξεκίνησε η διαδικασίας της αγοραπωλησίας οι επιχειρηματίες, έχουν ως σκοπό τους να βρουν ένα τρόπο για να πουλήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που προσφέρουν. ...
  • Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμάκα, Αικατερίνη–Μαρία; Λάγιου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν ...
  • Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουφάκη, Ιωάννα; Μυλωνάς, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-06-2014
    Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Η έρευνα αυτή ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκης, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φουκαράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2011
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου. Το Internet, όπως είναι η διεθνής ονομασία του, είναι ...
  • Η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκη, Δέσποινα; Πιπίτσα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται ...
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαλάτου, Μαρία; Μούλιο, Ολιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2009
    Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η απήχηση του νέου μέσου στον μέσο καταναλωτή – ...
  • Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εμπόριο με εμπλοκή διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λεπέτσου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-11-2009
    Η εργασία αυτή εκπονήθηκε ύστερα από συστηματική επεξεργασία πηγών που αφορούν συγκεκριμένη βιβλιογραφία σχετική με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Marketing, e-Commerce, την ανάλυση του επαγγελματικού προσανατολισμού και την ...
  • Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριχάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Στη σημερινή εποχή, η βασικότερη πηγή πληροφορίας για το µέσο άνθρωπο αποτελείται απο το ∆ιαδίκτυο “Internet”. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες καθημερινά ενημερώνονται απο το ∆ιαδίκτυο. Η ραγδαία ανάπτυξη των ιστοσελίδων ...
  • Ηλεκτρονικός τουρισμός και ταξιδιωτικά γραφεία: νέες τάσεις και εφαρμογές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κουτσιμπέλα, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24
    Η νέα ψηφιακή επανάσταση, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, έχουν επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η τουριστική βιομηχανία , ένας κλάδος που από ...
  • Ιστοσελίδες τουριστικών προορισμών: μία συγκριτική μελέτη και αξιολογική ανάλυση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αρπατζάνη, Μελίντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-11-2013
    Στο 2ο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια σύντομη ανάλυση του όρου τουρισμός και μια εισαγωγή στην έννοια του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού προορισμού. Το 3ο κεφάλαιο πραγματεύεται την έννοια του τουριστικού ...
  • Μελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γρυφάκη, Ανδριάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. ...
  • Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κακεπάκη, Ευφροσύνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2012
    Το διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα ...