• Δημιουργία, αποθήκευση και προβολή προηχογραφημένων παρουσιάσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Θεοδωράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός μέν να προβάλει ορισμένους διαφορετικούς τρόπους και μεθοδολογίες παρουσίασης της εκπαιδευτικής πληροφορίας, αφετέρου να εισάγει τον αρχάριο αναγνώστη στην δομή ενός διαδικτυακού ...
  • Η προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βροντάκη, Βάσω; Μπουλταδάκης, Σπύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2009
    Ο μαζικός τουρισμός αποτέλεσε διεθνώς το κύριο πρότυπο, ιδίως στη Μεσόγειο, που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του τουρισμού και στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια. Ο προσανατολισμός στον ‘ήλιο και θάλασσα’ και ...
  • Ποια τα μέσα επικοινωνίας και σε τι χρησιμεύουν στην επιχείρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Σολδάτος, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρκουλάκη, Ευτυχία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-04-2008
    Μέσω της τεχνολογίας ο κόσμος έχει αλλάξει θεαματικά και συνεχώς αλλάζει. Με κίνητρο την ικανοποίηση των αναγκών και την «θέλω» τους, οι άνθρωποι δημιουργούν και βελτιώνουν συνεχώς τους τρόπου να επικοινωνούν. Με την πάροδο ...
  • Προβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλευράκη, Αφροδίτη; Φοβάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2010
    Η εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια ...
  • Σύστημα αποθήκης "Σούπερ Μάρκετ".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπένος, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλεισαρχάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2010
    Ο σκοπός της εφαρμογής είναι η προβολή προϊόντων επιχειρήσεων και η πώληση τους μέσω διαδικτύου. Από την πλευρά του ο χρήστης έχει την δυνατότητα να κάνει έρευνα αγοράς για το τι προϊόντα είναι διαθέσιμα σε κάθε επιχείρηση, ...