• Γαστρονομικός τουρισμός: η νέα τάση Farm to Table.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κοντογιάννης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-01
    Εισαγωγή: O γαστρονομικός τουρισμός αναδεικνύεται η νέα τάση που επικρατεί στον χώρο του τουρισμού παγκοσμίως. Η Ελλάδα έχει να επιδείξει μια πλούσια ποικιλία προϊόντων του πρωτογενούς τομέα και μια εξαιρετικά μεγάλη ...
  • Η συμβολή των παραδοσιακών προϊόντων της νήσου Λέσβου για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση του ούζου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαμπαρδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2013
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάλυση της έννοιας και λειτουργίας του τουρισμού στις μέρες μας και κυρίως της ύπαρξης του τουρισμού στο νησί της Λέσβου, μέσω της συμβολής παραδοσιακών προϊόντων και με απώτερο στόχο ...
  • Μελέτη διερεύνησης τοπικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σωτήρη-Γέροντα, Ανθούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η γενική διερεύνηση των τοπικών προϊόντων, όσον αφορά τη διασφάλιση της ποιότητας τους, την ανάδειξη των ιδιαίτερων γνωρισμάτων των τόπων στους οποίους παράγονται, τις ορθές ...
  • Ο ρόλος των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας στην ταυτότητα ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Νάξου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείας
    Συγγραφείς: Λεγάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-10-18
    Τα τοπικά προϊόντα αποτελούν βασικό στοιχείο του πολιτισμού και της κουλτούρας των τουριστικών προορισμών, προσδίδοντας τους μια ιδιαίτερη ταυτότητα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τον ρόλο που ...
  • Οργάνωση και λειτουργία μπαρ. Μελέτη περίπτωσης “Ανάδειξη τοπικών προϊόντων μέσω του μπαρ".

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αγγέλου, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-16
    Η παγκοσμιοποίηση έχει επηρεάσει κατά πολύ την παγκόσμια αγορά. Η Ελλάδα δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη αφού παρουσιάστηκε μεγάλη αύξηση των εισαγωγών, μείωση των εξαγωγών αλλά και πτώση της βιομηχανίας παραγωγής προϊόντων. ...
  • Παραδοσιακά προϊόντα και ελληνική μεσογειακή διατροφή. Θεσμικό πλαίσιο ενωσιακών σημάτων ποιότητας και προοπτικές ανάπτυξης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Σουρβίνος, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψαρουδάκη, Αντωνέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-27
    Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η απαιτητική καθημερινότητα έχουν απομακρύνει τον Έλληνα από την παραδοσιακή διατροφή και τα οφέλη που αυτή προσφέρει. Τα τελευταία χρόνια, όμως, έχει παρατηρηθεί μία τάση στροφής προς την ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιγουρτάκης, Χαρίλαος; Τζωρμπατζάκης, Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-08-2013
    Ο σκοπός της εργασίας επικεντρώνεται στις στρατηγικές ανάπτυξης παραδοσιακών κρητικών προϊόντων. Παρακάτω θα τονιστούν, οι στρατηγικές θεωρίες που λειτουργούν παγκοσμίως για εξαγωγικές μονάδες. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε ...
  • Το μάρκετινγκ των ελληνικών αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων : Η περίπτωση της μέλισσας και των προϊόντων της.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015
    Ο βασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου του μάρκετινγκ στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα με ιδιαίτερη περίπτωση τα προϊόντα της μέλισσας. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, η εργασία χωρίζεται ...