• Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χλαμπέα, Στεφανία–Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015
    Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελσαουάχ, Νταϊάνα; Κωτσής, Χρυσοβαλάντης-Κωνσταντίνος; Στυλιανίδη, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ...
  • Η χρήση του social media marketing στο χώρο των ειδών πυροτεχνίας - φωτοβολίδων- βεγγαλικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νταντούδη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο κλάδο του εμπορίου, εκείνου των ειδών πυροτεχνίας – φωτοβολίδων και βεγγαλικών. Στην ...
  • Η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκη, Δέσποινα; Πιπίτσα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται ...
  • Η χρήση των promotion apps στο mobile marketing. Δημιουργία promotion app για την ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ρηγούτσου, Κάντια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας mobile εφαρμογής προώθησης (promotion app) γνωστής εταιρείας επίπλων (ΙΚΕΑ). Η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου έχει οδηγήσει τις εταιρείες να θέλουν ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κρουσταλάκη, Στέλλα; Μεταξάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Ηλεκτρονικές συναλλαγές και ασφάλεια: η περίπτωση των καταναλωτών της πόλης του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χατζάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Ένας συχνά αναφερόμενος λόγος για τους καταναλωτές που δεν αγοράζουν από το Διαδίκτυο, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Η έλλειψη φυσικών ενδείξεων και η αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό περιβάλλον καθιστά πιο δύσκολη την ...
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών. Σχεδιασμός-ανάπτυξη-προώθηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κρητικού, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-14
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε το πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών περιγράφοντας παράλληλα και την ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. ...
  • Κατασκευή πλατφόρμας On line κρατήσεων με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αδάμου, Σταυριάνα; Ζάκου, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-08
    Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία κατασκευάζουμε μια πλατφόρμα online κρατήσεων και αναλύουμε την ιστοσελίδα, τα βήματα της κατασκευής χρησιμοποιώντας το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείτε ώστε να υπάρχει ένα πλήρες αποτέλεσμα. ...
  • Οι δυνατότητες των theme builders για το δημοφιλές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου wordpress. Σύγκριση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης τους στην κατασκευή ολοκληρωμένου ιστοχώρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελευθεριάδης, Αβραάμ; Τσικριτζή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015
    Ένα μεγάλο μέρος των ιστότοπων που κατασκευάζεται βασίζεται πλέον στα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου που επιτρέπουν στο χρήστη να διαχειρίζεται το δικτυακό του περιεχόμενο, όπως κείμενα, εικόνες, πίνακες κ.λπ., με ...
  • Οι υπηρεσίες γεωγραφικού προσδιορισμού σε κινητές συσκευές και οι δυνατότητες που προσφέρουν στο social media marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σπανουδάκης, Μάρκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στις Υπηρεσίες Γεωγραφικού Προσδιορισμού (Location-based services) σε κινητές συσκευές και στις δυνατότητες που αυτές προσφέρουν στο Social Media Marketing. Αρχικά στόχος ...
  • Προώθηση προϊόντων-υπηρεσιών μέσω ιστοσελίδων προσφορών (deal sites). Υλοποίηση ενδεικτικών deal sites με χρήση της πλατφόρμας Word Press.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σκουραδάκης, Στέλιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08
    Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας κατά τα τελευταία χρόνια, είχε σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη του διαδικτύου, το οποίο αποτελείται από χιλιάδες μικρότερα δίκτυα υπολογιστών, τα οποία είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Η ...
  • Σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία και τεχνικές για την υποστήριξη πελατών με χρήση chat και μηνυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κοκολάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-29
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των κυριότερων εργαλείων υποστήριξης πελατών που υπάρχουν στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και η καταγραφή των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τους. Ως μεθοδολογία ...
  • Συγκριτική μελέτη εργαλείων ανάπτυξης παιχνιδιών για κινητές συσκευές (Mobile Games). Παρουσίαση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης στην κατασκευή ενός mobile game.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σηφάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στα εργαλεία με τα οποία αναπτύσσεται και σχεδιάζεται ένα παιχνίδι στο κινητό. Άξιο λόγου είναι το γεγονός ότι θα παρουσιαστεί η εξέλιξη των κινητών από την αρχή τους έως και σήμερα αλλά και ...
  • Συγκριτική μελέτη των κυριότερων σύγχρονων εκπροσώπων Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου (Content management systems - CMS)

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λουλούδης, Λυτούδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Στις μέρες μας η τεχνολογία του διαδικτύου αναπτύσσεται ραγδαία με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται συνεχείς αλλαγές και βελτιώσεις. Από την αρχή που εμφανίστηκε το διαδίκτυο έως σήμερα έχουν αναπτυχθεί πάρα πολλές τεχνολογίες ...
  • Συγκριτική μελέτη των κυριοτέρων σύγχρονων εργαλείων ανάπτυξης διαδραστικών html 5 διαφημίσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νζέιμ, Άκης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-07
    Το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια αποτελεί μέρος της ζωής μας και αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Το σύγχρονο marketing προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της νέας εποχής και ένα σύγχρονο μέσο για την προώθηση μιας εταιρείας ...
  • Τα chatbots και οι δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ. Υλοποίηση και ενσωμάτωση ενδεικτικού chatbot σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αχλαδιανάκης, Αντώνης; Παππά, Ελένη; Pappa, Eleni
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-29
    Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η δημιουργία ενός ενδεικτικού Chatbot και η ενσωμάτωση του σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (cms). Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε στους αναγνώστες ...
  • Το HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γαβριλάκης, Χρίστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2013
    Το HTML είναι η συντόμευση για το HyperText Mark-up Language, δηλαδή την γλώσσα του διαδικτύου στην οποία δημιουργούνται οι Ιστοσελίδες. Κάτω από αυτές τις όμορφες ιστοσελίδες που κοιτάμε, βρίσκεται μία ατελείωτη ακολουθία ...
  • Το social media marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασμάνης, Παναγιώτης; Σπανουδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Στην παρούσα πτυχιακή διερευνάται η χρήση των social media ως εργαλείο marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αρχικά, γίνεται εκτενής αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των social media ενώ στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα που ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζωγραφιστού, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια με την εξής διάρθρωση: Στo πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η ...