• Η βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέσω των ανθρωπιστικών πόρων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αργυρός, Χρήστος; Φυγετάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2010
    Σκοπός και στόχος της μελέτης αυτής είναι να παρουσιάσουμε να αναλύσουμε και να περιγράψουμε την αναγκαιότητα και την σπουδαιότητα της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των προσφερόμενων και παρεχόμενων υπηρεσιών στον ...
  • Η παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πενθερουδάκης, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, ...
  • Η ποιότητα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χαλκιαδάκης, Εμμανουήλ; Περβολαράκης, Γεώργιος; Pervolarakis, Georgios; Σεργιανάι, Μιγκένα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-13
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας. Η ...
  • Η ποιότητα ως αναγκαιότητα στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχείων, οι αντιλήψεις των εργαζομένων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πυργιανάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-24
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της φιλοσοφίας της ποιότητας των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και ειδικότερα πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της ποιότητας οι εργαζόμενοι στο τμήμα food beverage των ξενοδοχείων. ...
  • Μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λογιστικών υπηρεσιών: ποιότητα και διατήρηση πελατείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιάγκος, Δημήτριος; Γρηγοριάδης, Αλέξανδρος; Καρνιαούρας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-11-2015
    Στη συγκεκριμένη εργασία και έρευνα που διεξάγεται, πραγματοποιείται γενικευμένη αναφορά στο θέμα του μάρκετινγκ των υπηρεσιών στη χωρά μας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λογιστικές υπηρεσίες. Ο σκοπός της ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ροδίτη, Θεμελίνα; Χαραλαμπάκη, Αδαμαντία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2016
    Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη ...
  • Μέτρηση παρεχόμενης ποιότητας δημόσιων υπηρεσιών στον πολίτη. Η περίπτωση των ΚΕΠ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμερικάνας, Παντελής; Χατζηνικόλας, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μπορμπουδάκη, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-10-2014
    Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τους δημόσιους οργανισμούς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τους δημόσιους οργανισμούς αποσαφηνίζοντας ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση δικτυακής υποδομής βασισμένης στο πρότυπο DVB-T για μελέτη και βελτιστοποίηση δικτυακών επιδόσεων πλατφόρμας σύγκλισης ετερογενών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μωραϊτης, Γιάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρκάκης, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2009
    Η πτυχιακή αυτή εργασία περιλαμβάνει την μελέτη βελτιστοποίησης των δικτυακών επιδόσεων μίας πλατφόρμας σύγκλισης ετερογενών δικτύων(p2p) στην οποία θα ενσωματωθούν μηχανισμοί για τη διασφάλιση της διατερματικής (end-to-end) ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση μηχανισμού παροχής εγγυημένης ποιότητας υπηρεσίας σε δίκτυα 802.16.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καραδήμας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2009
    Ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας επικεντρώνεται στην παροχή δεδομένων εγγυημένης Ποιότητας Υπηρεσίας επιβεβαιώνοντας πειραματικά τις δικτυακές επιδόσεις του προτύπου IEEE802.16 (WiMAX) με χρήση μηχανισμών ...
  • Παρεχόμενες υπηρεσίες και ικανοποίηση επιβατών. Μελέτη περίπτωσης Αερολιμένας Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Τσιμπιμπάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29
    Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία χρόνια. Στην ανάπτυξη αυτή συνέβαλαν καθοριστικά οι αερομεταφορές που αποτελούν έναν από τους πλέον σημαντικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας ...
  • Πειραματική μελέτη για quality of experience σε IPTV μετάδοση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καντεράκης, Γιάννης; Φραντζή, Σταματία
    Επιβλέπων καθηγητής: Λιοδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-09-2010
    Σε αυτή την εργασία γίνεται ανάλυση των μετρήσεων οι οποίες λήφθηκαν για την αξιολόγηση μιας IPTV μετάδοσης μέσω των παραμέτρων του QoE. Τα σενάρια που μελετήθηκαν είναι Unicast & Multicast μετάδοσης με χρήση video server, ...
  • Ποιότητα παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαλεκτάκης, Γεώργιος; Στράτης, Γρηγόριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-22
    Ο τουριστικός τομέας όπως και η τουριστική δραστηριότητα είναι αλληλένδετα, ανήκοντας σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που σχετίζονται με το ταξίδι, την ψυχαγωγία και τη διαμονή σε έναν προορισμό. Οι τουριστικές υπηρεσίες και ...
  • Ποιότητα σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης της Αγροτικής Τράπεζας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κομήτη, Ρεβέκα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καρδάσης, Σταμάτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-06-2009
    Ο τομέας των υπηρεσιών είναι από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους τομείς της οικονομίας και περνά μια περίοδο συνεχόμενων αλλαγών. Ο τομέας των υπηρεσιών χαρακτηρίζεται από την ποικιλία των προσφερομένων υπηρεσιών σε ...
  • Ποιότητα υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στα επισιτιστικά τμήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παρασκάκη, Δέσποινα; Γιανναράκης, Νίκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2009
    Η παρούσα εργασία μελετά την ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και συγκεκριμένα στα επισιτιστικά τμήματα (Τμήμα F&B). Η εμπειρική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα επισιτιστικά τμήματα της ξενοδοχειακή αλυσίδας ...
  • Στρατηγικές ποιότητας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών και υλοποίηση αυτών σε επίπεδο εμπειρικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπαδόπουλος, Θωμάς
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία, διαπραγματεύτηκαν αρχικά τα εξής θέματα, η έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών και ο πρωτεύων ρόλος που διαδραματίζει για την επιβίωση της κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα του κλάδου δραστηριοποιήσεώς ...
  • Σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών Κέρκυρας και Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κασάπη, Καλλιόπη; Παπαμανώλη, Αναστασία; Παρασκευά, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2015
    Στη παρούσα εργασία θα γίνει αναφορά στον τουρισμό και στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας και συγκεκριμένα σε δυο πανέμορφα νησιά της. Θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις από την αύξηση του τουρισμού τόσο στην κοινωνία και τον ...
  • Συστήματα διαχείρισης ποιότητας πρόταση εφαρμογής του προτύπου διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια τράπεζα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζουμπάκη, Λουκία-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καρδάσης, Σταμάτιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Η οργάνωση της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει γίνει σε 2 μέρη και έχει ως θέμα τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, με μια πρόταση εφαρμογής του Προτύπου Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια Τράπεζα. Πρώτο μέρος: ...
  • Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση μηχανισμού προσαρμογής υπηρεσιών για την εγγυημένη παροχή ποιότητας (QoS), σε διαδραστικό περιβάλλον εκπομπής ευρείας κάλυψης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σακιζλόγλου, Λουκάς
    Επιβλέπων καθηγητής: Πάλλης, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-05-2010
    Η πτυχιακή αυτή εργασία επικεντρώνεται στην σχεδίαση και στην ανάπτυξη ενός μηχανισμού προσαρμογής υπηρεσιών, για την εγγυημένη παροχή QoS, σε διαδραστικά περιβάλλοντα εκπομπής ευρείας κάλυψης. Προτείνεται επίσης, η εφαρμογή ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών για ποιότητα υπηρεσιών πάνω σε δίκτυα σε τσιπ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματθαίου, Ευσταθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κορνάρος, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-09-2015
    Τα ενσωματωμένα συστήματα έχουν γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η χρήση πολυπύρηνων επεξεργαστών, μέσα σε αυτά τα συστήματα, έχουν πραγματικά ενισχύσει την απόδοσή τους. Ωστόσο, η χρήση πολυπύρηνων επεξεργαστών ...
  • Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαζαρακίδη, Έλενα; Πλευριτάκης, Ραφαήλ; Χαλός, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...