• Ανταγωνιστικές στρατηγικές και θεμελειώδης ικανότητα σε μια επιχείρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κατσαρού, Γεωργία; Πλιάκα, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-07
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της πιο αντιπροσωπευτικής ανταγωνιστικής στρατηγικής ανάλογα με τις απαιτήσεις, τις προϋποθέσεις και τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της η κάθε επιχείρηση όπως αυτά ...
  • Διεθνείς οικονομικές σχέσεις και η στρατηγική θέση της Ελλάδος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσατσαρωνάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σε αυτή την εργασία εξετάζουμε την διεθνή θέση της Ελλάδος. Η διάρθρωση της εργασίας έχει ως εξής. Στο Κεφαλαίο 2 παρουσιάζουμε τα συστατικά μέρη του ισοζυγίου πληρωμών μιας χώρας και αναλύσουμε τις συνθήκες, υπό τις οποίες ...
  • Διεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παλιαρούτης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Στα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς ...
  • Εξαγορές και συγχωνεύσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
    Συγγραφείς: Αφεντούλη, Ειρήνη-Ευφροσύνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τερζάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-05
    Στη σύγχρονη πραγματικότητα, το επιχειρηματικό περιβάλλον έχει μετατραπεί σε έναν παγκόσμιο στίβο στον οποίο παρατηρούνται οι οικονομικές μονάδες στο σύνολο τους να αναγκάζονται να δραστηριοποιηθούν σε αγορές εκτός των ...
  • Εφαρμογή και αξιολόγηση της διαδικασίας επιχειρηματικής ανακάλυψης στα πλαίσια υλοποίησης της στρατηγικής έξυπνης εξειδίκευσης στην Περιφέρεια Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Δασκαλάκη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Καθαράκης, Μιχάλης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-08
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εμβαθύνει στην διαδικασία υλοποίησης της επιχειρηματικής ανακάλυψης στο πλαίσιο υλοποίησης της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης στην περιφέρεια Κρήτης. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η ...
  • Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο ρόλος τους για την διαχρονική προσέλκυση των πελατών και ικανοποίησή τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καλαντζή, Κωνσταντίνα; Παπαχατζάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός της προτεινόμενης μελέτης είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις διάφορες μεθόδους στρατηγικής ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να επεκταθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στην ...
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νικολαϊδη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2009
    Το θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βελώνη, Κωνσταντίνα; Ζάτσε, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-17
    Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι οι στρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Επιχειρούμε μια εισαγωγή σε έννοιες και αξίες της εταιρικής στρατηγικής, της αποστολής και του οράματος μιας επιχείρησης καθώς ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης ΜΜΕ στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Απόκοτου, Άννα; Μαυρομανωλάκη, Χρυσή; Παπαδάκη, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-19
    Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στην οικονομική και κοινωνική βελτίωση μιας χώρας, καθώς συμβάλλουν στην γενικότερη βελτίωση του ανταγωνισμού και της καινοτομίας στο τομέα των ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης στα προϊόντα πολιτισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κούκουλα, Αριστέα; Μούτσα, Νερτίλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-29
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τον ρόλο της στρατηγικής και την σημασία εφαρμογής της σε μια επιχείρηση ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από το εσωτερικό και το εξωτερικό ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μιράντα, Μαρίνα -Τζόυ; Μίχος, Χαράλαμπος; Παπαδάκης, Δημήτριος; Παρτσινέβελος, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-10
    Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η σπουδαιότητα της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Όπως μια επιχείρηση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται να έχει στόχους και να συντονίσει τους πόρους του έτσι ώστε να ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης στο λιανεμπόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βασιλαράκη, Γεωργία; Μαυράκη, Ευαγγελία; Πουρνάρα, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-29
    Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το λιανεμπόριο και πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των σουπερμάρκετ. Ειδικότερα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές ανάπτυξης που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση καθώς και στα πλεονεκτήματα ...
  • Στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καψούλιος, Μιχαήλ; Στεργίου, Αλέξανδρος; Στεργίου, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-03
    Καθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ...
  • Στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ανδρουλιδάκη, Γεωργία-Ραφαέλα; Γαβαλλιάς, Εμμανουήλ; Μπονατάκη, Μανωλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-24
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει τις στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό ορισμένων επιχειρήσεων που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα καθώς και να εξετάσει τις προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών ...
  • Στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσίκκης, Σπυρίδων
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινιωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναπτύξει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία ...
  • Συγκριτική μελέτη εφαρμογής 2 διαφορετικών στρατηγικών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (lean VS agile) - μελέτες περιπτώσεων των εταιρειών Toyota & Gucci.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοζουχαροβα, Γιανίνα; Ποριτσάνος, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιταροκοίλη, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2013
    Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για τα Logistics και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας έχει αυξηθεί και τώρα πια αναγνωρίζεται ως σημείο κλειδί για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε παγκόσμια κλίμακα. ...