Αποτελέσματα 2401-2420 από 9332

  • Διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε περιόδους οικονομικής ύφεσης: Η περίπτωση της ελληνικής οικονομίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σπούνου, Μαρία-Ελένη; Τριπολιτσιώτης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015
    Στην παρούσα εργασία θα επιδιώξουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής σε περιόδους κρίσης. Κεντρικός πυλώνας της μελέτης μας θα είναι η ανάδειξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην Ελλάδα. ...
  • Ο θρησκευτικός τουρισμός ως μοχλός τοπικής ανάπτυξης. Μελέτη περίπτωσης: Μετέωρα - Καλαμπάκα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλεξίου, Φώτης; Καμενάκης, Γρηγόρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Ο τουρισμός είναι μια από τις κύριες δραστηριότητες αναψυχής των ατόμων και κατά τις τελευταίες δεκαετίες εμφανίζεται ως ένα πολύπλευρο φαινόμενο με κοινωνικές, οικονομικές, περιβαλλοντικές, και περαιτέρω διαστάσεις. ...
  • Προβολή και προώθηση αναδυόμενων παραγόμενων αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπότσογλου, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2015
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν τα καταναλωτικά πρότυπα, οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις και τάσεις της αγοράς, αναφορικά με τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας στην σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα εκπονήθηκε ...
  • Έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TVs) και η ανάπτυξη εφαρμογών (apps) για αυτές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπισμπίκη, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Η εξέλιξη της τηλεόρασης από τα πρώτα της βήματα μέχρι σήμερα έχει κάνει αξιοσημείωτα και σημαντικά βήματα. Με τα καινούρια τεχνολογικά δεδομένα οι τηλεοράσεις νέας γενιάς έχουν γίνει ακόμα πιο εξελιγμένες, ακόμα πιο ...
  • Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κονταξάκης, Ευάγγελος; Μπόλμπασης, Βασίλης; Τσιάνος, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Το μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια ...
  • Η εξέλιξη, χρησιμότητα και σχεδιασμός στρατηγικής των επιχειρήσεων γύρω από την τεχνική του Social Media Monitoring.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γερακάρης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015
    Τα social media είναι σημαντικά μέσα για την επικοινωνία, δεσμεύοντας τα εκατομμύρια των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Για τις επιχειρήσεις ιδίως που έχουν online ύπαρξη και θέλουν να γνωρίζουν αυτό που συζητείται σε αυτά τα ...
  • Ικανοποίηση πελατών και μέθοδοι αύξησης πελατολογίου, μελέτη για την περίπτωση των φαρμακείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαϊωάννου, Αθανάσιος; Παπαγεωργίου, Αδαμάντιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-09-2015
    Οι καταναλωτές των φαρμακείων από το όποιο προμηθεύονται τα φαρμακευτικά προϊόντα που χρειάζονται δέχονται την επιρροή από έναν αριθμό χαρακτηριστικών και παραγόντων του φαρμακείου τα οποία και ξεχωρίζουν ως σημαντικά. Η ...
  • Μελέτη για την διαδυκτιακή προώθηση και πώληση αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Aσλάν, Σόνια; Χαρινά, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015
    Η εργασία ολοκληρώνεται σε τρία κεφάλαια. Το πρώτο αποτελεί εισαγωγικό κεφάλαιο, το δεύτερο αναφέρεται στα είδη και στα συστατικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ενώ στο ...
  • Οι δυνατότητες των theme builders για το δημοφιλές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου wordpress. Σύγκριση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης τους στην κατασκευή ολοκληρωμένου ιστοχώρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελευθεριάδης, Αβραάμ; Τσικριτζή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015
    Ένα μεγάλο μέρος των ιστότοπων που κατασκευάζεται βασίζεται πλέον στα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου που επιτρέπουν στο χρήστη να διαχειρίζεται το δικτυακό του περιεχόμενο, όπως κείμενα, εικόνες, πίνακες κ.λπ., με ...
  • Ανάπτυξη διαδραστικής HTML5 διαφήμισης μέσω της πλατφόρμας GOOGLE WEB DESIGNER.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δεμέτη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2015
    To Google Web Designer (GWD), είναι ένα αξιόλογο ειδικευμένο εργαλείο για προγραμματισμό σε HTML5 το οποίο πρόσφατα μεταφέρθηκε και σε Linux. Ενσωματώνει μια σειρά από εργαλεία για προσαρμογή κειμένου (text), 3D αντικείμενων, ...
  • Μελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γρυφάκη, Ανδριάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. ...
  • Η χρήση των promotion apps στο mobile marketing. Δημιουργία promotion app για την ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ρηγούτσου, Κάντια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας mobile εφαρμογής προώθησης (promotion app) γνωστής εταιρείας επίπλων (ΙΚΕΑ). Η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου έχει οδηγήσει τις εταιρείες να θέλουν ...
  • Η Ελληνική ακτοπλοΐα και η σημασία της για τον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γλυκού, Έλενα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στο θέμα της σημασίας της ελληνικής ακτοπλοΐας για τον τουρισμό, όπως άλλωστε ορίζεται από τον τίτλο («Η Ελληνική Ακτοπλοΐα και η Σημασία της για τον Τουρισμό»). ...
  • Marketing και πως επιδρά στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παυλάκη, Αικατερίνη-Ειρήνη; Στόκα, Mαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-11-2015
    Με αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ...
  • Η συμβολή των ξενοδοχειακών μονάδων στη διαμόρφωση ταυτότητας (branding) ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Λεμεσού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δημητρίου, Αχέλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015
    Η παρούσα πτυχιακή διερευνά τον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού(branding), επιλέγοντας ως περιοχή μελέτης τη Λεμεσό της Κύπρου. Προτείνεται ...
  • Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμάκα, Αικατερίνη–Μαρία; Λάγιου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν ...
  • Τουριστική ανάπτυξη μέσω μεγάλων ξένων επενδύσεων. Μελέτη περίπτωσης: «ΙΤΑΝΟΣ ΓΑΙΑ»

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Συντυχάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να ασκήσει μια κριτική στο μοντέλο της εξωγενούς τουριστικής ανάπτυξης, εστιάζοντας ως μελέτη περίπτωσης στην μεγάλη τουριστική επένδυση «Ίτανος Γαία», στη περιοχή Κάβο Σίδερο της Σητείας. ...
  • Η γαστρονομία ως στοιχείο ανταγωνιστικότητας των ελληνικών ξενοδοχείων. Μελέτη περίπτωσης: «Ελληνικό Πρωινό».

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μελά, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016
    Η γαστρονομία σε προηγούμενες δεκαετίες δεν είχε θεωρηθεί ως ένα στοιχείο που μπορεί να προσελκύσει τουρίστες, αλλά στις μέρες μας έχει γίνει αντιληπτές ως αιχμή τουριστικής εμπειρίας. Λειτουργεί ως παράγοντας και μπορεί ...
  • Δημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιάπα, Ελευθερία; Φαρσαράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-10-2015
    Η Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα ...
  • Τρόποι και μέθοδοι προώθησης του ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα σε περίοδο κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λύτρας, Παρασκευάς
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπανδρέου, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το θέμα που διαπραγματεύεται η επικείμενη πτυχιακή εργασία είναι: Η εύρεση τρόπων και μεθόδων προώθησης ενός νέου προϊόντος στην ελληνική αγορά, όπως το ηλεκτρονικό τσιγάρο, σε περίοδο κρίσης. Για την επίτευξη του σκοπού ...