Εμφάνιση απλής εγγραφής

Simulation as innovation in nursing education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλλιγιαννάκη, Μικαέλαel
dc.creatorΣταμέλος, Τιμολέων-Φιλάρετοςel
dc.creatorKalligiannaki, Mikaelaen
dc.creatorStamelos, Timoleon-Filaretosen
dc.date.accessioned2021-09-09T07:11:07Z
dc.date.available2021-09-09T07:11:07Z
dc.date.issued2021-09-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10012
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η Νοσηλευτική εκπαίδευση συνδυάζει τόσο θεωρητικές γνώσεις όσο και μία πληθώρα πρακτικών δεξιοτήτων. Η κλινική πρακτική αποτελεί το συνδετικό δεσμό μεταξύ των θεωρητικών γνώσεων και της πράξης, για να προετοιμάσει κατάλληλα τους μελλοντικούς Νοσηλευτές. Το γεγονός ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος τραυματισμού ασθενών από τους φοιτητές Νοσηλευτικής σε συνδυασμό με το ότι υπάρχουν περιορισμένες θέσεις ένταξης φοιτητών στα νοσοκομεία, αποτελούν ισχυρό εμπόδιο για την εκπαίδευση τους. Οι εκπαιδευτές αναγκάζονται να στραφούν σε ενναλακτικές μεθόδους εκπαίδευσης που θα καταφέρουν να προάγουν την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών σε ένα ασφαλές και διαδραστικό περιβάλλον. Μια μέθοδος εκπαίδευσης, η οποία φαίνεται να παρέχει αυτές τις δυνατότητες και έχει υιοθετηθεί από αρκετά εκπαιδευτικά ιδρύματα ανά τον κόσμο είναι οι Προσομοιώσεις. Σκοπός: Να διερευνηθεί με την παρούσα συστηματική ανασκόπηση η χρήση και η συμβολή της καινοτόμου εκπαιδευτικής μεθόδου, της προσομοίωσης στη Νοσηλευτική εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Διεξήχθη συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας στη βάση δεδομένων PubMed για επιστημονικά άρθρα ποσοτικού σχεδιασμού που δημοσιεύτηκαν κατά τα τελευταία 15 χρόνια. Η αναζήτηση ακολούθησε συγκεκριμένα κριτήρια και διεξήχθη με τη χρήση συγκεκριμένων όρων MESH. Αποτελέσματα: Από την αναζήτηση βιβλιογραφίας ανακτήθηκαν 924 άρθρα, εκ των οποίων τα 25 συμπεριλήφθηκαν στη μελέτη. Από τα περισσότερα άρθρα, βρέθηκε πως η εκπαίδευση με τη μέθοδο των προσομοιώσεων, συμβάλλει όχι μόνο στη βελτίωση των πρακτικών δεξιοτήτων, αλλά και των θεωρητικών γνώσεων και της κριτικής σκέψης των φοιτητών Νοσηλευτικής. Επίσης η ανασκόπηση ανέδειξε, ότι η προσομοίωση ως εκπαιδευτική μέθοδος σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας περιορίζει το άγχος των φοιτητών, αυξάνει τα επίπεδα ικανοποίησης ενώ παράλληλα οδηγεί σε αύξηση της αυτοπεποίθησης μέσω των εμπειριών στο περιβάλλον προσομοίωσης. Συμπέρασμα: Διαπιστώθηκε, πως η εκπαιδευτική μέθοδος των προσομοιώσεων, αποτελεί μια σύγχρονη άλλα όχι αμιγώς καινοτόμα μέθοδο για τη Νοσηλευτική επιστήμη. Δεδομένης της χρησιμότητάς της προτείνεται να ενσωματωθεί στο πρόγραμμα σπουδών των φοιτητών, όπου αυτό είναι εφικτό, και να διευρυνθεί η χρήση της ως ιδιαίτερα αποτελεσματικής εκπαιδευτικής μεθόδου.el
dc.description.abstractIntroduction: Nursing education combines both theoretical knowledge and a wealth of practical skills. Clinical practice is the link between theoretical knowledge and practice, to properly prepare future Nurses. The fact that there is an increased risk of injury to patients by Nursing Students in combination with the fact that there are limited places for students to be admitted to hospitals, is a strong obstacle to their education. Instructors are forced to turn to alternative methods of education that will promote the active participation of students in a safe and interactive environment. One method of education that seems to provide these possibilities and has been adopted by several educational institutions around the world are Simulations. Aim: To investigate with this systematic review the use and contribution of the innovative educational method, the simulation in Nursing education. Methodology: A systematic review of the literature in the PubMed database for scientific quantitative design articles published over the last 15 years. The search followed specific criteria and was conducted using specific MESH terms. Results: 924 articles were retrieved from the literature search, of which 25 were included in the study. From most of the articles, it was found that education with the method of simulations, contributes not only to the improvement of practical skills, but also to the theoretical knowledge and critical thinking of Nursing students. The review also showed that simulation as an educational method in relation to traditional teaching methods reduces student stress, increases satisfaction levels and at the same time leads to increased self-confidence through experiences in the simulation environment. Conclusion: It was found that the educational method of simulations is a modern but not purely innovative method for Nursing science. Given its usefulness, it is proposed to integrate it into the student curriculum, where possible, and to expand its use as a highly effective teaching method.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ προσομοίωση ως καινοτομία στη νοσηλευτική εκπαίδευση.el
dc.titleSimulation as innovation in nursing education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλλιγιαννάκη, Μικαέλαel
heal.creatorNameΣταμέλος, Τιμολέων-Φιλάρετοςel
heal.creatorNameKalligiannaki, Mikaelaen
heal.creatorNameStamelos, Timoleon-Filaretosen
heal.publicationDate2021-09-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10012
heal.abstractΕισαγωγή: Η Νοσηλευτική εκπαίδευση συνδυάζει τόσο θεωρητικές γνώσεις όσο και μία πληθώρα πρακτικών δεξιοτήτων. Η κλινική πρακτική αποτελεί το συνδετικό δεσμό μεταξύ των θεωρητικών γνώσεων και της πράξης, για να προετοιμάσει κατάλληλα τους μελλοντικούς Νοσηλευτές. Το γεγονός ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος τραυματισμού ασθενών από τους φοιτητές Νοσηλευτικής σε συνδυασμό με το ότι υπάρχουν περιορισμένες θέσεις ένταξης φοιτητών στα νοσοκομεία, αποτελούν ισχυρό εμπόδιο για την εκπαίδευση τους. Οι εκπαιδευτές αναγκάζονται να στραφούν σε ενναλακτικές μεθόδους εκπαίδευσης που θα καταφέρουν να προάγουν την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών σε ένα ασφαλές και διαδραστικό περιβάλλον. Μια μέθοδος εκπαίδευσης, η οποία φαίνεται να παρέχει αυτές τις δυνατότητες και έχει υιοθετηθεί από αρκετά εκπαιδευτικά ιδρύματα ανά τον κόσμο είναι οι Προσομοιώσεις. Σκοπός: Να διερευνηθεί με την παρούσα συστηματική ανασκόπηση η χρήση και η συμβολή της καινοτόμου εκπαιδευτικής μεθόδου, της προσομοίωσης στη Νοσηλευτική εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Διεξήχθη συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας στη βάση δεδομένων PubMed για επιστημονικά άρθρα ποσοτικού σχεδιασμού που δημοσιεύτηκαν κατά τα τελευταία 15 χρόνια. Η αναζήτηση ακολούθησε συγκεκριμένα κριτήρια και διεξήχθη με τη χρήση συγκεκριμένων όρων MESH. Αποτελέσματα: Από την αναζήτηση βιβλιογραφίας ανακτήθηκαν 924 άρθρα, εκ των οποίων τα 25 συμπεριλήφθηκαν στη μελέτη. Από τα περισσότερα άρθρα, βρέθηκε πως η εκπαίδευση με τη μέθοδο των προσομοιώσεων, συμβάλλει όχι μόνο στη βελτίωση των πρακτικών δεξιοτήτων, αλλά και των θεωρητικών γνώσεων και της κριτικής σκέψης των φοιτητών Νοσηλευτικής. Επίσης η ανασκόπηση ανέδειξε, ότι η προσομοίωση ως εκπαιδευτική μέθοδος σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας περιορίζει το άγχος των φοιτητών, αυξάνει τα επίπεδα ικανοποίησης ενώ παράλληλα οδηγεί σε αύξηση της αυτοπεποίθησης μέσω των εμπειριών στο περιβάλλον προσομοίωσης. Συμπέρασμα: Διαπιστώθηκε, πως η εκπαιδευτική μέθοδος των προσομοιώσεων, αποτελεί μια σύγχρονη άλλα όχι αμιγώς καινοτόμα μέθοδο για τη Νοσηλευτική επιστήμη. Δεδομένης της χρησιμότητάς της προτείνεται να ενσωματωθεί στο πρόγραμμα σπουδών των φοιτητών, όπου αυτό είναι εφικτό, και να διευρυνθεί η χρήση της ως ιδιαίτερα αποτελεσματικής εκπαιδευτικής μεθόδου.el
heal.abstractIntroduction: Nursing education combines both theoretical knowledge and a wealth of practical skills. Clinical practice is the link between theoretical knowledge and practice, to properly prepare future Nurses. The fact that there is an increased risk of injury to patients by Nursing Students in combination with the fact that there are limited places for students to be admitted to hospitals, is a strong obstacle to their education. Instructors are forced to turn to alternative methods of education that will promote the active participation of students in a safe and interactive environment. One method of education that seems to provide these possibilities and has been adopted by several educational institutions around the world are Simulations. Aim: To investigate with this systematic review the use and contribution of the innovative educational method, the simulation in Nursing education. Methodology: A systematic review of the literature in the PubMed database for scientific quantitative design articles published over the last 15 years. The search followed specific criteria and was conducted using specific MESH terms. Results: 924 articles were retrieved from the literature search, of which 25 were included in the study. From most of the articles, it was found that education with the method of simulations, contributes not only to the improvement of practical skills, but also to the theoretical knowledge and critical thinking of Nursing students. The review also showed that simulation as an educational method in relation to traditional teaching methods reduces student stress, increases satisfaction levels and at the same time leads to increased self-confidence through experiences in the simulation environment. Conclusion: It was found that the educational method of simulations is a modern but not purely innovative method for Nursing science. Given its usefulness, it is proposed to integrate it into the student curriculum, where possible, and to expand its use as a highly effective teaching method.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
heal.titleΗ προσομοίωση ως καινοτομία στη νοσηλευτική εκπαίδευση.el
heal.titleSimulation as innovation in nursing education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordνοσηλευτική εκπαίδευση, φοιτητής, καινοτομία, προσομοίωσηel
heal.keywordnursing education, university student, innovation, simulationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠατελάρου, Αθηνάel
heal.advisorNamePatelarou, Athinaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States