Εμφάνιση απλής εγγραφής

New brand promotion channels and new advertising channels: tik-tok, messenger, igtv etc.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλλιγιαννάκη, Μαρίαel
dc.creatorKalligiannaki, Mariaen
dc.date.accessioned2021-09-10T08:35:20Z
dc.date.available2021-09-10T08:35:20Z
dc.date.issued2021-09-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10015
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τα νέα κανάλια που έχουν δημιουργηθεί για την ανάπτυξη των επωνυμιών. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της ιστορίας των καναλιών προβολής, στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των νέων καναλιών προβολής που εκμεταλλεύονται οι εταιρείες για να αναπτυχθούν και να προβάλλουν τις ίδιες και τα προϊόντα που προσφέρουν, μετά γίνεται περιγραφή της μετάβασης από τα 4P στα 4C και τέλος αναλύονται οι στρατηγικές προβολής των εταιρειών. Το δεύτερο κεφάλαιο πραγματεύεται την διαδικτυακή διαφήμιση, γίνεται παράθεση του ορισμού της και των κυρίως σημείων της, αναφέρονται λεπτομερώς οι τύποι και οι μορφές της, κατόπιν περιγράφεται η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτής. Τέλος, διεξάγεται μια πρωτογενής έρευνα με σκοπό να αποκομιστούν στοιχεία για την χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την επιρροή που ασκούν αυτά στο κοινό.el
dc.description.abstractThis project is about the new channels that have been created for the development of brands. The first chapter consists of bibliographic a review of the history of projection channels, an analysis of the new projection channels used by companies to develop and promote themselves and the products they offer, a description of the transition from 4P to 4C and finally the companies' promotion strategies. The second chapter deals with online advertising, lists its definition and main points, describes in detail its types and forms, then describes the advertising on social media and mentions its advantages and disadvantages. Finally, a survey is conducted in order to obtain data on the use of the internet and social media and the impact they have on the public.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα νέα κανάλια προβολής brand και οι νέες μορφές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: tik-tok, messenger, igtv κ.αel
dc.titleNew brand promotion channels and new advertising channels: tik-tok, messenger, igtv etc.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλλιγιαννάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameKalligiannaki, Mariaen
heal.publicationDate2021-09-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10015
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τα νέα κανάλια που έχουν δημιουργηθεί για την ανάπτυξη των επωνυμιών. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της ιστορίας των καναλιών προβολής, στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των νέων καναλιών προβολής που εκμεταλλεύονται οι εταιρείες για να αναπτυχθούν και να προβάλλουν τις ίδιες και τα προϊόντα που προσφέρουν, μετά γίνεται περιγραφή της μετάβασης από τα 4P στα 4C και τέλος αναλύονται οι στρατηγικές προβολής των εταιρειών. Το δεύτερο κεφάλαιο πραγματεύεται την διαδικτυακή διαφήμιση, γίνεται παράθεση του ορισμού της και των κυρίως σημείων της, αναφέρονται λεπτομερώς οι τύποι και οι μορφές της, κατόπιν περιγράφεται η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτής. Τέλος, διεξάγεται μια πρωτογενής έρευνα με σκοπό να αποκομιστούν στοιχεία για την χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την επιρροή που ασκούν αυτά στο κοινό.el
heal.abstractThis project is about the new channels that have been created for the development of brands. The first chapter consists of bibliographic a review of the history of projection channels, an analysis of the new projection channels used by companies to develop and promote themselves and the products they offer, a description of the transition from 4P to 4C and finally the companies' promotion strategies. The second chapter deals with online advertising, lists its definition and main points, describes in detail its types and forms, then describes the advertising on social media and mentions its advantages and disadvantages. Finally, a survey is conducted in order to obtain data on the use of the internet and social media and the impact they have on the public.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΤα νέα κανάλια προβολής brand και οι νέες μορφές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: tik-tok, messenger, igtv κ.αel
heal.titleNew brand promotion channels and new advertising channels: tik-tok, messenger, igtv etc.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδίκτυο, διαφήμιση, κοινωνικά μέσα, κανάλια προβολής, επιχειρήσειςel
heal.keywordinternet, advertising, social media, promotion channels, businessen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States