heal.creatorName | Μπασιαδάκη, Χριστίνα | el |
heal.creatorName | Basiadaki, Christina | en |
heal.creatorName | Τσουρής, Δημήτριος | el |
heal.creatorName | Tsouris, Dimitrios | en |
heal.publicationDate | 2021-10-15 | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/10062 | |
heal.abstract | Η ψηφιακή επανάσταση έχει κλονίσει αυτά που πιστεύαμε στο παραδοσιακό μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, τι σημαίνει έρευνα μάρκετινγκ όταν οι εταιρείες μπορούν πια να παρακολουθούν κάθε κλικ της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του χρήστη; Πώς μπορούν να μετατοπιστούν από τις ραδιοτηλεοπτικές επικοινωνίες στη διαδραστική επικοινωνία που παρέχει πληροφορίες ενώ εκπαιδεύει, ψυχαγωγεί και τελικά πείθει τον καταναλωτή;
Η σημερινή επιχείρηση για να σταθεί στην σημερινή παγκόσμια αγορά πρέπει -αν δεν το έχει κάνει ήδη- να ανασχεδιάσει τον τρόπο και τις μεθόδους που προσεγγίζουν το τεράστιο εν δυνάμει πελατολόγιο της το οποίο χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία λόγω γλωσσικών διαφορών, θρησκειών, πολιτιστικών διαφορών, βιοτικού επιπέδου κ.λπ.
Ο σημερινός ψηφιακός καταναλωτής θέλει να συμμετέχει στη συνδημιουργία των εμπορικών σημάτων και προϊόντων. Οι ψηφιακός καταναλωτής δεν θέλει να είναι απλώς παθητικός αποδέκτης επικοινωνίας – θέλει να ακούσει και να αλληλεπιδράσει. Είναι πρόθυμος να διαπραγματευτεί τις τιμές και θέλει να είναι σε θέση να τις επηρεάσει.
Οι marketers οφείλουν να ανταποκριθούν στην αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών και να χρησιμοποιούν διαφορετικά ψηφιακά κανάλια για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες.
Πολύτιμο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια είναι τα εργαλεία web analytics που επιτρέπουν την κατανόηση των ενδιαφερόντων και των επιθυμιών των επισκεπτών ενός ισοτόπου. Συλλέγουν, επεξεργάζονται και αναλύουν τα δεδομένα που απαιτούνται για τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων που έχουν να κάνουν με τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τα προσφερόμενα προϊόντα και τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Στην μελέτη περίπτωσης που αναλύεται, προκύπτουν ενδιαφέρονται συμπεράσματα όπως για παράδειγμα η ανάγκη για καλύτερη αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων τα οποία συμμετέχουν ελάχιστα στην προσέλκυση επισκεπτών, καθώς και ότι απαιτείται η ενεργοποίηση του εργαλείου «Goal Conversion rate» για να μπορεί να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα του ισοτόπου. | el |
heal.abstract | The digital revolution has shaken what we believed in traditional marketing. For example, what does marketing research mean when companies can now track every click of the user's decision-making process? How can they shift from broadcasting communications to interactive communication that provides information while educating, entertaining and ultimately convincing the consumer?
In order for today's business to stand in today's global market, it must - if it has not already done so - redesign the way and methods that approach its huge potential clientele, which is characterized by diversity due to linguistic differences, religions, cultural differences, standard of living, etc.
Today's digital consumer wants to participate in the co-creation of brands and products. The digital consumer doesn't want to be just a passive recipient of communication – he wants to listen and interact. He is willing to negotiate prices and wants to be able to influence them.
Marketers must respond to changing consumer behaviour and use different digital channels to communicate with customers.
A valuable tool in this effort is the web analytics tools that allow the understanding of the interests and desires of the visitors of a website. They collect, process and analyze the data required for informed termination of decisions related to marketing strategies, products offered and services offered.
In the case study that is analyzed, interesting conclusions emerge, such as the need for better use of social networks that participate minimally in attracting visitors, as well as that the activation of the "Goal Conversion rate" tool is required in order to be able to measure the effectiveness of the website. | en |
heal.language | Ελληνικά | el |
heal.language | Greek | en |
heal.academicPublisher | ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας | el |
heal.academicPublisher | Η.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept. | en |
heal.title | Η χρήση των λογισμικών analytics στο ψηφιακό μάρκετινγκ. | el |
heal.title | The use of web analytics in digital marketing. | en |
heal.type | Πτυχιακή Εργασία | el |
heal.type | Bachelor thesis | en |
heal.keyword | ψηφιακό μάρκετινγκ, ψηφιακός πελάτης, δεδομένα ανάλυσης ιστού | el |
heal.keyword | digital marketing, digital consumer, web analytics | en |
heal.advisorName | Μαστοράκης, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Mastorakis, Georgios | en |
heal.advisorID.email | gmastorakis@hmu.gr | |
heal.academicPublisherID | ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο | el |
heal.academicPublisherID | Η.Μ.U Hellenic Mediterranean University | en |