Η ψυχολογία του χρώματος και η εφαρμογή της στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
The psychology of color and its application in marketing and advertising.
View/ Open
Date
2021-12-13Author
Καραχάλιου, Ειρήνη
Karachaliou, Eirini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρακάτω πτυχιακή ξεκινάει κάνοντας μια αναφορά στο μάρκετινγκ και στο χρώμα, για την προέλευση της ονομασίας τους, καθώς επίσης και την εξέλιξη και τη σημασία του χρώματος στον ψυχολογικό τομέα από τα παλιότερα χρόνια έως σήμερα. Επίσης, κάνει μια αναδρομή στην ιστορία και τη δημιουργία του χρώματος. Αναλύει τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα και κάνει μια εισαγωγή για την έννοια τους στην ψυχολογία. Επιπλέον, ανακαλύπτουμε τα συναισθήματα που μας προκαλεί το κάθε χρώμα. Έπειτα, κάνει μια αναφορά στην προέλευση της ονοματολογίας των χρωμάτων και την διαφοροποίηση τους ανά πολιτισμό. Το επόμενο κομμάτι της πτυχιακής σχετίζεται με τα μοντέλα των χρωμάτων και την επιρροή του χρώματος στην τελική απόφαση του καταναλωτή, επίσης, το χρώμα στην διαφήμιση μιας εταιρείας και τη δύναμη που ασκεί στο μάρκετινγκ. Κλείνοντας, παραθέτουμε δυο παραδείγματα γνωστού ψυχοθεραπευτή, ενώ στο τρίτο, το δικό μου παράδειγμα, βγάζουμε ένα συμπέρασμα για το τι νιώθει η πλειοψηφία των ατόμων βλέποντας για πρώτη φορά το χρώμα του λογότυπου μιας εταιρείας. The following dissertation begins with a reference on marketing and color for the origin of the appellation as well as the development and their acceptation of the color in the psychological field in former times until today. Also, it does a retrospect in the history and creation of the color. It analyses the primary and secondary colors and makes an introduction for their meaning in psychology. In addition, we find out the feeling that each color elicits. Then, there is a reference in the origin of the colors’ onomastics and their distinction in different civilization. The next part of this dissertation refers to the colors’ models and the colors’ impact on the consumer’s final decision, also the color in the advertisement of a company and the power it exerts in marketing. To sum up, we point to two examples of a well-known psychotherapist, while in the third one, my example we draw a conclusion of what the majority of the people feel when they see a company’s logo for the first time.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info