Εμφάνιση απλής εγγραφής

Pareto analysis on hotel service quality from online reviews.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠρατικάκη, Μαρίαel
dc.creatorPratikaki, Mariaen
dc.date.accessioned2022-02-16T08:58:49Z
dc.date.available2022-02-16T08:58:49Z
dc.date.issued2022-02-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10176
dc.description.abstractΤο θέμα της εργασίας είναι η ανάλυση Pareto των παραπόνων πελατών ξενοδοχείων. Ασχοληθήκαμε με την ανάλυση Pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων και εξετάστηκε η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Κρήτης. Η Κρήτη έχει 4 περιφερειακές ενότητες, επιλέχθηκαν 2 προορισμοί από την κάθε μια, έχοντας 8 προορισμούς με 10 ξενοδοχεία, (80 ξενοδοχεία στο σύνολο). Οι κριτικές συλλέχθηκαν από τη σελίδα του Tripadvisor και καταγράφηκαν σε υπολογιστικά φύλλα Excel, επικεντρώνοντας στις αρνητικές κριτικές των μη ικανοποιημένων πελατών. Με τη μέθοδο του Pareto καταφέραμε να εντοπίσουμε και να ιεραρχήσουμε τα σημαντικότερα προβλήματα την ξενοδοχείων. Παρατηρήσαμε ότι ανάμεσα στους 8 προορισμούς όλοι οι προορισμοί είναι ισοδύναμοι, χωρίς σημαντικές διαφορές έως προς την ποιότητα. Σε όλα τα ξενοδοχεία της έρευνας είναι κοινά τα προβλήματα της ποιότητας υπηρεσιών σε ορισμένα από αυτά διαφέρει ο βαθμός συχνότητας των παραπόνων. Με βάση τους πίνακες και τα γραφήματα της εργασίας εμφανίζεται ότι σημαντικότερα προβλήματα στα ξενοδοχεία είναι η ποιότητα φαγητού/ποτού, παροχές δωματίου, εξυπηρέτηση προσωπικού όπως εξίσου σημαντική διαπιστώθηκε η σχέση ποιότητας/τιμής.el
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the Pareto analysis of hotel customer complaints. We dealt with Pareto analysis for the quality of services and examined the quality of hotel services in Crete. Crete has 4 regional units, 2 destinations were selected from each, having 8 destinations with 10 hotels (80 hotels in total). The reviews were collected from the TripAdvisor website and recorded in Excel spreadsheets, focusing on negative reviews from dissatisfied customers. With the method of Pareto, we managed to identify and prioritize the most important issues of the hotels. We noticed that among the 8 destinations, all destinations are equivalent, without significant differences in quality. Quality issues are common to all research hotels, but the frequency of complaints varies. Based on the tables and graphs of the thesis, it appears that the most important problems in hotels are the quality of food/drinks, room facilities, staff service, while the value for money was found to be just as important.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάλυση pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων από κριτικές στο διαδίκτυο.el
dc.titlePareto analysis on hotel service quality from online reviews.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠρατικάκη, Μαρίαel
heal.creatorNamePratikaki, Mariaen
heal.publicationDate2022-02-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10176
heal.abstractΤο θέμα της εργασίας είναι η ανάλυση Pareto των παραπόνων πελατών ξενοδοχείων. Ασχοληθήκαμε με την ανάλυση Pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων και εξετάστηκε η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Κρήτης. Η Κρήτη έχει 4 περιφερειακές ενότητες, επιλέχθηκαν 2 προορισμοί από την κάθε μια, έχοντας 8 προορισμούς με 10 ξενοδοχεία, (80 ξενοδοχεία στο σύνολο). Οι κριτικές συλλέχθηκαν από τη σελίδα του Tripadvisor και καταγράφηκαν σε υπολογιστικά φύλλα Excel, επικεντρώνοντας στις αρνητικές κριτικές των μη ικανοποιημένων πελατών. Με τη μέθοδο του Pareto καταφέραμε να εντοπίσουμε και να ιεραρχήσουμε τα σημαντικότερα προβλήματα την ξενοδοχείων. Παρατηρήσαμε ότι ανάμεσα στους 8 προορισμούς όλοι οι προορισμοί είναι ισοδύναμοι, χωρίς σημαντικές διαφορές έως προς την ποιότητα. Σε όλα τα ξενοδοχεία της έρευνας είναι κοινά τα προβλήματα της ποιότητας υπηρεσιών σε ορισμένα από αυτά διαφέρει ο βαθμός συχνότητας των παραπόνων. Με βάση τους πίνακες και τα γραφήματα της εργασίας εμφανίζεται ότι σημαντικότερα προβλήματα στα ξενοδοχεία είναι η ποιότητα φαγητού/ποτού, παροχές δωματίου, εξυπηρέτηση προσωπικού όπως εξίσου σημαντική διαπιστώθηκε η σχέση ποιότητας/τιμής.el
heal.abstractThe subject of this thesis is the Pareto analysis of hotel customer complaints. We dealt with Pareto analysis for the quality of services and examined the quality of hotel services in Crete. Crete has 4 regional units, 2 destinations were selected from each, having 8 destinations with 10 hotels (80 hotels in total). The reviews were collected from the TripAdvisor website and recorded in Excel spreadsheets, focusing on negative reviews from dissatisfied customers. With the method of Pareto, we managed to identify and prioritize the most important issues of the hotels. We noticed that among the 8 destinations, all destinations are equivalent, without significant differences in quality. Quality issues are common to all research hotels, but the frequency of complaints varies. Based on the tables and graphs of the thesis, it appears that the most important problems in hotels are the quality of food/drinks, room facilities, staff service, while the value for money was found to be just as important.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΑνάλυση pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων από κριτικές στο διαδίκτυο.el
heal.titlePareto analysis on hotel service quality from online reviews.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordΚρήτη, tripadvisor, διάγραμμα pareto, ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων, παράπονα πελατώνel
heal.keywordCrete, tripadvisor, pareto chart, hotel service quality, customer complaintsen
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjdim@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States