Εμφάνιση απλής εγγραφής

Methods for advertising and using advertising activities on internet’s information media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαστοράκη, Χαρίκλειαel
dc.creatorMastoraki, Charikleiaen
dc.creatorΤζοβαεράκης, Αναστάσιοςel
dc.creatorTzovaerakis, Anastasiosen
dc.date.accessioned2022-03-11T14:58:13Z
dc.date.available2022-03-11T14:58:13Z
dc.date.issued2022-03-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10183
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς στις μέρες μας καθημερινά αυξάνονται οι επαγγελματίες χρήστες που μπαίνουν στον κόσμο του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλές μορφές ηλεκτρονικού marketing. Η κάθε εταιρεία ορίζει τις δικές της πολιτικές μάρκετινγκ, θα πρέπει όμως για να πετύχει να εξετάσει την δυναμική των ανταγωνιστών στην αγορά. Επιπλέον, κάθε ηλεκτρονική διαφήμιση παρέχει μηνύματα με ευκαιρίες για να προσελκύσει την αλληλεπίδραση με το κοινό, με το οποίο απέχει μόνο ένα κλικ. Συχνά βλέπουμε τα banner και τα email που είναι μια οικονομική και αποτελεσματική μέθοδος. Τα τελευταία χρόνια ένα εναλλακτικό μέσω διαφήμισης, είναι οι εταιρείες να κάνουν συμφωνία με influencers για να διαφημίσουν προϊόντα τους καθώς πιστεύουν ότι θα επηρεάσουν το κοινό. Η Amazon έχει καταφέρει να είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Τέλος μετά από την έρευνα που κάναμε το συμπέρασμα είναι ότι το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο δεν επηρεάζουν τις απόψεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν ψηφιακούς influencers σε σύγκριση με τις καλύτερες εξατομικευμένες διαφημίσεις, αλλά και η εμπιστοσύνη ενός συγκεκριμένου ατόμου είναι καθοριστικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν ψηφιακή επιρροή.el
dc.description.abstractIn this thesis we are focusing in the analysis of the e-commerce. Every day more and more users from the professional/business sector join the internet. There are many forms of e-marketing, as well as some new strategies, that have prove that e-commerce is an economical and effective way of approaching clients. Each company sets its own marketing policies, but in order to be a successful one, must also examine the dynamics that their competitors, in the market/field, have. In addition, every online ad provides messages with offers, for the public to be engaged with just one click. One well known method that is being used quite a while now is banners. Also in recent years companies found an alternative way of advertising, and that is making agreements with influencers in order for their products to be used and advertised by them, as they affect the opinion of the public. Amazon has managed to be the first company in sales through internet around the globe. Finally after the research we have done we came to the conclusion that, gender and educational level don’t influence opinions on the effectiveness of the activities that include digital influencers compared to the best personalized ads. And the trust to a certain person is a determining factor for the effectiveness of activities involving digital influence.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.el
dc.titleMethods for advertising and using advertising activities on internet’s information media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαστοράκη, Χαρίκλειαel
heal.creatorNameMastoraki, Charikleiaen
heal.creatorNameΤζοβαεράκης, Αναστάσιοςel
heal.creatorNameTzovaerakis, Anastasiosen
heal.publicationDate2022-03-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10183
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς στις μέρες μας καθημερινά αυξάνονται οι επαγγελματίες χρήστες που μπαίνουν στον κόσμο του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλές μορφές ηλεκτρονικού marketing. Η κάθε εταιρεία ορίζει τις δικές της πολιτικές μάρκετινγκ, θα πρέπει όμως για να πετύχει να εξετάσει την δυναμική των ανταγωνιστών στην αγορά. Επιπλέον, κάθε ηλεκτρονική διαφήμιση παρέχει μηνύματα με ευκαιρίες για να προσελκύσει την αλληλεπίδραση με το κοινό, με το οποίο απέχει μόνο ένα κλικ. Συχνά βλέπουμε τα banner και τα email που είναι μια οικονομική και αποτελεσματική μέθοδος. Τα τελευταία χρόνια ένα εναλλακτικό μέσω διαφήμισης, είναι οι εταιρείες να κάνουν συμφωνία με influencers για να διαφημίσουν προϊόντα τους καθώς πιστεύουν ότι θα επηρεάσουν το κοινό. Η Amazon έχει καταφέρει να είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Τέλος μετά από την έρευνα που κάναμε το συμπέρασμα είναι ότι το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο δεν επηρεάζουν τις απόψεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν ψηφιακούς influencers σε σύγκριση με τις καλύτερες εξατομικευμένες διαφημίσεις, αλλά και η εμπιστοσύνη ενός συγκεκριμένου ατόμου είναι καθοριστικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν ψηφιακή επιρροή.el
heal.abstractIn this thesis we are focusing in the analysis of the e-commerce. Every day more and more users from the professional/business sector join the internet. There are many forms of e-marketing, as well as some new strategies, that have prove that e-commerce is an economical and effective way of approaching clients. Each company sets its own marketing policies, but in order to be a successful one, must also examine the dynamics that their competitors, in the market/field, have. In addition, every online ad provides messages with offers, for the public to be engaged with just one click. One well known method that is being used quite a while now is banners. Also in recent years companies found an alternative way of advertising, and that is making agreements with influencers in order for their products to be used and advertised by them, as they affect the opinion of the public. Amazon has managed to be the first company in sales through internet around the globe. Finally after the research we have done we came to the conclusion that, gender and educational level don’t influence opinions on the effectiveness of the activities that include digital influencers compared to the best personalized ads. And the trust to a certain person is a determining factor for the effectiveness of activities involving digital influence.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.el
heal.titleMethods for advertising and using advertising activities on internet’s information media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, διαφήμιση, marketing, banner, amazonel
heal.keyworde-commerce, advertising, marketing, banner, amazonen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States