Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of extroversion of Greek companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαμπίτη, Χριστίναel
dc.creatorKampiti, Christinaen
dc.date.accessioned2022-03-26T17:17:30Z
dc.date.available2022-03-26T17:17:30Z
dc.date.issued2022-03-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10192
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει ως θέμα την μελέτη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, δηλαδή την διάθεση των ελληνικών προϊόντων σε ξένες αγορές. Η έννοια της εξωστρέφειας υποδηλώνει την μεταστροφή των επιχειρήσεων στις εξαγωγές των προϊόντων τους σε άλλες χώρες. Οι εξαγωγές είναι εξαιρετικά σημαντικές για μία χώρα, διότι συμβάλλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας. Αναλυτικότερα, η εργασία περιλαμβάνει: Το πρώτο κεφάλαιο, που αναφέρεται στον ορισμό και στα επιμέρους στοιχεία της επιχείρησης, στο αντικείμενο της επιχειρηματικότητας, στα στάδια, στις μορφές και στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Το δεύτερο κεφάλαιο, στο οποίο αναλύονται η έννοια της εξωστρέφειας και της διεθνής επιχειρηματικότητας, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από αυτήν, οι διεθνής επιχειρηματικές δραστηριότητες καθώς και οι παράγοντες που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι επιχειρηματίες, συν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να πραγματοποιήσουν μία τέτοια δραστηριότητα. Τέλος, αναγράφονται τα οφέλη που προσκομίζουν οι επιχειρήσεις από τις εξαγωγές των προϊόντων τους. Το τρίτο κεφάλαιο, το οποίο εστιάζει στις πρώτες εξαγωγές που έγιναν στην Ελλάδα, στο πόσο επηρέασε η οικονομική κρίση, που ξέσπασε το 2010, την εκπλήρωση εξαγωγών, στα εμπόδια που συναντούν οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξάγουν, στις ωφέλειες που απορρέουν για το Ελληνικό Κράτος από τις εξαγωγές και στο ποια βοήθεια προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτές. Το τέταρτο κεφάλαιο, που περιγράφονται η ιστορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ωφελιμότητα της δημιουργία της, το πότε εντάχθηκε η Ελλάδα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της ένταξης και οι προϋποθέσεις εξαγωγής σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το πέμπτο και τελευταίο, κεφάλαιο με έμφαση στην προώθηση των Ελληνικών εξαγωγών και στους τρόπους πρόσβασης σε χρηματοδότηση.el
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the study of extroversion of Greek companies, that is the sale of Greek products in foreign markets. The concept of extroversion implies the shift of companies to the export of their products to other countries. Exports are extremely important for a country, because they contribute substantially to the development of the economy. In more detail the thesis includes: The first chapter refers to the definition and the individual elements of the business, the object of entrepreneurship, the stages, the forms and the factors that affect it. The second chapter analyzes the concept of extroversion and international entrepreneurship, the disadvantages and the advantages arising from it, the international business activities as well as the factors that entrepreneurs need to consider, plus the ways in which they can achieve a such activity. Finally, the benefits provided by companies from the exports of their products are listed. The third chapter focuses on the first exports made to Greece, on how much the economic crisis that broke out in 2010 affected the fulfillment of exports, on the obstacles faced by companies wishing to export, to the benefits deriving for the Greek State from exports and on what assistance the Greek state offers to these companies. The fourth chapter describes the history of the European Union, the utility of its creation, when Greece joined, the advantages and disadvantages of this accession and the conditions for export to EU member states. The fifth and final chapter focuses on the promotion of Greek exports and access to finance.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.el
dc.titleStudy of extroversion of Greek companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαμπίτη, Χριστίναel
heal.creatorNameKampiti, Christinaen
heal.publicationDate2022-03-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10192
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει ως θέμα την μελέτη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, δηλαδή την διάθεση των ελληνικών προϊόντων σε ξένες αγορές. Η έννοια της εξωστρέφειας υποδηλώνει την μεταστροφή των επιχειρήσεων στις εξαγωγές των προϊόντων τους σε άλλες χώρες. Οι εξαγωγές είναι εξαιρετικά σημαντικές για μία χώρα, διότι συμβάλλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας. Αναλυτικότερα, η εργασία περιλαμβάνει: Το πρώτο κεφάλαιο, που αναφέρεται στον ορισμό και στα επιμέρους στοιχεία της επιχείρησης, στο αντικείμενο της επιχειρηματικότητας, στα στάδια, στις μορφές και στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Το δεύτερο κεφάλαιο, στο οποίο αναλύονται η έννοια της εξωστρέφειας και της διεθνής επιχειρηματικότητας, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από αυτήν, οι διεθνής επιχειρηματικές δραστηριότητες καθώς και οι παράγοντες που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι επιχειρηματίες, συν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να πραγματοποιήσουν μία τέτοια δραστηριότητα. Τέλος, αναγράφονται τα οφέλη που προσκομίζουν οι επιχειρήσεις από τις εξαγωγές των προϊόντων τους. Το τρίτο κεφάλαιο, το οποίο εστιάζει στις πρώτες εξαγωγές που έγιναν στην Ελλάδα, στο πόσο επηρέασε η οικονομική κρίση, που ξέσπασε το 2010, την εκπλήρωση εξαγωγών, στα εμπόδια που συναντούν οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξάγουν, στις ωφέλειες που απορρέουν για το Ελληνικό Κράτος από τις εξαγωγές και στο ποια βοήθεια προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτές. Το τέταρτο κεφάλαιο, που περιγράφονται η ιστορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ωφελιμότητα της δημιουργία της, το πότε εντάχθηκε η Ελλάδα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της ένταξης και οι προϋποθέσεις εξαγωγής σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το πέμπτο και τελευταίο, κεφάλαιο με έμφαση στην προώθηση των Ελληνικών εξαγωγών και στους τρόπους πρόσβασης σε χρηματοδότηση.el
heal.abstractThe subject of this thesis is the study of extroversion of Greek companies, that is the sale of Greek products in foreign markets. The concept of extroversion implies the shift of companies to the export of their products to other countries. Exports are extremely important for a country, because they contribute substantially to the development of the economy. In more detail the thesis includes: The first chapter refers to the definition and the individual elements of the business, the object of entrepreneurship, the stages, the forms and the factors that affect it. The second chapter analyzes the concept of extroversion and international entrepreneurship, the disadvantages and the advantages arising from it, the international business activities as well as the factors that entrepreneurs need to consider, plus the ways in which they can achieve a such activity. Finally, the benefits provided by companies from the exports of their products are listed. The third chapter focuses on the first exports made to Greece, on how much the economic crisis that broke out in 2010 affected the fulfillment of exports, on the obstacles faced by companies wishing to export, to the benefits deriving for the Greek State from exports and on what assistance the Greek state offers to these companies. The fourth chapter describes the history of the European Union, the utility of its creation, when Greece joined, the advantages and disadvantages of this accession and the conditions for export to EU member states. The fifth and final chapter focuses on the promotion of Greek exports and access to finance.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜελέτη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.el
heal.titleStudy of extroversion of Greek companies.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχειρήσεις, επιχειρηματικότητα, εξωστρέφεια, εξαγωγές, ελληνικό κράτος, Ευρωπαϊκή Ένωσηel
heal.keywordbusiness, entrepreneurship, extroversion, exports, Greek state, European Unionen
heal.advisorNameΣκουλουδάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameSkouloudakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emaileskouloudakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States