Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online consumer shopping behavior in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒισκαδουράκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorViskadourakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2022-03-29T08:18:27Z
dc.date.available2022-03-29T08:18:27Z
dc.date.issued2022-03-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10197
dc.description.abstractΗ χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα να είναι κλειστά όπως επίσης και την επιβολή περιορισμών στις μετακινήσεις. Αυτά και άλλα στοιχεία οδήγησαν τους καταναλωτές να στραφούν στο διαδίκτυο για τις αγορές τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο. Τα αποτελέσματα της έρευνας επαληθεύουν τα θετικά και τα αρνητικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών αγορών και καταδεικνύουν τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών όπως επίσης και τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων ηλικιακών ομάδων. Οι καταναλωτές του Ηρακλείου δεν διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από το μέσο ηλεκτρονικό αγοραστή, αφού φαίνεται να ακολουθούν τις τάσεις που επικρατούν σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές.el
dc.description.abstractInternet use is now a daily occurrence. Online shopping has led to rapid changes in the development and growth of e-commerce. Due to the COVID-19 pandemic, many stores were closed and there were travel restrictions too. The above led consumers to online shopping. The purpose of this research is to study the online consumer shopping behavior of Heraklion residents. The research results verify the positive and negative characteristics of online shopping and demonstrate the differences between men and women as well as the differences between different age groups. The consumers of Heraklion do not differ much from the average online consumer as they seem to follow the prevailing trends in terms of online shopping.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.el
dc.titleOnline consumer shopping behavior in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒισκαδουράκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameViskadourakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2022-03-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10197
heal.abstractΗ χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα να είναι κλειστά όπως επίσης και την επιβολή περιορισμών στις μετακινήσεις. Αυτά και άλλα στοιχεία οδήγησαν τους καταναλωτές να στραφούν στο διαδίκτυο για τις αγορές τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο. Τα αποτελέσματα της έρευνας επαληθεύουν τα θετικά και τα αρνητικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών αγορών και καταδεικνύουν τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών όπως επίσης και τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων ηλικιακών ομάδων. Οι καταναλωτές του Ηρακλείου δεν διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από το μέσο ηλεκτρονικό αγοραστή, αφού φαίνεται να ακολουθούν τις τάσεις που επικρατούν σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές.el
heal.abstractInternet use is now a daily occurrence. Online shopping has led to rapid changes in the development and growth of e-commerce. Due to the COVID-19 pandemic, many stores were closed and there were travel restrictions too. The above led consumers to online shopping. The purpose of this research is to study the online consumer shopping behavior of Heraklion residents. The research results verify the positive and negative characteristics of online shopping and demonstrate the differences between men and women as well as the differences between different age groups. The consumers of Heraklion do not differ much from the average online consumer as they seem to follow the prevailing trends in terms of online shopping.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΗ online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.el
heal.titleOnline consumer shopping behavior in Heraklion.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά αγοραστή, συμπεριφορά καταναλωτή, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημα, Ηράκλειοel
heal.keywordbuyer behavior, consumer behavior, e-commerce, e-shop, Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States