Εμφάνιση απλής εγγραφής

The importance of education in the social integration of second-generation migrants in the host country.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαγιά, Ανδριάννα-Ελένηel
dc.creatorKυριακουλοπούλου, Μυρσίνη-Αλίκηel
dc.creatorKagia, Andrianna-Elenien
dc.creatorKyriakoulopoulou, Myrsini-Alikien
dc.date.accessioned2022-04-01T11:33:04Z
dc.date.available2022-04-01T11:33:04Z
dc.date.issued2022-04-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10208
dc.description.abstractΜε δεδομένη την ύπαρξη της κοινωνικής φύσης του ανθρώπου είναι κοινώς αποδεκτό ότι η ανάγκη της παιδείας κρίνετε απαραίτητη στην καθημερινότητα μας. Επίσης θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και ως στάση ζωής καθώς αρχικά έχει αντίκτυπο στην γενική ισορροπία και ανέλιξη κάθε ανθρώπου, και κατά συνέπεια αυτού προάγει την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας. Η εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη στην ζωή του ατόμου αφού θεωρείται αρωγός κοινωνικής προόδου με ότι αυτό συνεπάγεται. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τις τελευταίες δεκαετίες βρίσκεται αντιμέτωπο με το φαινόμενο της υπεράριθμης εισροής μεταναστών δεύτερης γενιάς στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στην παρούσα μελέτη αναλύεται η αντίδραση της πολιτείας και τα μέτρα που χρησιμοποιεί για τη συνθήκη αυτή, και ο ρόλος του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας στην μετέπειτα ένταξη και ενσωμάτωση των ομάδων αυτών στους κόλπους της κοινωνίας. Δια μέσου της ακόλουθης μελέτης λοιπόν, η οποία εκτός από το θεωρητικό διαθέτει και το ερευνητικό μέρος, γίνεται αντιληπτή η διάθεση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου κατά πόσο δύναται να απορροφήσει τους πληθυσμούς αυτούς σε τελική ανάλυση. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη την συμμετοχή η μη των μεταναστών στους εκπαιδευτικούς θεσμούς, οι οποίοι κοινώς θεωρούνται τα όργανα της κοινωνικοοικονομικής ανέλιξης, αναλύεται επίσης και η συμβολή τους στην μετέπειτα πορεία της ζωής της δεύτερης γενιάς μεταναστών στους τομείς αυτούς.el
dc.description.abstractGiven the existence of the social nature of humanity, it is commonly accepted that the need of education is necessary in our everyday life. Moreover, educational project could be characterized, as a way of life, in concern that promotes the general stability and evolution of human being. Furthermore, education contributes the proper functioning of society and considered a helper of community progress in general. During the last decades, the Greek educational system had to manage a 2nd generation of migrants’ influx in primary and secondary education of the country. The present study is about to analyze the state's reaction as well as the measures it uses for this treaty in addition the role of the educational system in the subsequent integration in the society will be also analyzed. Through the following study, which apart from the theoretical part also has the research part, it is realized the mood of the wider society as to whether it can absorb these populations in the final analysis. Finally, taking into account the participation or non-participation of migrants in educational institutions, which are commonly considered to be the instruments of socio-economic advancement, their contribution to the subsequent course of life of the second generation of immigrants in these areas is also analyzed.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ σημασία της εκπαίδευσης στην κοινωνική ένταξη των μεταναστών δεύτερης γενιάς στην χώρα υποδοχής.el
dc.titleThe importance of education in the social integration of second-generation migrants in the host country.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαγιά, Ανδριάννα-Ελένηel
heal.creatorNameKυριακουλοπούλου, Μυρσίνη-Αλίκηel
heal.creatorNameKagia, Andrianna-Elenien
heal.creatorNameKyriakoulopoulou, Myrsini-Alikien
heal.publicationDate2022-04-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10208
heal.abstractΜε δεδομένη την ύπαρξη της κοινωνικής φύσης του ανθρώπου είναι κοινώς αποδεκτό ότι η ανάγκη της παιδείας κρίνετε απαραίτητη στην καθημερινότητα μας. Επίσης θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και ως στάση ζωής καθώς αρχικά έχει αντίκτυπο στην γενική ισορροπία και ανέλιξη κάθε ανθρώπου, και κατά συνέπεια αυτού προάγει την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας. Η εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη στην ζωή του ατόμου αφού θεωρείται αρωγός κοινωνικής προόδου με ότι αυτό συνεπάγεται. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τις τελευταίες δεκαετίες βρίσκεται αντιμέτωπο με το φαινόμενο της υπεράριθμης εισροής μεταναστών δεύτερης γενιάς στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στην παρούσα μελέτη αναλύεται η αντίδραση της πολιτείας και τα μέτρα που χρησιμοποιεί για τη συνθήκη αυτή, και ο ρόλος του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας στην μετέπειτα ένταξη και ενσωμάτωση των ομάδων αυτών στους κόλπους της κοινωνίας. Δια μέσου της ακόλουθης μελέτης λοιπόν, η οποία εκτός από το θεωρητικό διαθέτει και το ερευνητικό μέρος, γίνεται αντιληπτή η διάθεση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου κατά πόσο δύναται να απορροφήσει τους πληθυσμούς αυτούς σε τελική ανάλυση. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη την συμμετοχή η μη των μεταναστών στους εκπαιδευτικούς θεσμούς, οι οποίοι κοινώς θεωρούνται τα όργανα της κοινωνικοοικονομικής ανέλιξης, αναλύεται επίσης και η συμβολή τους στην μετέπειτα πορεία της ζωής της δεύτερης γενιάς μεταναστών στους τομείς αυτούς.el
heal.abstractGiven the existence of the social nature of humanity, it is commonly accepted that the need of education is necessary in our everyday life. Moreover, educational project could be characterized, as a way of life, in concern that promotes the general stability and evolution of human being. Furthermore, education contributes the proper functioning of society and considered a helper of community progress in general. During the last decades, the Greek educational system had to manage a 2nd generation of migrants’ influx in primary and secondary education of the country. The present study is about to analyze the state's reaction as well as the measures it uses for this treaty in addition the role of the educational system in the subsequent integration in the society will be also analyzed. Through the following study, which apart from the theoretical part also has the research part, it is realized the mood of the wider society as to whether it can absorb these populations in the final analysis. Finally, taking into account the participation or non-participation of migrants in educational institutions, which are commonly considered to be the instruments of socio-economic advancement, their contribution to the subsequent course of life of the second generation of immigrants in these areas is also analyzed.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΗ σημασία της εκπαίδευσης στην κοινωνική ένταξη των μεταναστών δεύτερης γενιάς στην χώρα υποδοχής.el
heal.titleThe importance of education in the social integration of second-generation migrants in the host country.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδεύτερη γενιά μεταναστών, κοινωνική ένταξη, χώρα υποδοχής, εκπαίδευσηel
heal.keywordsecond-generation immigrants, social integration, host country, educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠροκοπάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameProkopakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States