Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media marketing and its influence on small and medium enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαντελιδάκη, Ιωάνναel
dc.creatorPantelidaki, Ioannaen
dc.creatorΤαβερναράκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorTavernaraki, Evangeliaen
dc.date.accessioned2022-04-07T10:14:34Z
dc.date.available2022-04-07T10:14:34Z
dc.date.issued2022-04-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10217
dc.description.abstractΗ σύγχρονη εποχή αποτελεί μία κατάσταση εμποδίων αλλά και ευκαιριών για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις πρωτοφανείς αλλαγές της τεχνολογίας καθώς καλούνται να συμβαδίσουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών τους με μεγάλο ρίσκο σε περίπτωση αποτυχίας. Κατά τη σημερινή εποχή, οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν υποστεί μεταβολές, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα απαράμιλλο εργαλείο ενημέρωσης, κοινωνικοποίησης, αλληλεπίδρασης και ηλεκτρονικών αγορών. Συνεπώς, είναι ύψιστης σημασίας οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προωθούν την επωνυμία τους και τη δραστηριότητά τους στις εφαρμογές των social media, προκειμένου να ενημερώνουν το κοινό τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να γίνουν γνωστές μέσω αυτών στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό με αποτελεσματικότητα, είναι σημαντικό οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εφαρμόσουν στρατηγικές μάρκετινγκ που να συνάδουν με τις καταναλωτικές τάσεις. Οι δραστηριότητες και οι δυνατότητες που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ποικίλουν. Για το λόγο αυτό η εκάστοτε μικρομεσαία επιχείρηση έχει την επιλογή και την ευχέρεια να επικοινωνεί τη γκάμα των προϊόντων της στους δυνητικούς πελάτες της, να δέχεται και να απαντά σε σχόλια καταναλωτών και να βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω αυτών. Στην ελληνική αλλά και διεθνή πραγματικότητα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν μία εξαιρετικά συμφέρουσα πλευρά των επιχειρήσεων, καθώς είναι πολύ σημαντικές για την συνολική οικονομία της χώρας, στην οποία έχουν ιδρυθεί. Για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική ανάλυση σε συνεντεύξεις που έγιναν σε σύγχρονες ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί ο αντίκτυπος της χρήσεις των social media στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η διεθνής βιβλιογραφία έχει ασχοληθεί εκτενώς με αυτή την κατηγορία επιχειρήσεων, καθώς και με τον αντίκτυπο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι τεχνικές μάρκετινγκ στην ευημερία και την κερδοφορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
dc.description.abstractThe modern time is a situation of obstacles and opportunities for businesses in general. In particular, small and medium-sized enterprises are facing unprecedented changes in technology, as they are required to keep up with the modern requirements of their customers at high risk in case of failure. Nowadays, consumer habits have changed, as social media is an unparalleled tool for information, socialization, interaction and online shopping. Therefore, it is of utmost importance for small and medium enterprises to promote their brand and activity in social media applications, in order to inform their public about their products or services and to become known through them to the general consumer public. In order to achieve this effectively, it is important for SMEs to implement marketing strategies that are in line with consumer trends. The activities and opportunities provided by social media vary. For this reason, the small and medium enterprise has the option and the opportunity to communicate its product range to its potential customers, to accept and respond to consumer comments and to improve its products and services through them. In the Greek and international reality, small and medium enterprises are an extremely advantageous side of the countries, as they are very important for the economy of the country in which they have been established. For the needs of the present work, a qualitative analysis was performed in interviews conducted in modern Greek small and medium enterprises, in order to determine the impact of social media uses on business activity. The international literature has dealt with this category, as well as the copies that social media and marketing techniques have on the prosperity and profitability of small and medium-sized enterprises.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο social media marketing και η επιρροή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.el
dc.titleSocial media marketing and its influence on small and medium enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαντελιδάκη, Ιωάνναel
heal.creatorNamePantelidaki, Ioannaen
heal.creatorNameΤαβερναράκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameTavernaraki, Evangeliaen
heal.publicationDate2022-04-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10217
heal.abstractΗ σύγχρονη εποχή αποτελεί μία κατάσταση εμποδίων αλλά και ευκαιριών για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις πρωτοφανείς αλλαγές της τεχνολογίας καθώς καλούνται να συμβαδίσουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών τους με μεγάλο ρίσκο σε περίπτωση αποτυχίας. Κατά τη σημερινή εποχή, οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν υποστεί μεταβολές, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα απαράμιλλο εργαλείο ενημέρωσης, κοινωνικοποίησης, αλληλεπίδρασης και ηλεκτρονικών αγορών. Συνεπώς, είναι ύψιστης σημασίας οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προωθούν την επωνυμία τους και τη δραστηριότητά τους στις εφαρμογές των social media, προκειμένου να ενημερώνουν το κοινό τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να γίνουν γνωστές μέσω αυτών στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό με αποτελεσματικότητα, είναι σημαντικό οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εφαρμόσουν στρατηγικές μάρκετινγκ που να συνάδουν με τις καταναλωτικές τάσεις. Οι δραστηριότητες και οι δυνατότητες που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ποικίλουν. Για το λόγο αυτό η εκάστοτε μικρομεσαία επιχείρηση έχει την επιλογή και την ευχέρεια να επικοινωνεί τη γκάμα των προϊόντων της στους δυνητικούς πελάτες της, να δέχεται και να απαντά σε σχόλια καταναλωτών και να βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω αυτών. Στην ελληνική αλλά και διεθνή πραγματικότητα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν μία εξαιρετικά συμφέρουσα πλευρά των επιχειρήσεων, καθώς είναι πολύ σημαντικές για την συνολική οικονομία της χώρας, στην οποία έχουν ιδρυθεί. Για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική ανάλυση σε συνεντεύξεις που έγιναν σε σύγχρονες ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί ο αντίκτυπος της χρήσεις των social media στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η διεθνής βιβλιογραφία έχει ασχοληθεί εκτενώς με αυτή την κατηγορία επιχειρήσεων, καθώς και με τον αντίκτυπο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι τεχνικές μάρκετινγκ στην ευημερία και την κερδοφορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
heal.abstractThe modern time is a situation of obstacles and opportunities for businesses in general. In particular, small and medium-sized enterprises are facing unprecedented changes in technology, as they are required to keep up with the modern requirements of their customers at high risk in case of failure. Nowadays, consumer habits have changed, as social media is an unparalleled tool for information, socialization, interaction and online shopping. Therefore, it is of utmost importance for small and medium enterprises to promote their brand and activity in social media applications, in order to inform their public about their products or services and to become known through them to the general consumer public. In order to achieve this effectively, it is important for SMEs to implement marketing strategies that are in line with consumer trends. The activities and opportunities provided by social media vary. For this reason, the small and medium enterprise has the option and the opportunity to communicate its product range to its potential customers, to accept and respond to consumer comments and to improve its products and services through them. In the Greek and international reality, small and medium enterprises are an extremely advantageous side of the countries, as they are very important for the economy of the country in which they have been established. For the needs of the present work, a qualitative analysis was performed in interviews conducted in modern Greek small and medium enterprises, in order to determine the impact of social media uses on business activity. The international literature has dealt with this category, as well as the copies that social media and marketing techniques have on the prosperity and profitability of small and medium-sized enterprises.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΤο social media marketing και η επιρροή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.el
heal.titleSocial media marketing and its influence on small and medium enterprises.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, μικρομεσαίες επιχειρήσειςel
heal.keywordsocial media, marketing, small and medium enterprisesen
heal.advisorNameΠερονικολής, Μιχαήλel
heal.advisorNamePeronikolis, Michailen
heal.advisorID.emailperonikolis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States