Η επίδραση των travel bloggers στη συμπεριφορά των ελλήνων τουριστών.
The impact of travel bloggers on the behavior of Greek tourists.
Abstract
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά το βαθμό και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν οι travel bloggers τον Έλληνα τουρίστα στις αποφάσεις που λαμβάνει για τα ταξίδια του. Για την επίτευξη του στόχου της πτυχιακής πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε σε δείγμα 255 ατόμων. Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας, συμπεραίνουμε πως ο Έλληνας τουρίστας διαβάζει σε αρκετά μεγάλο βαθμό ταξιδιωτικά ιστολόγια και προσπαθεί να αντλήσει πληροφορίες και συμβουλές μέσα από αυτά για τους ταξιδιωτικούς προορισμούς που τον ενδιαφέρουν. Πέρα από τα ταξιδιωτικά ιστολόγια, ο Έλληνας τουρίστας παρακολουθεί και ταξιδιωτικές εκπομπές με σκοπό να δει εικόνες και βίντεο από έναν προορισμό και να απορροφήσει όση περισσότερη γνώση μπορεί σε συνδυασμό και με άλλες πηγές πληροφόρησης. This thesis deals with the ways in which travel bloggers influence the Greek tourists in the decisions they make about their travels. A quantitative survey was conducted with a structured questionnaire in a sample of 255 people. Through the results of this research, we conclude that the Greek tourists read travel blogs to a large extent and try to draw information and advice through them for the travel destinations that interest them. In addition to travel blogs, the Greek tourists also watch travel shows in order to see pictures and videos from a destination and absorb as much knowledge as they can in combination with other sources of information.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info