Εμφάνιση απλής εγγραφής

Raising awareness over social issues in children and teenagers through their involvement in the production of short films: a potentially creative tool for social work at school.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚανδύλα, Ολυμπίαel
dc.creatorΠαππά, Αικατερίνηel
dc.creatorKandyla, Olympiaen
dc.creatorPappa, Aikaterinien
dc.date.accessioned2022-05-05T15:16:55Z
dc.date.available2022-05-05T15:16:55Z
dc.date.issued2022-05-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10246
dc.description.abstractΣτην εποχή μας η κυριαρχία της εικόνας στη σύγχρονη εκπαίδευση και τον πολιτισμό είναι αδιαμφισβήτητη. Επιπλέον η εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία ανοίγει νέα πεδία προς διερεύνηση κι εκμετάλλευση στο χώρο της εκπαίδευσης. Η σχολική κοινωνική εργασία, που κάνει τα πρώτα της βήματα στα σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης στη χώρα μας, ίσως να μπορεί να εκμεταλλευτεί τις σύγχρονες οπτικοακουστικές εφαρμογές για να αποκομίσει μεγαλύτερα οφέλη. Με την εργασία μας θελήσαμε να διερευνήσουμε συγκεκριμένα τις δυνατότητες που προσφέρει η μέθοδος της συνεργατικής κινηματογράφησης για τη σχολική κοινωνική εργασία. Αρχικά αναστοχαστήκαμε πάνω στις αρχές και τις συνήθεις μεθόδους της σχολικής κοινωνικής εργασίας. Έπειτα εξετάσαμε τη σχέση του σχολείου με τον κινηματογράφο και μελετήσαμε τη βιβλιογραφία (ελληνική και ξένη) γύρω από το συμμετοχικό βίντεο και τα πεδία εφαρμογών του. Στο ερευνητικό πλαίσιο, καταγράψαμε κι αναλύσαμε μαθητικές συνεργατικές ταινίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και πήραμε συνεντεύξεις από επαγγελματίες της εκπαίδευσης που κατέθεσαν την άποψή τους γύρω από το τι έχουν αποκομίσει από αυτή την εμπειρία. Από όλα τα παραπάνω συμπεράναμε ότι για τη σχολική κοινωνική εργασία, η συνεργατική δημιουργία ταινιών μικρού μήκους είναι ένα εν δυνάμει εργαλείο με πάρα πολλές προοπτικές και οφέλη.el
dc.description.abstractNowadays the dominance of image in modern education and civilization is indisputable. Furthermore, the familiarization of the children with technology opens new fields to be explored and taken advantage of within the educational frame. Social work in school, making its first steps in general education in Greece, could take advantage of modern audiovisual applications in order to gain greater benefits. The aim of our study is to explore in particular the potential that participatory film making has to offer to social work in schools. At first, we reflected on the principles and common methods of social work in schools. Then we examined the relationship between education and cinema and we studied the literature (foreign and Greek) on the participatory video and its application scope. In our research framework, we wrote down and analyzed some school made collaborative short films from the web and we interviewed some education professionals who expressed their point of view on what they had gained from the experience of participatory video. From all the above, we concluded that collaborative film making is a potential tool with great perspectives and benefits for social work in school.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕυαισθητοποίηση παιδιών και εφήβων για κοινωνικά θέματα μέσα από τη δημιουργία ταινιών μικρού μήκους από τους ιδίους: ένα εν δυνάμει δημιουργικό εργαλείο για τη σχολική κοινωνική εργασία.el
dc.titleRaising awareness over social issues in children and teenagers through their involvement in the production of short films: a potentially creative tool for social work at school.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚανδύλα, Ολυμπίαel
heal.creatorNameΠαππά, Αικατερίνηel
heal.creatorNameKandyla, Olympiaen
heal.creatorNamePappa, Aikaterinien
heal.publicationDate2022-05-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10246
heal.abstractΣτην εποχή μας η κυριαρχία της εικόνας στη σύγχρονη εκπαίδευση και τον πολιτισμό είναι αδιαμφισβήτητη. Επιπλέον η εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία ανοίγει νέα πεδία προς διερεύνηση κι εκμετάλλευση στο χώρο της εκπαίδευσης. Η σχολική κοινωνική εργασία, που κάνει τα πρώτα της βήματα στα σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης στη χώρα μας, ίσως να μπορεί να εκμεταλλευτεί τις σύγχρονες οπτικοακουστικές εφαρμογές για να αποκομίσει μεγαλύτερα οφέλη. Με την εργασία μας θελήσαμε να διερευνήσουμε συγκεκριμένα τις δυνατότητες που προσφέρει η μέθοδος της συνεργατικής κινηματογράφησης για τη σχολική κοινωνική εργασία. Αρχικά αναστοχαστήκαμε πάνω στις αρχές και τις συνήθεις μεθόδους της σχολικής κοινωνικής εργασίας. Έπειτα εξετάσαμε τη σχέση του σχολείου με τον κινηματογράφο και μελετήσαμε τη βιβλιογραφία (ελληνική και ξένη) γύρω από το συμμετοχικό βίντεο και τα πεδία εφαρμογών του. Στο ερευνητικό πλαίσιο, καταγράψαμε κι αναλύσαμε μαθητικές συνεργατικές ταινίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και πήραμε συνεντεύξεις από επαγγελματίες της εκπαίδευσης που κατέθεσαν την άποψή τους γύρω από το τι έχουν αποκομίσει από αυτή την εμπειρία. Από όλα τα παραπάνω συμπεράναμε ότι για τη σχολική κοινωνική εργασία, η συνεργατική δημιουργία ταινιών μικρού μήκους είναι ένα εν δυνάμει εργαλείο με πάρα πολλές προοπτικές και οφέλη.el
heal.abstractNowadays the dominance of image in modern education and civilization is indisputable. Furthermore, the familiarization of the children with technology opens new fields to be explored and taken advantage of within the educational frame. Social work in school, making its first steps in general education in Greece, could take advantage of modern audiovisual applications in order to gain greater benefits. The aim of our study is to explore in particular the potential that participatory film making has to offer to social work in schools. At first, we reflected on the principles and common methods of social work in schools. Then we examined the relationship between education and cinema and we studied the literature (foreign and Greek) on the participatory video and its application scope. In our research framework, we wrote down and analyzed some school made collaborative short films from the web and we interviewed some education professionals who expressed their point of view on what they had gained from the experience of participatory video. From all the above, we concluded that collaborative film making is a potential tool with great perspectives and benefits for social work in school.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΕυαισθητοποίηση παιδιών και εφήβων για κοινωνικά θέματα μέσα από τη δημιουργία ταινιών μικρού μήκους από τους ιδίους: ένα εν δυνάμει δημιουργικό εργαλείο για τη σχολική κοινωνική εργασία.el
heal.titleRaising awareness over social issues in children and teenagers through their involvement in the production of short films: a potentially creative tool for social work at school.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordταινία μικρού μήκους, κινηματογράφος, κοινωνική εργασία, σχολείοel
heal.keywordshort film, motion pictures, social work, schoolen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡάτσικα, Νικολέταel
heal.advisorNameRatsika, Nikoletaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States