Εμφάνιση απλής εγγραφής

Assessing the quality of life of families of children and adolescents suffering from anxiety disorders and the role of parent education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓεροθανάση, Βασιλικήel
dc.creatorΓιοβανόβσκι, Μαρκέλλαel
dc.creatorΓουρούνας, Δημήτριοςel
dc.creatorΕυθυμιάδη, Κωνσταντίναel
dc.creatorGerothanasi, Vasilikien
dc.creatorGiovanovski, Markellaen
dc.creatorGourounas, Dimitriosen
dc.creatorEfthymiadi, Konstantinaen
dc.date.accessioned2022-05-06T08:39:24Z
dc.date.available2022-05-06T08:39:24Z
dc.date.issued2022-04-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10250
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποσκοπεί τόσο στη διερεύνηση της ποιότητας ζωής οικογενειών παιδιών και εφήβων που πάσχουν από αγχώδεις διαταραχές στη πόλη του Ηρακλείου, όσο και να δώσει έμφαση στο ρόλο της εκπαίδευσης των γονέων των παιδιών και εφήβων αυτών στον εντοπισμό των αγχωδών διαταραχών όπως αυτές εκδηλώνονται. Εκτός από την διερεύνηση της ποιότητας και του τρόπου ζωής που έχουν οι γονείς ως φροντιστές παιδιών και εφήβων με αγχώδεις διαταραχές, ως επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση των γνώσεων τους πάνω σε αυτές, καθώς επίσης και η ανάδειξη προτεινόμενων τρόπων εκπαίδευσης των γονέων, ώστε να αντιλαμβάνονται καλύτερα τέτοιες διαταραχές ως μέσο πρόληψης. Οι αγχώδεις διαταραχές είναι μια ομάδα ψυχιατρικών ασθενειών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά της σχολικής ηλικίας. Το άγχος ως έννοια αναφέρεται σε διάφορες μορφές φόβου που νιώθουν τα παιδιά οι οποίες αντιμετωπίζονται ως χρόνιες καταστάσεις. Η εμφάνισή των διαταραχών άγχους ξεκινά είτε από μικρή ηλικία, είτε παρουσιάζονται στο παιδί έπειτα από ένα έντονο γι’ αυτό συμβάν που βίωσε. Διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων στην οποία έλαβαν μέρος έξι (6) γονείς. Μέσω των συνεντεύξεων αρχικά συμπεραίνεται πως ο παράγοντας κληρονομικότητας παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμφάνιση αγχώδους διαταραχής σε κάποιο από τα μέλη της οικογένειας. Επίσης προκύπτει η χαμηλή ποιότητα ζωής τόσο του γονέα-φροντιστή, όσο και της ευρύτερης οικογένειας. Επιπλέον αναδεικνύεται η ανάγκη για περισσότερη ενημέρωση και δικτύωση γονέων σχετικά με το άγχος των παιδιών – εφήβων τους, η οποία σηματοδοτεί την ελλιπή εκπαίδευση των γονέων σχετικά με τον τρόπο αναγνώρισης και διαχείρισης των διαταραχών άγχους των παιδιών τους.el
dc.description.abstractThe present dissertation aims to investigate the quality of life of families of children and adolescents suffering from anxiety disorders in the city of Heraklion, as well as the role of education of parents of these children and adolescents in locating anxiety disorders as they manifest. In addition to exploring the quality and lifestyle of parents as caregivers of children and adolescents with anxiety disorders, the individual objectives of the research are to explore their knowledge on them, as well as to highlight suggested ways of educating parents, so that to better understand such disorders as a means of prevention. Anxiety disorders are a group of psychiatric illnesses faced by school-age children. Anxiety as a concept refers to various forms of fear that children feel which are treated as chronic conditions. The onset of guilty feelings about having the affair, in the first place, further zaps whatever energy the partner having the affair might still have left. Qualitative research was conducted through semi-structured interviews in which six parents participated. Through interviews, it is initially concluded that the heredity factor plays a key role in the occurrence of anxiety disorder in one of the family members. There is also the low quality of life of both the parent-caregiver and the wider family. In addition, there is a need for more information and networking of parents about the anxiety of their children - adolescents, which implies the lack of education of parents on how to recognize and manage their children's anxiety disorders.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕκτίμηση της ποιότητας ζωής οικογενειών παιδιών και εφήβων που πάσχουν από αγχώδεις διαταραχές και ο ρόλος της εκπαίδευσης των γονέων.el
dc.titleAssessing the quality of life of families of children and adolescents suffering from anxiety disorders and the role of parent education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓεροθανάση, Βασιλικήel
heal.creatorNameΓιοβανόβσκι, Μαρκέλλαel
heal.creatorNameΓουρούνας, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΕυθυμιάδη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameGerothanasi, Vasilikien
heal.creatorNameGiovanovski, Markellaen
heal.creatorNameGourounas, Dimitriosen
heal.creatorNameEfthymiadi, Konstantinaen
heal.publicationDate2022-04-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10250
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποσκοπεί τόσο στη διερεύνηση της ποιότητας ζωής οικογενειών παιδιών και εφήβων που πάσχουν από αγχώδεις διαταραχές στη πόλη του Ηρακλείου, όσο και να δώσει έμφαση στο ρόλο της εκπαίδευσης των γονέων των παιδιών και εφήβων αυτών στον εντοπισμό των αγχωδών διαταραχών όπως αυτές εκδηλώνονται. Εκτός από την διερεύνηση της ποιότητας και του τρόπου ζωής που έχουν οι γονείς ως φροντιστές παιδιών και εφήβων με αγχώδεις διαταραχές, ως επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση των γνώσεων τους πάνω σε αυτές, καθώς επίσης και η ανάδειξη προτεινόμενων τρόπων εκπαίδευσης των γονέων, ώστε να αντιλαμβάνονται καλύτερα τέτοιες διαταραχές ως μέσο πρόληψης. Οι αγχώδεις διαταραχές είναι μια ομάδα ψυχιατρικών ασθενειών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά της σχολικής ηλικίας. Το άγχος ως έννοια αναφέρεται σε διάφορες μορφές φόβου που νιώθουν τα παιδιά οι οποίες αντιμετωπίζονται ως χρόνιες καταστάσεις. Η εμφάνισή των διαταραχών άγχους ξεκινά είτε από μικρή ηλικία, είτε παρουσιάζονται στο παιδί έπειτα από ένα έντονο γι’ αυτό συμβάν που βίωσε. Διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων στην οποία έλαβαν μέρος έξι (6) γονείς. Μέσω των συνεντεύξεων αρχικά συμπεραίνεται πως ο παράγοντας κληρονομικότητας παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμφάνιση αγχώδους διαταραχής σε κάποιο από τα μέλη της οικογένειας. Επίσης προκύπτει η χαμηλή ποιότητα ζωής τόσο του γονέα-φροντιστή, όσο και της ευρύτερης οικογένειας. Επιπλέον αναδεικνύεται η ανάγκη για περισσότερη ενημέρωση και δικτύωση γονέων σχετικά με το άγχος των παιδιών – εφήβων τους, η οποία σηματοδοτεί την ελλιπή εκπαίδευση των γονέων σχετικά με τον τρόπο αναγνώρισης και διαχείρισης των διαταραχών άγχους των παιδιών τους.el
heal.abstractThe present dissertation aims to investigate the quality of life of families of children and adolescents suffering from anxiety disorders in the city of Heraklion, as well as the role of education of parents of these children and adolescents in locating anxiety disorders as they manifest. In addition to exploring the quality and lifestyle of parents as caregivers of children and adolescents with anxiety disorders, the individual objectives of the research are to explore their knowledge on them, as well as to highlight suggested ways of educating parents, so that to better understand such disorders as a means of prevention. Anxiety disorders are a group of psychiatric illnesses faced by school-age children. Anxiety as a concept refers to various forms of fear that children feel which are treated as chronic conditions. The onset of guilty feelings about having the affair, in the first place, further zaps whatever energy the partner having the affair might still have left. Qualitative research was conducted through semi-structured interviews in which six parents participated. Through interviews, it is initially concluded that the heredity factor plays a key role in the occurrence of anxiety disorder in one of the family members. There is also the low quality of life of both the parent-caregiver and the wider family. In addition, there is a need for more information and networking of parents about the anxiety of their children - adolescents, which implies the lack of education of parents on how to recognize and manage their children's anxiety disorders.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΕκτίμηση της ποιότητας ζωής οικογενειών παιδιών και εφήβων που πάσχουν από αγχώδεις διαταραχές και ο ρόλος της εκπαίδευσης των γονέων.el
heal.titleAssessing the quality of life of families of children and adolescents suffering from anxiety disorders and the role of parent education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordποιότητα ζωής, άγχος, εφηβεία, παιδί, οικογένεια, γονείς, εκπαίδευσηel
heal.keywordquality of life, anxiety, adolescent, child, family, parents, educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΙατράκη, Ελισάβετel
heal.advisorNameIatraki, Elisaveten
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States