Η χρήση των chatbots στον επιχειρηματικό τομέα.
The use of chatbots in business.
View/ Open
Date
2022-05-26Author
Χασαναϊ, Εγκλαντίνα
Chasanai, Egklantina
Metadata
Show full item recordAbstract
Το οικονομικό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο αλλάζει χάρη στην διείσδυση των τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα πολλών επιχειρήσεων. Ένα μεγάλο κεφάλαιο της τεχνητής Νοημοσύνης αποτελούν τα chatbots των οποίων η χρήση τους ακολουθεί κατακόρυφη πορεία την τελευταία δεκαετία σε πολλούς τομείς, όπως η εκπαίδευση, η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης, η υγειονομική περίθαλψη και το μάρκετινγκ ενώ το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας για την συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνεται συνεχώς. Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια παρουσίαση, στο πρώτο μέρος της εργασίας, της αναλυτικής ιστορικής επισκόπησης της εξέλιξης της τεχνολογίας των chatbots και των αναγκών που επέταξαν τη χρήση τους. Στη συνέχεια επιχειρείται μια ταξινόμηση των βασικών κατηγοριών των chatbots , η γενική αρχιτεκτονική τους και οι σημαντικότερες πλατφόρμες δημιουργίας τους.
Το δεύτερο μέρος της εργασίας ερευνά την διείσδυση της τεχνολογίας των chatbots στην ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Διεξάγεται έρευνα χρήση ερωτηματολογίου σε έναν μεγάλο αριθμό ελληνικών επιχειρήσεων όπου διερευνώνται ερωτήματα σχετικά με το ποσοστό των ελληνικών εταιριών οι οποίες χρησιμοποιούν chatbots για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελατειακού κοινού τους, διερευνώνται οι προτιμώμενοι τομείς χρήσης τους , η ανταπόκριση του κοινού και η αποτελεσματικότητα τους. The economic environment in the modern world is changing thanks to the penetration of Artificial Intelligence technologies in the daily lives of many companies. A big part of artificial intelligence are the chatbots whose use has been on the rise for the last decade. in many areas, such as education, support and services, healthcare and marketing, while the scientific community is increasingly interested in this technology. The purpose of this thesis is to make a presentation, in the first part of the dissertation, of a detailed historical overview of the evolution of chatbots technology and the needs that led to their use. Then a classification of the main categories of chatbots, their general architecture and the most important platforms for their creation is attempted.
The second part of this thesis investigates the penetration of chatbots technology in the Greek business reality. A survey using a questionnaire is conducted in a large number of Greek companies where questions are investigated about the percentage of Greek companies that use chatbots to serve and support their customer audience, their preferred areas of use, audience response and effectiveness are investigated.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info