Σχολική κοινωνική εργασία. Απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την σχολική κοινωνική εργασία.
School social work. Primary school teachers' perspectives towards school social work.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-05-31Συγγραφέας
Κουρίνου, Ραφαέλα
Χαλκίτη, Ελένη
Kourinou, Rafaela
Chalkiti, Eleni
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διευρευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών τόσο ως προς τα ψυχοκοινωνικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι μαθητές εντός της σχολικής κοινότητας και τον τρόπο με τον οποίο τα αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί όσο και προς τον ρόλο που μπορεί να επιτελέσει ο σχολικός κοινωνικός λειτουργός παρεμβαίνοντας σε τέτοιες καταστάσεις. Ειδικότερα:
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην Εκπαίδευση, στα χαρακτηριστικά των μαθητών σχολικής ηλικία και στους ρόλους εκπαιδευτικού και μαθητή.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην κοινωνική εργασία και πιο συγκεκριμένα τη σχολική Κοινωνική Εργασία. Αναφέρονται τα μοντέλα και οι τρόποι παρέμβασης, ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού και η διεπιστημονική συνεργασία που αναπτύσσει εντός του σχολικού περιβάλλοντος.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία που επιλέχθηκε για την παρούσα εργασία. Ο σκοπός και οι στόχοι της μελέτης, ο τρόπος συλλογής του δείγματος και η επεξεργασία των δεδομένων.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτέλεσματα από την επεξεργασία των δεδομένων. Γίνεται ανάλυση αυτών καθώς και έκθεση των συμπερασμάτων.
Στο τέλος παρατίθεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την παρούσα εργασία. The purpose of this thesis is to investigate the views of teachers both on the psychosocial problems that students present within the school community and how teachers deal with them and on the role tha school social worker can play by intervening in such situations. Particularly:
The first chapter refers to Education, the characteristics of school-age students and the roles of teacher and student.
The second chapter refers to social work and more specifically to school Social Work. The models and ways of interventions, the role of the social worker and the interdisciplinary cooperation that a social worker can develop within the school enviroment.
On the third chapter is presented the methodology that is chosen for this thesis. The purpose and the objectives of the study, the method of sample collection and data processing.
The fourth chapter presents the results from the data processing. These are analyzed as well as and the conclusion of them are reported.
The bibliography that has been used for this thesis is quoted in the end.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες