Εμφάνιση απλής εγγραφής

The contribution of play therapy to children with autism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαναγή, Άντριαel
dc.creatorΠαναγή, Κωνσταντίναel
dc.creatorPanagi, Antriaen
dc.creatorPanagi, Konstantinaen
dc.date.accessioned2022-06-27T11:58:18Z
dc.date.available2022-06-27T11:58:18Z
dc.date.issued2022-06-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10335
dc.description.abstractΤα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες όταν συμμετέχουν σε κοινωνικά και συμβολικά παιχνίδια. Ωστόσο, οι δυσκολίες αυτές δεν είναι απαγορευτικές για να παίξουν με πολλούς άλλους διαφορετικούς τρόπους. Η θεραπευτική αγωγή μέσω του παιχνιδιού αποτελεί ένα εργαλείο που είναι σε θέση να βοηθήσει παιδιά με αυτισμό να πετύχουν την προσαρμογή τους σε ένα περιβάλλον. Είναι επίσης σε θέση, μέσα από τις κατάλληλες συνθήκες, να αποτελέσει ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τους γονείς να αναπτύξουν μία πιο πλήρη σχέση με τα παιδιά τους που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τη συμβολή του παιχνιδιού στη συμβουλευτική υποστήριξη των παιδιών που έχουν διαγνωστεί με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 103 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το στατιστικό πρόγραμμα SPSS v.23 χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των δεδομένων. Από την έρευνα προέκυψε πως οι συνθήκες στην τάξη είναι αρκετά κατάλληλες για τη χρήση του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης, το παιχνίδι δίνει χρήσιμα στοιχεία για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και η αξιολόγηση μέσω του παιχνιδιού αποτυπώνει τις ελλείψεις των παιδιών με αυτισμό και τις αλλαγές στη συμπεριφορά τους. Επίσης το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό. Ακόμα το γενικό σχολείο προωθεί την ανάπτυξη του συνεργατικού παιχνιδιού, διότι το παιδί μπορεί να κοινωνικοποιηθεί και να τα βοηθήσουν τα άλλα παιδιά, υπάρχουν όλες οι ομάδες των παιδιών και αλληλοσυμπληρώνονται και προωθείται η ανάπτυξη του αισθήματος της διαφορετικότητας και ο σεβασμός απέναντι σε ιδιαιτερότητες. Τέλος από την έρευνα προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν γνώση για τον αυτισμό θεωρούν ότι το παιχνίδι είναι σε μεγάλο βαθμό σημαντικό για την ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό.el
dc.description.abstractChildren diagnosed with autism face many difficulties when participating in social and symbolic games. However, these difficulties are not prohibitive to play in many other different ways. Game therapy is a tool that is able to help autistic children adapt to an environment. It is also able, through the right conditions, to be a tool that will help parents develop a more complete relationship with their children diagnosed with autism. The purpose of this study is to investigate the contribution of play to the counseling support of children diagnosed with autism spectrum disorders. In order to achieve the purpose of the work, a quantitative survey was conducted using a questionnaire. The research involved 103 Primary Education teachers. The statistical program SPSS v.23 was used for data analysis. The research showed that the conditions in the classroom are quite suitable for the use of play as a means of education, it gives useful information about the preferences and interests of children and the evaluation through play reflects the shortcomings of children with autism and changes in their behavior. Play is also very important for the development of children with autism. Also school promotes the development of cooperative play, because the child can socialize and help other children, there are groups of children that complement each other and promote the development of a sense of diversity and respect for particularities. Finally, the research showed that teachers with knowledge about autism believe that play is very important for the development of children with autism.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ συμβολή της παιγνιοθεραπείας σε παιδιά με αυτισμό.el
dc.titleThe contribution of play therapy to children with autism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαναγή, Άντριαel
heal.creatorNameΠαναγή, Κωνσταντίναel
heal.creatorNamePanagi, Antriaen
heal.creatorNamePanagi, Konstantinaen
heal.publicationDate2022-06-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10335
heal.abstractΤα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες όταν συμμετέχουν σε κοινωνικά και συμβολικά παιχνίδια. Ωστόσο, οι δυσκολίες αυτές δεν είναι απαγορευτικές για να παίξουν με πολλούς άλλους διαφορετικούς τρόπους. Η θεραπευτική αγωγή μέσω του παιχνιδιού αποτελεί ένα εργαλείο που είναι σε θέση να βοηθήσει παιδιά με αυτισμό να πετύχουν την προσαρμογή τους σε ένα περιβάλλον. Είναι επίσης σε θέση, μέσα από τις κατάλληλες συνθήκες, να αποτελέσει ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τους γονείς να αναπτύξουν μία πιο πλήρη σχέση με τα παιδιά τους που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τη συμβολή του παιχνιδιού στη συμβουλευτική υποστήριξη των παιδιών που έχουν διαγνωστεί με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 103 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το στατιστικό πρόγραμμα SPSS v.23 χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των δεδομένων. Από την έρευνα προέκυψε πως οι συνθήκες στην τάξη είναι αρκετά κατάλληλες για τη χρήση του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης, το παιχνίδι δίνει χρήσιμα στοιχεία για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και η αξιολόγηση μέσω του παιχνιδιού αποτυπώνει τις ελλείψεις των παιδιών με αυτισμό και τις αλλαγές στη συμπεριφορά τους. Επίσης το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό. Ακόμα το γενικό σχολείο προωθεί την ανάπτυξη του συνεργατικού παιχνιδιού, διότι το παιδί μπορεί να κοινωνικοποιηθεί και να τα βοηθήσουν τα άλλα παιδιά, υπάρχουν όλες οι ομάδες των παιδιών και αλληλοσυμπληρώνονται και προωθείται η ανάπτυξη του αισθήματος της διαφορετικότητας και ο σεβασμός απέναντι σε ιδιαιτερότητες. Τέλος από την έρευνα προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν γνώση για τον αυτισμό θεωρούν ότι το παιχνίδι είναι σε μεγάλο βαθμό σημαντικό για την ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό.el
heal.abstractChildren diagnosed with autism face many difficulties when participating in social and symbolic games. However, these difficulties are not prohibitive to play in many other different ways. Game therapy is a tool that is able to help autistic children adapt to an environment. It is also able, through the right conditions, to be a tool that will help parents develop a more complete relationship with their children diagnosed with autism. The purpose of this study is to investigate the contribution of play to the counseling support of children diagnosed with autism spectrum disorders. In order to achieve the purpose of the work, a quantitative survey was conducted using a questionnaire. The research involved 103 Primary Education teachers. The statistical program SPSS v.23 was used for data analysis. The research showed that the conditions in the classroom are quite suitable for the use of play as a means of education, it gives useful information about the preferences and interests of children and the evaluation through play reflects the shortcomings of children with autism and changes in their behavior. Play is also very important for the development of children with autism. Also school promotes the development of cooperative play, because the child can socialize and help other children, there are groups of children that complement each other and promote the development of a sense of diversity and respect for particularities. Finally, the research showed that teachers with knowledge about autism believe that play is very important for the development of children with autism.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΗ συμβολή της παιγνιοθεραπείας σε παιδιά με αυτισμό.el
heal.titleThe contribution of play therapy to children with autism.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαυτισμός, παιδί, παιγνιοθεραπείαel
heal.keywordautism, child, play therapyen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜπαούρδα, Βασιλικήel
heal.advisorNameBaourda, Vasilikien
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States