Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study website statistics with systems like Google Analytics. Analysis and conclusions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛουκασέβιτς, Αρτσέμel
dc.creatorLoukasevits, Artsemen
dc.creatorΠρομπονάς, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorPromponas, Konstantinosen
dc.date.accessioned2022-07-11T06:15:20Z
dc.date.available2022-07-11T06:15:20Z
dc.date.issued2022-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10349
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μας εργασίας ασχολείται με τα συστήματα όπου μελετούν και αναλύουν στατιστικά στοιχεία. Λόγω της αύξησης των χρηστών στο διαδίκτυο, αλλά παράλληλα και των πληροφοριών που υφίστανται σε αυτό, δημιουργήθηκε η ανάγκη εφεύρεσης συστημάτων συλλογής των δεδομένων αυτών. Η επιχειρήσεις για να σταθούν αντάξιες των προσδοκιών των πελατών τους, ήταν αναγκαίο να εισέλθουν στον ψηφιακό κόσμο και να προσαρμοστούν άμεσα. Έτσι λοιπόν κατασκεύασαν ηλεκτρονικά καταστήματα, ώστε ο κόσμος να έχει την ευχέρεια να πραγματοποιεί της αγορές του ηλεκτρονικά χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία τους σε κατάστημα. Για το σκοπό αυτό όμως οι επιχειρήσεις είχαν την ανάγκη να κατανοήσουν την συμπεριφορά των πελατών τους όπως τι τους ενδιαφέρει, ποιοι είναι, και τι ανάγκες έχουν. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετηθεί η ιστορική εξέλιξη συλλογής και μελέτης των δεδομένων. Τα Web Analytics είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να επιλέξουν ανάλογα με τις ανάγκες τους το κατάλληλο σύστημα για την κατανόηση των ενδιαφερόντων των επισκεπτών τους. Η συλλογή, η μελέτη και η ανάλυση των δεδομένων αυτών θα επιφέρει μια τεκμηριωμένη εικόνα για την αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων των στρατηγικών μάρκετινγκ. Στην μελέτη περίπτωσης του θεωρητικού, αλλά και πρακτικού μέρους που αναλύεται, προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα των συστημάτων όπως το GA, καθώς και προτάσεις βελτίωσης ενός eshop με την βοήθεια των εργαλείων αυτών μελλοντικά. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα μας πάνω στην σύνταξη της πτυχιακής αυτής.el
dc.description.abstractThe topic of our thesis deals with systems where we study and analyse statistical data. Due to the increase in the number of users on the internet, but also the amount of information available on it, the need to invent systems to collect this data has arisen. In order to live up to their customers' expectations, businesses needed to enter the digital world and adapt immediately. So they built online stores, so that people can shop online without the need to be physically present in a store. For this purpose, however, businesses needed to understand the behaviour of their customers such as what they are interested in, who they are, what their needs are and other such elements. In this thesis the historical development of data collection and study will be studied. Web Analytics is a valuable tool that allows companies to choose the right system to understand the interests of their visitors according to their needs. The collection, study and analysis of this data will bring an informed insight for more effective decision making of marketing strategies. In the case study of the theoretical and practical part that is analyzed, interesting conclusions about the results of systems such as GA, as well as suggestions for improving an eshop with the help of these tools in the future. Finally, our conclusions on the writing of this thesis are mentioned.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη στατιστικών ιστοχώρου με συστήματα όπως το Google Analytics. Ανάλυση και συμπεράσματα.el
dc.titleStudy website statistics with systems like Google Analytics. Analysis and conclusions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛουκασέβιτς, Αρτσέμel
heal.creatorNameLoukasevits, Artsemen
heal.creatorNameΠρομπονάς, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNamePromponas, Konstantinosen
heal.publicationDate2022-07-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10349
heal.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μας εργασίας ασχολείται με τα συστήματα όπου μελετούν και αναλύουν στατιστικά στοιχεία. Λόγω της αύξησης των χρηστών στο διαδίκτυο, αλλά παράλληλα και των πληροφοριών που υφίστανται σε αυτό, δημιουργήθηκε η ανάγκη εφεύρεσης συστημάτων συλλογής των δεδομένων αυτών. Η επιχειρήσεις για να σταθούν αντάξιες των προσδοκιών των πελατών τους, ήταν αναγκαίο να εισέλθουν στον ψηφιακό κόσμο και να προσαρμοστούν άμεσα. Έτσι λοιπόν κατασκεύασαν ηλεκτρονικά καταστήματα, ώστε ο κόσμος να έχει την ευχέρεια να πραγματοποιεί της αγορές του ηλεκτρονικά χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία τους σε κατάστημα. Για το σκοπό αυτό όμως οι επιχειρήσεις είχαν την ανάγκη να κατανοήσουν την συμπεριφορά των πελατών τους όπως τι τους ενδιαφέρει, ποιοι είναι, και τι ανάγκες έχουν. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετηθεί η ιστορική εξέλιξη συλλογής και μελέτης των δεδομένων. Τα Web Analytics είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να επιλέξουν ανάλογα με τις ανάγκες τους το κατάλληλο σύστημα για την κατανόηση των ενδιαφερόντων των επισκεπτών τους. Η συλλογή, η μελέτη και η ανάλυση των δεδομένων αυτών θα επιφέρει μια τεκμηριωμένη εικόνα για την αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων των στρατηγικών μάρκετινγκ. Στην μελέτη περίπτωσης του θεωρητικού, αλλά και πρακτικού μέρους που αναλύεται, προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα των συστημάτων όπως το GA, καθώς και προτάσεις βελτίωσης ενός eshop με την βοήθεια των εργαλείων αυτών μελλοντικά. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα μας πάνω στην σύνταξη της πτυχιακής αυτής.el
heal.abstractThe topic of our thesis deals with systems where we study and analyse statistical data. Due to the increase in the number of users on the internet, but also the amount of information available on it, the need to invent systems to collect this data has arisen. In order to live up to their customers' expectations, businesses needed to enter the digital world and adapt immediately. So they built online stores, so that people can shop online without the need to be physically present in a store. For this purpose, however, businesses needed to understand the behaviour of their customers such as what they are interested in, who they are, what their needs are and other such elements. In this thesis the historical development of data collection and study will be studied. Web Analytics is a valuable tool that allows companies to choose the right system to understand the interests of their visitors according to their needs. The collection, study and analysis of this data will bring an informed insight for more effective decision making of marketing strategies. In the case study of the theoretical and practical part that is analyzed, interesting conclusions about the results of systems such as GA, as well as suggestions for improving an eshop with the help of these tools in the future. Finally, our conclusions on the writing of this thesis are mentioned.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜελέτη στατιστικών ιστοχώρου με συστήματα όπως το Google Analytics. Ανάλυση και συμπεράσματα.el
heal.titleStudy website statistics with systems like Google Analytics. Analysis and conclusions.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυστήματα μελέτης δεδομένων, συμπεριφορά καταναλωτών ηλεκτρονικό καταστήματα, ανάλυση στατιστικών στοιχείων, λήψη αποφάσεωνel
heal.keyworddata study systems, consumer behaviour online shopping, statistical analysis, decision makingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States