Εμφάνιση απλής εγγραφής

Methods and practices for the development of a digital marketing plan for SMEs & startups.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔασκαλάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorDaskalakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2022-07-18T09:26:41Z
dc.date.available2022-07-18T09:26:41Z
dc.date.issued2022-07-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10356
dc.description.abstractΟι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να παραμένουν στάσιμοι, αλλά θα πρέπει να συνεχίζουν να είναι καινοτόμοι σε αυτά που προσφέρουν αλλά και όσον αφορά την δημιουργία των σχέσεων με το κοινό-στόχος τους που απευθύνονται. SME’s και startups θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το LinkedIn, το Facebook και το Instagram ώστε να δημιουργούν στρατηγικές μάρκετινγκ και να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Το ψηφιακό Μάρκετινγκ έως τώρα μοιάζει ως η ανεπίσημη πρακτική στις SME’s & startups εφόσον θεωρείται όχι και ζωτικής σημασίας για την ευημερία ενός οργανισμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ενημερώσει και αναδείξει τις πλευρές όπου μπορεί να βοηθήσει το ψηφιακό Μάρκετινγκ ώστε και οι μικρότερες επιχειρήσεις έχουν στη διάθεση τους για να κρατήσουν επαφή με τους καταναλωτές που απευθύνονται SME’s & startups μέσα από τις λύσεις και τεχνολογίες της σημερινής εποχής αλλά και μέσα από ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό πλάνο Μάρκετινγκel
dc.description.abstractThe owners and the upper-management of the Small & Medium Enterprises but also of startups should not remain passive towards new technologies but should continue striving on being entrepreneurial and innovative to their offerings but also on the ways of building relationships with their audiences. SME’s & startups must be active on Social Media such as Facebook, Instagram & LinkedIn to generate new e-Marketing strategies and interact with consumers. Digital Marketing as of now seems as an unofficial practice in SME’s & Startups since it’s considered as not a priority for the financial well-being of an organization. The aim of the dissertation is to update and showcase the various dimensions of Digital Marketing which smaller firms possess as to keep in touch with consumers and target them through the digital solutions and new online but also through a complete digital Marketing plan.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜέθοδοι και εργαλεία για την ανάπτυξη διαδικτυακού πλάνου μάρκετινγκ σε μικρομεσαίες εταιρείες & startups.el
dc.titleMethods and practices for the development of a digital marketing plan for SMEs & startups.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔασκαλάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameDaskalakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2022-07-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10356
heal.abstractΟι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να παραμένουν στάσιμοι, αλλά θα πρέπει να συνεχίζουν να είναι καινοτόμοι σε αυτά που προσφέρουν αλλά και όσον αφορά την δημιουργία των σχέσεων με το κοινό-στόχος τους που απευθύνονται. SME’s και startups θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το LinkedIn, το Facebook και το Instagram ώστε να δημιουργούν στρατηγικές μάρκετινγκ και να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Το ψηφιακό Μάρκετινγκ έως τώρα μοιάζει ως η ανεπίσημη πρακτική στις SME’s & startups εφόσον θεωρείται όχι και ζωτικής σημασίας για την ευημερία ενός οργανισμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ενημερώσει και αναδείξει τις πλευρές όπου μπορεί να βοηθήσει το ψηφιακό Μάρκετινγκ ώστε και οι μικρότερες επιχειρήσεις έχουν στη διάθεση τους για να κρατήσουν επαφή με τους καταναλωτές που απευθύνονται SME’s & startups μέσα από τις λύσεις και τεχνολογίες της σημερινής εποχής αλλά και μέσα από ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό πλάνο Μάρκετινγκel
heal.abstractThe owners and the upper-management of the Small & Medium Enterprises but also of startups should not remain passive towards new technologies but should continue striving on being entrepreneurial and innovative to their offerings but also on the ways of building relationships with their audiences. SME’s & startups must be active on Social Media such as Facebook, Instagram & LinkedIn to generate new e-Marketing strategies and interact with consumers. Digital Marketing as of now seems as an unofficial practice in SME’s & Startups since it’s considered as not a priority for the financial well-being of an organization. The aim of the dissertation is to update and showcase the various dimensions of Digital Marketing which smaller firms possess as to keep in touch with consumers and target them through the digital solutions and new online but also through a complete digital Marketing plan.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜέθοδοι και εργαλεία για την ανάπτυξη διαδικτυακού πλάνου μάρκετινγκ σε μικρομεσαίες εταιρείες & startups.el
heal.titleMethods and practices for the development of a digital marketing plan for SMEs & startups.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordψηφιακό μάρκετινγκ, ΜΜΕ (μικρομεσαίες επιχειρήσεις), startups (νεοφυείς επιχειρήσεις), κοινωνικά δίκτυα, ψηφιακός καταναλωτήςel
heal.keyworddigital marketing, SME (small-medium enterprises), startups, social media digital consumeren
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States