Εμφάνιση απλής εγγραφής

Art and culture through High School textbooks and the adoption of values and issues from the field of Social Work.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛαγουδάκη, Εμμανουέλαel
dc.creatorΠουρνάρα, Ιωάννα-Κωνσταντίναel
dc.creatorΧανιωτάκη, Χρυσήel
dc.creatorLagoudaki, Emmanouelaen
dc.creatorPournara, Ioanna-Konstantinaen
dc.creatorChaniotaki, Chrysien
dc.date.accessioned2022-07-29T09:38:08Z
dc.date.available2022-07-29T09:38:08Z
dc.date.issued2022-07-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10359
dc.description.abstractΣκοπό της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση των στοιχείων της τέχνης και του πολιτισμού, αλλά και τυχόν κοινωνικών ζητημάτων που προκύπτουν από την ανάλυση των σχολικών εγχειριδίων. Η μελέτη μας βασίζεται σε βιβλιογραφικές αναφορές και στην ανάλυση περιεχομένου, καθώς αποτελεί μια ερευνητική μέθοδο, η οποία έχει σαφή στόχους και κατευθύνσεις. Προσεγγίζοντας το θέμα μας σχετικά με την τέχνη και τον πολιτισμό ανακαλύψαμε διάφορα στοιχεία που αναφέρονται σε αυτό και στη συνέχεια τα συνδυάσαμε με την εικαστική θεραπεία, την οποία και χρησιμοποιήσαμε στην παρέμβασή μας, βάσει του ψυχοδυναμικού μοντέλου. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός φιλικού σχολικού περιβάλλοντος προς τους μαθητές του Γυμνασίου (Α΄, Β΄, Γ΄) ηλικίας 12-15 ετών, το οποίο θα επιτευχθεί μέσω του σχεδιασμού παρεμβάσεων και δράσεων από το χώρο της Κοινωνικής Εργασίας (ΚΕΑ-ΚΕΟ-ΚΕΚ). Βασική επιδίωξη είναι η χρήση της τέχνης και του πολιτισμού σε ομαδικές δραστηριότητες που θα στοχεύουν τόσο στην ενδυνάμωση των μαθητών και των γονέων όσο και στην ενδυνάμωση του ίδιου τους εκπαιδευτικού προσωπικού και της σχολικής κοινότητας στο σύνολό της.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is to investigate the elements of art and culture, but also any social issues arising from the analysis of school textbooks. Our study is based on bibliographic references and content analysis, as it is a research method, which has clear goals and directions. Approaching our topic about art and culture we discovered various elements that refer to it and then combined them with art therapy, which we used in our intervention, based on the psychodynamic model. Our goal is to create a friendly school environment for high school students (A, B, C) aged 12-15, which will be achieved through the planning of interventions and actions in the field of Social Work. The main aim is the use of art and culture in group activities that will aim at the empowerment of students and parents as well as at the empowerment of the teaching staff and the school community as a whole.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ τέχνη και ο πολιτισμός μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια του Γυμνασίου και η υιοθέτηση αξιών και ζητημάτων από το χώρο της Κοινωνικής Εργασίας.el
dc.titleArt and culture through High School textbooks and the adoption of values and issues from the field of Social Work.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛαγουδάκη, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameΠουρνάρα, Ιωάννα-Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΧανιωτάκη, Χρυσήel
heal.creatorNameLagoudaki, Emmanouelaen
heal.creatorNamePournara, Ioanna-Konstantinaen
heal.creatorNameChaniotaki, Chrysien
heal.publicationDate2022-07-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10359
heal.abstractΣκοπό της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση των στοιχείων της τέχνης και του πολιτισμού, αλλά και τυχόν κοινωνικών ζητημάτων που προκύπτουν από την ανάλυση των σχολικών εγχειριδίων. Η μελέτη μας βασίζεται σε βιβλιογραφικές αναφορές και στην ανάλυση περιεχομένου, καθώς αποτελεί μια ερευνητική μέθοδο, η οποία έχει σαφή στόχους και κατευθύνσεις. Προσεγγίζοντας το θέμα μας σχετικά με την τέχνη και τον πολιτισμό ανακαλύψαμε διάφορα στοιχεία που αναφέρονται σε αυτό και στη συνέχεια τα συνδυάσαμε με την εικαστική θεραπεία, την οποία και χρησιμοποιήσαμε στην παρέμβασή μας, βάσει του ψυχοδυναμικού μοντέλου. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός φιλικού σχολικού περιβάλλοντος προς τους μαθητές του Γυμνασίου (Α΄, Β΄, Γ΄) ηλικίας 12-15 ετών, το οποίο θα επιτευχθεί μέσω του σχεδιασμού παρεμβάσεων και δράσεων από το χώρο της Κοινωνικής Εργασίας (ΚΕΑ-ΚΕΟ-ΚΕΚ). Βασική επιδίωξη είναι η χρήση της τέχνης και του πολιτισμού σε ομαδικές δραστηριότητες που θα στοχεύουν τόσο στην ενδυνάμωση των μαθητών και των γονέων όσο και στην ενδυνάμωση του ίδιου τους εκπαιδευτικού προσωπικού και της σχολικής κοινότητας στο σύνολό της.el
heal.abstractThe purpose of this study is to investigate the elements of art and culture, but also any social issues arising from the analysis of school textbooks. Our study is based on bibliographic references and content analysis, as it is a research method, which has clear goals and directions. Approaching our topic about art and culture we discovered various elements that refer to it and then combined them with art therapy, which we used in our intervention, based on the psychodynamic model. Our goal is to create a friendly school environment for high school students (A, B, C) aged 12-15, which will be achieved through the planning of interventions and actions in the field of Social Work. The main aim is the use of art and culture in group activities that will aim at the empowerment of students and parents as well as at the empowerment of the teaching staff and the school community as a whole.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΗ τέχνη και ο πολιτισμός μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια του Γυμνασίου και η υιοθέτηση αξιών και ζητημάτων από το χώρο της Κοινωνικής Εργασίας.el
heal.titleArt and culture through High School textbooks and the adoption of values and issues from the field of Social Work.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτέχνη, πολιτισμός, εικαστική θεραπεία, κοινωνική εργασίαel
heal.keywordart, civilization, art therapy, social worken
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚούτρα, Κλειώel
heal.advisorNameKoutra, Kleioen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States