Αξιολόγηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. H περίπτωση των φοιτητών της κοινωνικής εργασίας.
Evaluation of distance education. The case of social workstudents.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-09-06Συγγραφέας
Καραντζάς, Λουκάς
Κουκλάκης, Νικόλαος
Karantzas, Loukas
Kouklakis, Nikolaos
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το σύνολο των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων που έχει δημιουργήσει η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και των ευκαιριών και των αδυναμιών που προέκυψαν από αυτή.
Βάσει αυτού διαμορφώνονται οι ακόλουθες ερευνητικές υποθέσεις:
1. Ποια τα πλεονεκτήματα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης;
2. Ποια τα μειονεκτήματα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης;
3. Ποιες ευκαιρίες έχουν δημιουργηθεί στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης;
4. Ποιες ευκαιρίες δημιουργεί η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης;
Για την επίτευξη αυτού του σκοπού αφενός, θα πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσίαση των σημαντικότερων εννοιών που σχετίζονται με την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και αφετέρου, η διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας μέσω ερωτηματολογίου σε φοιτητές του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας μέσω του οποίου θα γίνει αξιολόγηση τόσο της ίδιας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και των πλεονεκτημάτων, των μειονεκτημάτων, των ευκαιριών και των αδυναμιών που έχουν δημιουργηθεί από αυτή.
Πιο συγκεκριμένα, στο θεωρητικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση. Σε αυτή, θα γίνει αναζήτηση σε παγκόσμιες βάσεις δεδομένων, όπως είναι το Google Scholar, το Scopus και το JSTOR και θα επιλεγούν άρθρα και μελέτες που εξετάζουν το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ιδιαιτέρως της εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Κοινωνική Εργασία, υπό το πρίσμα της πανδημίας της Covid-19. Στο ερευνητικό μέρος, όπως προαναφέρθηκε, θα πραγματοποιηθεί ποσοτική έρευνα και θα χρησιμοποιηθεί το ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο, το οποίο θα κατασκευαστεί από την ομάδα και θα δοθεί στους συμμετέχοντες σε ηλεκτρονική μορφή. Δείγμα της έρευνας θα είναι οι φοιτητές του τμήματος της Κοινωνικής Εργασίας. Η ανάλυση των δεδομένων θα γινεί με την βοήθεια του προγράμματος SPSS. The purpose of this paper is to present all the advantages and disadvantages that distance education has created, but also the opportunities and weaknesses that have arisen from it.
Based on this, the following research hypotheses are formulated:
1. What are the advantages of distance education?
2. What are the disadvantages of distance education?
3. What opportunities have been created in the education system through distance education?
4. What opportunities does distance education create?
To achieve this goal, on the one hand, there will be a bibliographic review and presentation of the most important concepts related to distance education and on the other hand, conducting a quantitative survey through a questionnaire to students of the Department of Social Work through which both the evaluation will be done. distance education as well as the advantages, disadvantages, opportunities and weaknesses created by it.
More specifically, in the theoretical part of the work a bibliographic review will be carried out. It will search global databases, such as Google Scholar, Scopus and JSTOR, and select articles and studies that address the issue of distance education, and in particular distance education in Social Work, in the light of Covid-19 pandemic. In the research part, as mentioned above, a quantitative research will be carried out and the questionnaire will be used as a research tool, which will be constructed by the group and will be given to the participants in electronic form. The sample of the research will be the students of the Department of Social Work. The data analysis will be done with the help of SPSS program.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες