Εμφάνιση απλής εγγραφής

Methods of promotion and use of innovative advertising actions on internet websites.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣφακιανάκη, Σοφίαel
dc.creatorSfakianaki, Sofiaen
dc.date.accessioned2022-09-27T08:09:27Z
dc.date.available2022-09-27T08:09:27Z
dc.date.issued2022-09-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10389
dc.description.abstractΣτον γρήγορα αναπτυσσόμενο κόσμο μας η διαφήμιση αποτελεί κύρια πηγή ενημέρωσης, γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εδώ και δεκαετίες, μέσω της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα μέσω των καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων επιτυγχάνεται τακτικά η επίκληση στο συναίσθημα καθώς και η ανάδειξη ποικίλων πλεονεκτημάτων του προϊόντος σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Αυτό έχει ως απόρροια, να αποτελεί την κινητήριο δύναμη της αγοράς και ως επι το πλείστων οι περισσότερες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις να αναζητούν συνεχώς νέες μεθόδους προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων για την ανάδειξη των προϊόντων τους. Πολλές όμως είναι οι φορές που και οι ελληνικές διαφημίσεις έχουν λάβει επιτυχία και σε βάθος χρόνου παρουσιάζοντας περιπτώσεις καινοτομίας, κυρίως μέσα από χιουμοριστικά διαφημιστικά σποτάκια που συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες ηθοποιοί και καλλιτέχνες, προάγοντας και αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά και κουλτούρα των Ελλήνων κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η καινοτομία στη διαφήμιση είναι κάτι σπάνιο, διότι συχνά παρατηρείται αντιγραφή από πολλές επιτυχημένες στρατηγικές διαφημίσεων κυρίως του εξωτερικού. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μεταγλωττίζονται διαφημίσεις του εξωτερικού και στην συνέχεια προβάλλονται στη χώρα μας. Προκειμένου να είναι μια διαφήμιση επιτυχημένη οφείλει να λάβει υπόψιν την ανάγκη του αγοραστικού κοινού και σε συνδυασμό με την ορθή στρατηγική που θα επιλέξει το τμήμα Μάρκετινγκ να καταφέρει να υλοποιήσει μια πρωτοποριακή ιδέα για την προώθηση του μηνύματος που επιθυμεί να μεταδώσει. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλυθεί η σημασία που υπάρχει στην ύπαρξη καινοτόμων διαφημίσεων στους διαδικτυακούς τόπους των ηλεκτρονικών καταστημάτων και στην επίδραση που έχουν στην ελληνική αλλά συνάμα και στην παγκόσμια αγορά. Επίσης, θα αναλυθεί πως η πρωτοτυπία και η αυθεντικότητα πάντοτε ανταμείβονται και ειδικότερα στον τομέα της διαφήμισης που μας ενδιαφέρει στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, το ταλέντο, η πρωτοπορία και η διαρκής προσπάθεια για βελτίωση υπερέχουν μακροπρόθεσμα.el
dc.description.abstractIn our rapidly developing world, advertising is a primary source of information, awareness, and consumer influence for a product of service. For decades now, through advertising, and more specifically through innovative advertising actions, the appeal to emotion is regularly being achieved, as well as the spotlighting of various advantages of the product in relation to other corresponding competing products. As a result, it is the driving force of the market, and for the most part most Greek and foreign attention to their products. However, it is not a few times that Greek advertisements have been successful over time, presenting cases of innovation mainly though humorous commercials featuring prominent Greek actors and artists, promoting, and highlighting the nature beauty and culture of the Greeks, gaining, impressions. Innovation in advertising as well know is rare, because we often note copying from many successful advertising strategies mostly from abroad. There are many cases where foreign advertisements are dubbed and then shown in our country. In order for an advertisement to be successful, it must take into account the needs of the buying public and in combination with the right strategy chosen by the Marketing department, be able to implement a pioneering idea to promote the message it washes to convey. It is worth noting that in this thesis we will analyze the importance of the existence of innovative advertisements on the websites of online stores and the impact they have on the Greek and global market. In addition, we will try to explain that originality and authenticity are always rewarded and more specifically in the part of the advertising that interests as in this particular thesis, talent, pioneering and the constant effort to improve prevail in the long run.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.el
dc.titleMethods of promotion and use of innovative advertising actions on internet websites.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣφακιανάκη, Σοφίαel
heal.creatorNameSfakianaki, Sofiaen
heal.publicationDate2022-09-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10389
heal.abstractΣτον γρήγορα αναπτυσσόμενο κόσμο μας η διαφήμιση αποτελεί κύρια πηγή ενημέρωσης, γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εδώ και δεκαετίες, μέσω της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα μέσω των καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων επιτυγχάνεται τακτικά η επίκληση στο συναίσθημα καθώς και η ανάδειξη ποικίλων πλεονεκτημάτων του προϊόντος σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Αυτό έχει ως απόρροια, να αποτελεί την κινητήριο δύναμη της αγοράς και ως επι το πλείστων οι περισσότερες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις να αναζητούν συνεχώς νέες μεθόδους προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων για την ανάδειξη των προϊόντων τους. Πολλές όμως είναι οι φορές που και οι ελληνικές διαφημίσεις έχουν λάβει επιτυχία και σε βάθος χρόνου παρουσιάζοντας περιπτώσεις καινοτομίας, κυρίως μέσα από χιουμοριστικά διαφημιστικά σποτάκια που συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες ηθοποιοί και καλλιτέχνες, προάγοντας και αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά και κουλτούρα των Ελλήνων κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η καινοτομία στη διαφήμιση είναι κάτι σπάνιο, διότι συχνά παρατηρείται αντιγραφή από πολλές επιτυχημένες στρατηγικές διαφημίσεων κυρίως του εξωτερικού. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μεταγλωττίζονται διαφημίσεις του εξωτερικού και στην συνέχεια προβάλλονται στη χώρα μας. Προκειμένου να είναι μια διαφήμιση επιτυχημένη οφείλει να λάβει υπόψιν την ανάγκη του αγοραστικού κοινού και σε συνδυασμό με την ορθή στρατηγική που θα επιλέξει το τμήμα Μάρκετινγκ να καταφέρει να υλοποιήσει μια πρωτοποριακή ιδέα για την προώθηση του μηνύματος που επιθυμεί να μεταδώσει. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλυθεί η σημασία που υπάρχει στην ύπαρξη καινοτόμων διαφημίσεων στους διαδικτυακούς τόπους των ηλεκτρονικών καταστημάτων και στην επίδραση που έχουν στην ελληνική αλλά συνάμα και στην παγκόσμια αγορά. Επίσης, θα αναλυθεί πως η πρωτοτυπία και η αυθεντικότητα πάντοτε ανταμείβονται και ειδικότερα στον τομέα της διαφήμισης που μας ενδιαφέρει στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, το ταλέντο, η πρωτοπορία και η διαρκής προσπάθεια για βελτίωση υπερέχουν μακροπρόθεσμα.el
heal.abstractIn our rapidly developing world, advertising is a primary source of information, awareness, and consumer influence for a product of service. For decades now, through advertising, and more specifically through innovative advertising actions, the appeal to emotion is regularly being achieved, as well as the spotlighting of various advantages of the product in relation to other corresponding competing products. As a result, it is the driving force of the market, and for the most part most Greek and foreign attention to their products. However, it is not a few times that Greek advertisements have been successful over time, presenting cases of innovation mainly though humorous commercials featuring prominent Greek actors and artists, promoting, and highlighting the nature beauty and culture of the Greeks, gaining, impressions. Innovation in advertising as well know is rare, because we often note copying from many successful advertising strategies mostly from abroad. There are many cases where foreign advertisements are dubbed and then shown in our country. In order for an advertisement to be successful, it must take into account the needs of the buying public and in combination with the right strategy chosen by the Marketing department, be able to implement a pioneering idea to promote the message it washes to convey. It is worth noting that in this thesis we will analyze the importance of the existence of innovative advertisements on the websites of online stores and the impact they have on the Greek and global market. In addition, we will try to explain that originality and authenticity are always rewarded and more specifically in the part of the advertising that interests as in this particular thesis, talent, pioneering and the constant effort to improve prevail in the long run.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.el
heal.titleMethods of promotion and use of innovative advertising actions on internet websites.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, καινοτομία, στρατηγικήel
heal.keywordadvertising, innovation, strategyen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States