Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorPervolarakis, Michailen
dc.creatorΠερβολαράκης, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2022-10-13T08:25:19Z
dc.date.available2022-10-13T08:25:19Z
dc.date.issued2022-10-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10408
dc.description.abstractEducation has undergone a profound transition as a result of the technology revolution. The use of computers to distribute learning-related content that leads to the development of new knowledge and skills is referred to as E-learning. Nowadays, E-learning is utilized practically everywhere since it is more efficient because it can be tailored to each student and can also be less expensive because it can reach thousands of people whereas a classroom can only hold a limited number of pupils. One of the results of technological advancement is the creation of several opportunities for both technology-related enterprises and IT professionals. This, combined with the fact that younger generations are accustomed to engaging with technology on a daily basis, has resulted in a high demand for IT-related education. This thesis discusses the creation of an E-learning web platform called Eurytus. Eurytus is a platform that aims to assist in fast and efficient programming learning. Professors can give their students programming homework using Eurytus. These assignments may (a) include input and output tests to determine whether the algorithms perform as expected, (b) structure checking to determine whether the submitted code adheres to the professor's defined structure, and (c) design pattern checking to determine whether the submitted code complies with the professor's requested design patterns. Students can utilize the web app's IDE to complete the programming tasks, and the platform will evaluate their submitted code automatically in accordance with the guidelines laid out by the instructor. The platform also offers the ability for individual users to create and publish programming challenges for everyone to join, that way community members can create and join exams created by others in order to check and improve their programming skills.en
dc.description.abstractΗ τεχνολογική επανάσταση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η χρήση υπολογιστών για την διανομή εκπαιδευτικού υλικού που οδηγεί στην απόκτηση γνώσης και ικανοτήτων ονομάζεται E-learning. Στις μέρες μας το E-learning χρησιμοποιείται σχεδόν παντού καθώς είναι πιο αποτελεσματικό γιατί μπορεί να διαμορφωθεί στις ανάγκες των μαθητών και πιο φθηνό καθώς μπορεί να απευθυνθεί σε ένα τεράστιο κοινό ενώ οι συμβατικές τάξεις μπορούν να χωρέσουν συγκεκριμένο αριθμό μαθητών. Ένα από τα αποτελέσματα της τεχνολογικής εξέλιξης είναι η δημιουργία αρκετών ευκαιριών για εταιρίες που ασχολούνται με την τεχνολογία καθώς και άτομα που δουλεύουν στον τομέα της πληροφορικής. Το γεγονός αυτό μαζί με το γεγονός ότι οι νέοι μεγαλώνουν με την τεχνολογία ως μέρος της καθημερινότητας τους έχει οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση σε εκπαίδευση στην πληροφορική. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μιας E-learning πλατφόρμας που ονομάζεται Eurytus. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα στοχεύει να βοηθήσει στην εκμάθηση προγραμματισμού. Μέσω της πλατφόρμας οι καθηγητές μπορούν να αναθέσουν ασκήσεις προγραμματισμού στους μαθητές τους. Αυτές οι ασκήσεις μπορούν να περιέχουν τεστ τα οποία ελέγχουν (α) αν η έξοδος του αλγορίθμου για κάποια συγκεκριμένη είσοδο είναι η αναμενόμενη, (β) αν η δομή του αλγορίθμου ταιριάζει με την δομή που έχει ορίσει ο καθηγητής και (γ) αν ο αλγόριθμος περιέχει τα design patterns που θέλει ο καθηγητής. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν IDE για να λύσουν την προγραμματιστική άσκηση και να την υποβάλουν σε αυτόματη βαθμολόγηση σύμφωνα με τις οδηγίες βαθμολόγησης του καθηγητή. Επιπλέον, η πλατφόρμα προσφέρει την δυνατότητα σε μέλη της κοινότητας να δημιουργήσουν ασκήσεις οι οποίες αφού ελεγχθούν από τους διαχειριστές δημοσιεύονται δίνοντας την δυνατότητα σε οποιονδήποτε να δοκιμάσει τις ασκήσεις για να βελτιώσει η να αποκτήσει προγραμματιστικές γνώσεις.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDevelopment of an automatic code grading platform.en
dc.titleΑνάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNamePervolarakis, Michailen
heal.creatorNameΠερβολαράκης, Μιχαήλel
heal.publicationDate2022-10-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10408
heal.abstractEducation has undergone a profound transition as a result of the technology revolution. The use of computers to distribute learning-related content that leads to the development of new knowledge and skills is referred to as E-learning. Nowadays, E-learning is utilized practically everywhere since it is more efficient because it can be tailored to each student and can also be less expensive because it can reach thousands of people whereas a classroom can only hold a limited number of pupils. One of the results of technological advancement is the creation of several opportunities for both technology-related enterprises and IT professionals. This, combined with the fact that younger generations are accustomed to engaging with technology on a daily basis, has resulted in a high demand for IT-related education. This thesis discusses the creation of an E-learning web platform called Eurytus. Eurytus is a platform that aims to assist in fast and efficient programming learning. Professors can give their students programming homework using Eurytus. These assignments may (a) include input and output tests to determine whether the algorithms perform as expected, (b) structure checking to determine whether the submitted code adheres to the professor's defined structure, and (c) design pattern checking to determine whether the submitted code complies with the professor's requested design patterns. Students can utilize the web app's IDE to complete the programming tasks, and the platform will evaluate their submitted code automatically in accordance with the guidelines laid out by the instructor. The platform also offers the ability for individual users to create and publish programming challenges for everyone to join, that way community members can create and join exams created by others in order to check and improve their programming skills.en
heal.abstractΗ τεχνολογική επανάσταση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η χρήση υπολογιστών για την διανομή εκπαιδευτικού υλικού που οδηγεί στην απόκτηση γνώσης και ικανοτήτων ονομάζεται E-learning. Στις μέρες μας το E-learning χρησιμοποιείται σχεδόν παντού καθώς είναι πιο αποτελεσματικό γιατί μπορεί να διαμορφωθεί στις ανάγκες των μαθητών και πιο φθηνό καθώς μπορεί να απευθυνθεί σε ένα τεράστιο κοινό ενώ οι συμβατικές τάξεις μπορούν να χωρέσουν συγκεκριμένο αριθμό μαθητών. Ένα από τα αποτελέσματα της τεχνολογικής εξέλιξης είναι η δημιουργία αρκετών ευκαιριών για εταιρίες που ασχολούνται με την τεχνολογία καθώς και άτομα που δουλεύουν στον τομέα της πληροφορικής. Το γεγονός αυτό μαζί με το γεγονός ότι οι νέοι μεγαλώνουν με την τεχνολογία ως μέρος της καθημερινότητας τους έχει οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση σε εκπαίδευση στην πληροφορική. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μιας E-learning πλατφόρμας που ονομάζεται Eurytus. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα στοχεύει να βοηθήσει στην εκμάθηση προγραμματισμού. Μέσω της πλατφόρμας οι καθηγητές μπορούν να αναθέσουν ασκήσεις προγραμματισμού στους μαθητές τους. Αυτές οι ασκήσεις μπορούν να περιέχουν τεστ τα οποία ελέγχουν (α) αν η έξοδος του αλγορίθμου για κάποια συγκεκριμένη είσοδο είναι η αναμενόμενη, (β) αν η δομή του αλγορίθμου ταιριάζει με την δομή που έχει ορίσει ο καθηγητής και (γ) αν ο αλγόριθμος περιέχει τα design patterns που θέλει ο καθηγητής. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν IDE για να λύσουν την προγραμματιστική άσκηση και να την υποβάλουν σε αυτόματη βαθμολόγηση σύμφωνα με τις οδηγίες βαθμολόγησης του καθηγητή. Επιπλέον, η πλατφόρμα προσφέρει την δυνατότητα σε μέλη της κοινότητας να δημιουργήσουν ασκήσεις οι οποίες αφού ελεγχθούν από τους διαχειριστές δημοσιεύονται δίνοντας την δυνατότητα σε οποιονδήποτε να δοκιμάσει τις ασκήσεις για να βελτιώσει η να αποκτήσει προγραμματιστικές γνώσεις.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleDevelopment of an automatic code grading platform.en
heal.titleΑνάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordeducational application, e-learning, algorithm, programmingen
heal.keywordεκπαιδευτική εφαρμογή, ηλεκτρονική μάθηση, αλγόριθμος, προγραμματισμόςel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States