Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research applications artificial intelligence marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚλάδος, Δημήτρηςel
dc.creatorKlados, Dimitrisen
dc.creatorΜαρουσάκη, Μαρίαel
dc.creatorMarousaki, Mariaen
dc.date.accessioned2022-11-02T07:10:35Z
dc.date.available2022-11-02T07:10:35Z
dc.date.issued2022-11-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10439
dc.description.abstractΗ αποτυχία ενσωμάτωσης της συμπεριφοράς στις τεχνολογικές εξελίξεις θα μπορούσε να διαταράξει την εμπειρία των καταναλωτών με την τεχνητή νοημοσύνη. Τα δεδομένα μπορούν να παρέχονται σκόπιμα από τους καταναλωτές, αν και με διαφορετικούς βαθμούς κατανόησης της διαδικασίας. Οι προηγμένοι αλγόριθμοι λαμβάνουν υπόψη ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων των σημερινών και προηγούμενων χαρακτηριστικών των καταναλωτών. Με το να μην χρειάζεται να συμμετέχουν μόνοι τους στο έργο της τεχνητής νοημοσύνης, οι καταναλωτές μπορούν να αισθάνονται ενδυναμωμένοι. Το μάρκετινγκ είναι η οργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης ή οργανισμού να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Οι έμποροι εστιάζουν στις παραμέτρους της ζήτησης και ασχολούνται με το μάρκετινγκ αγαθών, υπηρεσιών, εκδηλώσεων, εμπειριών, ανθρώπων, τόπων, ακινήτων, οργανισμών, ιδεών και πληροφοριών. Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει ζωτικό ρόλο βοηθώντας τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συνδεθούν με τους καταναλωτές. Όταν χρησιμοποιείτε τεχνητή νοημοσύνη σε καμπάνιες και εγχειρήματα μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να έχετε ένα λεπτομερές σχέδιο. Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν εφαρμόσετε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σε καμπάνιες μάρκετινγκ. Οι εταιρείες αξιοποιούν τη δύναμη της προγνωστικής τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσουν εξαιρετικά προσαρμοσμένα προϊόντα και να μεγιστοποιήσουν τη δέσμευση. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιτευχθεί με μηχανές. Αρχικά σχεδιάστηκε από τον Watson της IBM για να επιδείξει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι Jeopardy. Υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη είναι σημαντική στον κόσμο καθώς χάρη σε αυτήν ορισμένες ιδιότητες-έργα έχουν βελτιωθεί σημαντικά.el
dc.description.abstractFailure to integrate behavior into technological developments could disrupt the consumer experience with artificial intelligence. The data can be provided intentionally by consumers, albeit with varying degrees of understanding of the process. Advanced algorithms take into account a wide range of information, including current and past consumer characteristics. By not having to participate in the work of artificial intelligence on their own, consumers can feel empowered. Marketing is the organized effort of a business or organization to meet the needs and desires of consumers. Marketers focus on the parameters of demand and are engaged in the marketing of goods, services, events, experiences, people, places, real estate, organizations, ideas and information. Artificial intelligence plays a vital role in helping marketing professionals connect with consumers. When using artificial intelligence in campaigns and marketing ventures, it is important to have a detailed plan. There are some key factors to consider before applying artificial intelligence tools to your marketing campaigns. Companies leverage the power of artificial intelligence to create highly customized products and maximize engagement. Artificial intelligence can be achieved with machines. Originally designed by IBM's Watson to demonstrate the capabilities of artificial intelligence in the Jeopardy game. There are some reasons why artificial intelligence is important in the world as thanks to it some properties-works have been significantly improved.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ.el
dc.titleResearch applications artificial intelligence marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚλάδος, Δημήτρηςel
heal.creatorNameKlados, Dimitrisen
heal.creatorNameΜαρουσάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameMarousaki, Mariaen
heal.publicationDate2022-11-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10439
heal.abstractΗ αποτυχία ενσωμάτωσης της συμπεριφοράς στις τεχνολογικές εξελίξεις θα μπορούσε να διαταράξει την εμπειρία των καταναλωτών με την τεχνητή νοημοσύνη. Τα δεδομένα μπορούν να παρέχονται σκόπιμα από τους καταναλωτές, αν και με διαφορετικούς βαθμούς κατανόησης της διαδικασίας. Οι προηγμένοι αλγόριθμοι λαμβάνουν υπόψη ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων των σημερινών και προηγούμενων χαρακτηριστικών των καταναλωτών. Με το να μην χρειάζεται να συμμετέχουν μόνοι τους στο έργο της τεχνητής νοημοσύνης, οι καταναλωτές μπορούν να αισθάνονται ενδυναμωμένοι. Το μάρκετινγκ είναι η οργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης ή οργανισμού να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Οι έμποροι εστιάζουν στις παραμέτρους της ζήτησης και ασχολούνται με το μάρκετινγκ αγαθών, υπηρεσιών, εκδηλώσεων, εμπειριών, ανθρώπων, τόπων, ακινήτων, οργανισμών, ιδεών και πληροφοριών. Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει ζωτικό ρόλο βοηθώντας τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συνδεθούν με τους καταναλωτές. Όταν χρησιμοποιείτε τεχνητή νοημοσύνη σε καμπάνιες και εγχειρήματα μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να έχετε ένα λεπτομερές σχέδιο. Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν εφαρμόσετε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σε καμπάνιες μάρκετινγκ. Οι εταιρείες αξιοποιούν τη δύναμη της προγνωστικής τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσουν εξαιρετικά προσαρμοσμένα προϊόντα και να μεγιστοποιήσουν τη δέσμευση. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιτευχθεί με μηχανές. Αρχικά σχεδιάστηκε από τον Watson της IBM για να επιδείξει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι Jeopardy. Υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη είναι σημαντική στον κόσμο καθώς χάρη σε αυτήν ορισμένες ιδιότητες-έργα έχουν βελτιωθεί σημαντικά.el
heal.abstractFailure to integrate behavior into technological developments could disrupt the consumer experience with artificial intelligence. The data can be provided intentionally by consumers, albeit with varying degrees of understanding of the process. Advanced algorithms take into account a wide range of information, including current and past consumer characteristics. By not having to participate in the work of artificial intelligence on their own, consumers can feel empowered. Marketing is the organized effort of a business or organization to meet the needs and desires of consumers. Marketers focus on the parameters of demand and are engaged in the marketing of goods, services, events, experiences, people, places, real estate, organizations, ideas and information. Artificial intelligence plays a vital role in helping marketing professionals connect with consumers. When using artificial intelligence in campaigns and marketing ventures, it is important to have a detailed plan. There are some key factors to consider before applying artificial intelligence tools to your marketing campaigns. Companies leverage the power of artificial intelligence to create highly customized products and maximize engagement. Artificial intelligence can be achieved with machines. Originally designed by IBM's Watson to demonstrate the capabilities of artificial intelligence in the Jeopardy game. There are some reasons why artificial intelligence is important in the world as thanks to it some properties-works have been significantly improved.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜελέτη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ.el
heal.titleResearch applications artificial intelligence marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτεχνητή νοημοσύνη, μάρκετινγκ, καταναλωτές, επιχειρήσεις, πληροφορίεςel
heal.keywordartificial intelligence, marketing, consumers, businesses, informationen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States