Η συμβολή των υδάτινων πάρκων στην ικανοποίηση των πελατών και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των resort hotels.
Waterparks as a means of improving guest satisfaction and competitiveness of resort hotels.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-11-10Συγγραφέας
Γκίκας, Βασίλειος
Gkikas, Vasileios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Τα υδάτινα πάρκα αποτελούν την πλέον πιο διαδεδομένη μορφή αναψυχής στον τομέα του
τουρισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρωτοεμφανίστηκαν το 1940-1950 στις Η.Π.Α και από τότε
αναπτύσσονται συνεχώς. Ιδίως τις τελευταίες δεκαετίες δημιουργούνται όλο και περισσότερα
και εμφανίζονται ακόμη και σε κρουαζιερόπλοια. Υπάρχουν αυτόνομα υδάτινα πάρκα, υδάτινα
πάρκα σε ξενοδοχεία, εσωτερικά ή εξωτερικά, υδάτινα πάρκα σε κρουαζιερόπλοια και υδάτινα
πάρκα με σπα. Τα περισσότερα είναι επικεντρωμένα γύρω από την διασκέδαση και ψυχαγωγία
των νέων και των οικογενειών, παρόλα αυτά ικανοποιούν και άλλες ηλικιακές ομάδες ανάλογα
τις παροχές που έχουν στις εγκαταστάσεις τους. Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας, ήταν
να μελετήσει την συμβολή των υδάτινων πάρκων στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών
και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχείων resort αλλά και των περιοχών που
βρίσκονται. Για να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι αντιλήψεις των πελατών δημιουργήθηκε ένα
ερωτηματολόγιο. Στην έρευνα συμμετείχαν 200 άτομα ηλικίας 17 και πάνω που διέμεναν στο
Star Beach Village & WaterPark. Σύμφωνα με τις ερωτήσεις της έρευνας οι πελάτες απάντησαν
για διάφορα θέματα όπως τα δημογραφικά τους στοιχεία, τις προτιμήσεις τους για τη διαμονή
σε ξενοδοχεία με υδάτινα πάρκα, την προθυμία τους για υψηλότερες τιμές, την ικανοποίηση
τους από τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις του υδάτινου πάρκου, τη σημαντικότητα της
ύπαρξης των υδάτινων πάρκων και την προσθήκη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στα
καταλύματα και στις περιοχές στις οποίες υπάρχουν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της
έρευνας το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών είναι οικογένειες με παιδιά. Ακόμα οχτώ στους
δέκα δηλώνουν πως ένας από τους κύριους λόγους που επέλεξαν να διαμείνουν σε αυτό το
κατάλυμα ήταν το υδάτινο πάρκο. Επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύει πως τα υδάτινα
πάρκα συμβάλουν θετικά στην ικανοποίηση του πελάτη και πως αυξάνουν την
ανταγωνιστικότητα των καταλυμάτων και των περιοχών που βρίσκονται. Έτσι οι διοικήσεις των
ξενοδοχείων πρέπει να κατανοήσουν τη σημαντικότητα των υδάτινων πάρκων στην αντίληψη
των πελατών, να προσθέσουν υδάτινα πάρκα στις εγκαταστάσεις τους ή να βελτιώσουν τα ήδη
υπάρχοντα ώστε να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και την ανταγωνιστικότητά
τους. Water parks are the most widespread form of recreational tourism in the world. They first
appeared in 1940-1950 in the USA and since then they are constantly growing. Especially in
recent decades more and more are created and appeared on cruise ships. There are
autonomous water parks, water parks in hotels, indoor or outdoor, water parks on cruise ships
and water parks with spa. Most are focused on the fun and entertainment of young people and
families, however they cater to other age groups depending on the facilities they have in their
facilities. The main purpose of this study was to investigate the contribution of water parks to
increasing customer satisfaction and increasing the competitiveness of resort hotels and areas.
A questionnaire was created to understand better the perceptions of customers. The study
involved 200 people aged 17 and over who visited Star Beach Village & WaterPark. According to
the survey questions, the customers answered various questions such as their demographics,
their preferences for accommodation in hotels with water parks, their willingness for higher
prices, their satisfaction about the services and the facilities of water park, the importance of
the existence of water parks and the addition of a competitive advantage to the accommodation
and the areas in which they exist. According to the survey results, the largest percentage of
customers are families with children. Also, eight out of ten say that one of the main reasons they
chose to stay in this accommodation was the water park. In addition, the largest percentage
believe that water parks contribute positively to customer satisfaction and that they increase
the competitiveness of the accommodation and the areas where they are located. Thus, hotel
managements need to understand the importance of water parks in the perception of
customers, add water parks to their facilities or improve existing ones to increase their customer
satisfaction and competitiveness.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες