Εμφάνιση απλής εγγραφής

Multimedia promotion of tourist destinations and development promotional video for Agios Nikolaos.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΥμεράι, Γιοχάναel
dc.creatorYmerai, Giochanaen
dc.creatorΥμεράι, Κριστιόλαel
dc.creatorYmerai, Kristiolaen
dc.date.accessioned2023-02-03T08:27:35Z
dc.date.available2023-02-03T08:27:35Z
dc.date.issued2023-02-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10494
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό την πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Αρχικά θα μιλήσουμε για τη έννοια του ηλεκτρονικού τουρισμού ,για τις τουριστικές επιχειρήσεις και την ανάπτυξη των DMS. Έπειτα θα αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προωθήσουμε και να αναπτύξουμε έναν προορισμό μέσω πολυμέσων και ειδικότερα μέσω του διαδικτυακού marketing. Στα υπόλοιπα κεφάλαια θα αναφερθούμε στα ιστορικά στοιχεία του τουρισμού της Κρήτης, γενικότερα για τα τοπία της ,τη βιομηχανία της και διάφορα πράγματα που πρέπει να γνωρίζει το κοινό για αυτό το νησί και τον λόγο που ανήκει σε ένα από τα πιο δημοφιλέστερα νησιά παγκοσμίως. Και τέλος θα αναλύσουμε τι εξοπλισμός χρησιμοποιήθηκε για την καταγραφή του διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο και ποιο πρόγραμμα διαλέξαμε για την επεξεργασία του.el
dc.description.abstractThis thesis was created for the purpose of multimedia promotion of tourist destinations and the creation of an advertising video for Agios Nikolaos of Crete. First we will talk about the concept of e-tourism, about tourism businesses and the development of DMS. Then we will analyze the ways in which we can promote a destination through multimedia and in general through online marketing. Then we will talk about the History of Agios Nikolaos and how it has evolved over the years until today. We have also added for all prefectures of Crete their natural and archaeological landscapes and a few words about each prefecture individually. And finally we will analyze the equipment used to record the promotional video for Agios Nikolaos and which program we chose to edit it.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και ανάπτυξη διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο.el
dc.titleMultimedia promotion of tourist destinations and development promotional video for Agios Nikolaos.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΥμεράι, Γιοχάναel
heal.creatorNameYmerai, Giochanaen
heal.creatorNameΥμεράι, Κριστιόλαel
heal.creatorNameYmerai, Kristiolaen
heal.publicationDate2023-02-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10494
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό την πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Αρχικά θα μιλήσουμε για τη έννοια του ηλεκτρονικού τουρισμού ,για τις τουριστικές επιχειρήσεις και την ανάπτυξη των DMS. Έπειτα θα αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προωθήσουμε και να αναπτύξουμε έναν προορισμό μέσω πολυμέσων και ειδικότερα μέσω του διαδικτυακού marketing. Στα υπόλοιπα κεφάλαια θα αναφερθούμε στα ιστορικά στοιχεία του τουρισμού της Κρήτης, γενικότερα για τα τοπία της ,τη βιομηχανία της και διάφορα πράγματα που πρέπει να γνωρίζει το κοινό για αυτό το νησί και τον λόγο που ανήκει σε ένα από τα πιο δημοφιλέστερα νησιά παγκοσμίως. Και τέλος θα αναλύσουμε τι εξοπλισμός χρησιμοποιήθηκε για την καταγραφή του διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο και ποιο πρόγραμμα διαλέξαμε για την επεξεργασία του.el
heal.abstractThis thesis was created for the purpose of multimedia promotion of tourist destinations and the creation of an advertising video for Agios Nikolaos of Crete. First we will talk about the concept of e-tourism, about tourism businesses and the development of DMS. Then we will analyze the ways in which we can promote a destination through multimedia and in general through online marketing. Then we will talk about the History of Agios Nikolaos and how it has evolved over the years until today. We have also added for all prefectures of Crete their natural and archaeological landscapes and a few words about each prefecture individually. And finally we will analyze the equipment used to record the promotional video for Agios Nikolaos and which program we chose to edit it.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΠολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και ανάπτυξη διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο.el
heal.titleMultimedia promotion of tourist destinations and development promotional video for Agios Nikolaos.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, τουριστικοί προορισμοί, προώθηση ,ανάπτυξη ,διαφημιστικό βίντεοel
heal.keywordtourism, tourist destinations, promotion, development, promotional videoen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.advisorID.emailcpanag@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States