Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και ανάπτυξη περιβάλλοντος ενός παιχνιδιού κυνηγιού θησαυρού.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorBartokaymenos, Spyridonen
dc.creatorFragkiadakis, Zachariasen
dc.creatorΜπαρτοκαϋμένος, Σπυρίδωνel
dc.creatorΦραγκιαδάκης, Ζαχαρίαςel
dc.date.accessioned2023-03-14T15:26:31Z
dc.date.available2023-03-14T15:26:31Z
dc.date.issued2023-03-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10499
dc.description.abstractBack in the age of piracy, treasure hunting was the practice of searching for sunken shipwrecks in hopes of salvaging gold and artifacts with market value. Nowadays, this activity has evolved past its once dangerous roots into a sport of sorts, where people use GPS coordinates to look for hidden caches of trinkets and baubles, commonly referred to as scavenger hunts. The goal of this thesis was to take a more abstract look at the subject. To design an environment where treasure hunts are not bound to the concept of looking for a literal item. An environment where a treasure hunt’s goal can be adapted to suit the needs of the one creating it. To that end, we have created multi-platform environment that can be used to design treasure hunts consisting of a wide variety of highly customizable activities in the browser. Which can then be experienced by multiple teams of players through a mobile application. The creation system was designed with customizability in mind, allowing hunts to be used for practically any subject. While the mobile application promotes communication and team play through a variety of social features.en
dc.description.abstractΣτην εποχή της πειρατείας, το κυνήγι θησαυρού ήταν η διαδικασία κατά την οποία πειρατές έψαχναν για ναυάγια με σκοπό να βρουν χρυσάφι και άλλα αγαθά με αξία στην αγορά. Σήμερα, αυτή η δραστηριότητα έχει εξελιχθεί από τις επικίνδυνες της ρίζες και έχει μεταμορφωθεί σε ένα είδος αθλήματος κατά το οποίο συντεταγμένες GPS χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση κρυμμένων κρυπτών με διάφορα μπιχλιμπίδια. Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής ήταν μια πιο αφηρημένη εξέταση αυτού του αντικειμένου. Ο σχεδιασμός ενός περιβάλλοντος, όπου ένα κυνήγι θησαυρού δεν έχει αναγκαία ως στόχο την αναζήτηση ενός αντικειμένου. Ένα περιβάλλον με ευέλικτους στόχους, που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του δημιουργού τους. Για τον σκοπό αυτό, δημιουργήσαμε ένα περιβάλλον το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον σχεδιασμό και την δημιουργία κυνηγιών, με μεγάλη ποικιλία από προσαρμόσιμες δραστηριότητες στον «browser». Τα οποία μπορούν στην συνέχεια να πραγματοποιηθούν από ομάδες παικτών μέσω μίας κινητής εφαρμογής. Το σύστημα σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να επιτρέπει την δημιουργία και χρήση κυνηγιών για σχεδόν οποιαδήποτε περίσταση.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDesign and development of a treasure hunt environment.en
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη περιβάλλοντος ενός παιχνιδιού κυνηγιού θησαυρού.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameBartokaymenos, Spyridonen
heal.creatorNameFragkiadakis, Zachariasen
heal.creatorNameΜπαρτοκαϋμένος, Σπυρίδωνel
heal.creatorNameΦραγκιαδάκης, Ζαχαρίαςel
heal.publicationDate2023-03-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10499
heal.abstractBack in the age of piracy, treasure hunting was the practice of searching for sunken shipwrecks in hopes of salvaging gold and artifacts with market value. Nowadays, this activity has evolved past its once dangerous roots into a sport of sorts, where people use GPS coordinates to look for hidden caches of trinkets and baubles, commonly referred to as scavenger hunts. The goal of this thesis was to take a more abstract look at the subject. To design an environment where treasure hunts are not bound to the concept of looking for a literal item. An environment where a treasure hunt’s goal can be adapted to suit the needs of the one creating it. To that end, we have created multi-platform environment that can be used to design treasure hunts consisting of a wide variety of highly customizable activities in the browser. Which can then be experienced by multiple teams of players through a mobile application. The creation system was designed with customizability in mind, allowing hunts to be used for practically any subject. While the mobile application promotes communication and team play through a variety of social features.en
heal.abstractΣτην εποχή της πειρατείας, το κυνήγι θησαυρού ήταν η διαδικασία κατά την οποία πειρατές έψαχναν για ναυάγια με σκοπό να βρουν χρυσάφι και άλλα αγαθά με αξία στην αγορά. Σήμερα, αυτή η δραστηριότητα έχει εξελιχθεί από τις επικίνδυνες της ρίζες και έχει μεταμορφωθεί σε ένα είδος αθλήματος κατά το οποίο συντεταγμένες GPS χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση κρυμμένων κρυπτών με διάφορα μπιχλιμπίδια. Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής ήταν μια πιο αφηρημένη εξέταση αυτού του αντικειμένου. Ο σχεδιασμός ενός περιβάλλοντος, όπου ένα κυνήγι θησαυρού δεν έχει αναγκαία ως στόχο την αναζήτηση ενός αντικειμένου. Ένα περιβάλλον με ευέλικτους στόχους, που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του δημιουργού τους. Για τον σκοπό αυτό, δημιουργήσαμε ένα περιβάλλον το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον σχεδιασμό και την δημιουργία κυνηγιών, με μεγάλη ποικιλία από προσαρμόσιμες δραστηριότητες στον «browser». Τα οποία μπορούν στην συνέχεια να πραγματοποιηθούν από ομάδες παικτών μέσω μίας κινητής εφαρμογής. Το σύστημα σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να επιτρέπει την δημιουργία και χρήση κυνηγιών για σχεδόν οποιαδήποτε περίσταση.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleDesign and development of a treasure hunt environment.en
heal.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη περιβάλλοντος ενός παιχνιδιού κυνηγιού θησαυρού.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordJavascript, Java, HTML, REST API, Android, iOS, cascading style sheets (CSS), treasure hunt, mobile gamesen
heal.keywordJavascript, Java, HTML, REST API, Android, iOS, διαδοχικά φύλλα στυλ, κυνήγι θησαυρού, παιχνίδια για κινητές συσκευέςel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States