Show simple item record

The necessity of social media for fashion businesses.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπαλεξανδράκη, Καλλιόπηel
dc.creatorPapalexandraki, Kalliopien
dc.date.accessioned2023-03-22T09:31:47Z
dc.date.available2023-03-22T09:31:47Z
dc.date.issued2023-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10507
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι λογικό να πρωταγωνιστούν και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας με τη βοήθεια του Fashion Marketing και των κοινωνικών πλατφορμών μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να γίνουν ευρέως γνωστά. Τα Social Media αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα διαδικτυακά εργαλεία καθώς χρησιμοποιούνται από δισεκατομμύρια χρήστες και έχουν αρκετά μεγάλο αντίκτυπο στον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι επιχειρήσεις με τους καταναλωτές. Κατ’ αυτόν τον τρόπο λοιπόν, γίνεται αντιληπτό ότι συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων τους, εφόσον όλο και περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν για αυτά.el
dc.description.abstractIn today’s era where the internet and social media are an integral part of our daily lives, it makes sense that they also play a leading role in the fashion industry, as fashion businesses through fashion marketing can promote their products online and become widely and rapidly known worldwide. Social media are one of the most important online tools today as they are used by billions of users. They do have a serious impact on the way businesses and consumers interact. In this way, it is perceived that they significantly contribute to the increase of their sales, since more and more consumers learn about their products.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις μόδας.el
dc.titleThe necessity of social media for fashion businesses.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπαλεξανδράκη, Καλλιόπηel
heal.creatorNamePapalexandraki, Kalliopien
heal.publicationDate2023-03-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10507
heal.abstractΣτη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι λογικό να πρωταγωνιστούν και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας με τη βοήθεια του Fashion Marketing και των κοινωνικών πλατφορμών μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να γίνουν ευρέως γνωστά. Τα Social Media αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα διαδικτυακά εργαλεία καθώς χρησιμοποιούνται από δισεκατομμύρια χρήστες και έχουν αρκετά μεγάλο αντίκτυπο στον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι επιχειρήσεις με τους καταναλωτές. Κατ’ αυτόν τον τρόπο λοιπόν, γίνεται αντιληπτό ότι συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων τους, εφόσον όλο και περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν για αυτά.el
heal.abstractIn today’s era where the internet and social media are an integral part of our daily lives, it makes sense that they also play a leading role in the fashion industry, as fashion businesses through fashion marketing can promote their products online and become widely and rapidly known worldwide. Social media are one of the most important online tools today as they are used by billions of users. They do have a serious impact on the way businesses and consumers interact. In this way, it is perceived that they significantly contribute to the increase of their sales, since more and more consumers learn about their products.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις μόδας.el
heal.titleThe necessity of social media for fashion businesses.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχειρήσεις μόδας, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ μόδας, καταναλωτές, προϊόνταel
heal.keywordfashion businesses, social media, fashion marketing, consumers, productsen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States