Στρατηγικές μάρκετινγκ και η εφαρμογή τους στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Marketing strategies and their application in hotel businesses.
Date
2023-03-23Author
Μαυροειδή, Αγγελική Αθανασία
Mavroeidi, Angeliki Athanasia
Μπακλώρη, Ελένη
Baklori, Eleni
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εργασία αυτή μελέτησε και ανέλυσε το ζήτημα των στρατηγικών μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην εφαρμογή τους στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και κάνοντας αναφορά στις σύγχρονες προκλήσεις λόγω της κρίσης από τις επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19. Στο πρώτο αυτό κεφάλαιο, έγινε μια εισαγωγή στον τουρισμό και τον ξενοδοχειακό κλάδο και μελετήθηκε ο ρόλος της στρατηγικής μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ιδίως σε περίοδο κρίσης. Επίσης, παρουσιάστηκε ο σκοπός της εργασίας και η συλλογιστική της, καθώς και η δομή των κεφαλαίων της. Στο δεύτερο κεφάλαιο, έγινε μια παρουσίαση των Στρατηγικών Μάρκετινγκ και μελετήθηκε η εφαρμογή τους στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, με βάση την ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας. Επίσης, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές ξενοδοχειακού μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτή της σύγχρονης πανδημίας. Στο τρίτο κεφάλαιο, έγινε η παρουσίαση της ερευνητικής μεθοδολογίας και στο τέταρτο κεφάλαιο, έγινε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ανασκοπικής έρευνας της εργασίας αυτής. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, έγινε μια ανακεφαλαίωση της εργασίας όλης και παρουσιάστηκαν τα συμπεράσματα της εργασίας. This thesis studied and analysed the issue of marketing strategies, focusing on their application in hotel businesses and referring to the modern challenges due to the crisis from the Covid-19 pandemic effects. In this first chapter, an introduction was made to tourism and the hotel industry as well as the role of marketing strategy in hotel businesses was studied, especially in times of crisis. Also, the thesis’ aim and objectives were presented, as well as the structure of its chapters. In the second chapter, a presentation of the Marketing Strategies was made and their application in Hotel Businesses was studied, based on the review of the available literature and articles. Also, special emphasis was placed on hotel marketing strategies in times of crisis, such as the pandemic of nowadays. In the third chapter, the research methodology was presented and in the fourth chapter, the research results of the thesis review were presented. Finally, in the fifth chapter, an overview of the thesis was made while its conclusions were presented.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info