Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social analytics from popular social networking services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔοκμετζή, Δέσποινα Αικατερίνηel
dc.creatorDokmetzi, Despoina Aikaterinien
dc.creatorΣτενάκη, Ηλιάναel
dc.creatorStenaki, Ilianaen
dc.date.accessioned2023-03-28T05:33:54Z
dc.date.available2023-03-28T05:33:54Z
dc.date.issued2023-03-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10516
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάλυση των στατιστικών(Analytics) που αντλούμε από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Όπως είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σημαντικά. Εκατομμύρια χρήστες από όλο τον κόσμο επικοινωνούν μεταξύ τους, αλληλεπιδρούν και χρησιμοποιούν τα μέσα είτε για προσωπική χρήση είτε για επαγγελματική. Αυτός είναι ο λόγος που αυξάνεται συνεχώς το ενδιαφέρον για την ανάλυση των στατιστικών. Για να γίνει λοιπόν μια ανάλυση των στατιστικών στα μέσα κοινωνική δικτύωσης απαιτούνται κάποιες αρχικές ενέργειες όπως είναι η έρευνα, η μεθοδολογία και κριτική. Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει ο καθαρισμός δεδομένων και η ανάλυση τους συναισθήματος. Τέλος για να έχουμε μια ολοκληρωμένη ανάλυση απαιτούνται συγκεκριμένες τεχνικές, επιστημονικά εργαλεία και εργαλεία παρακολούθησης καθώς και πλατφόρμες ειδήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η εργασία κλείνει με την παρουσίαση μιας μικρής επιχείρησης στην Ελλάδα που δραστηριοποιείται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Γίνεται μια ολοκληρωμένη αναφορά στα στατιστικά και την ανάλυση τους, καθώς και στα συμπεράσματα και τις προτάσεις βελτίωσης για το μέλλον.el
dc.description.abstractThis paper focuses on the analysis of the statistics (Analytics) that we derive from Social Media. As we all know, the use of social media has increased significantly in recent years. Millions of users from all over the world communicate, interact and use the media either for personal or professional use. This is why there is a growing interest in the analysis of statistics. Therefore, to make an analysis of statistics in social media requires some initial actions such as research, methodology and criticism. Data cleaning and sentiment analysis play an equally important role. Finally, a comprehensive analysis requires specific techniques, scientific and monitoring tools, as well as news and social media platforms. The paper concludes with the presentation of a small business in Greece that operates through social media. A comprehensive report on the statistics and their analysis, as well as the conclusions and suggestions for improvement for the future is given.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleSocial analytics:ανάλυση στατιστικών δημοφιλών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.titleSocial analytics from popular social networking services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔοκμετζή, Δέσποινα Αικατερίνηel
heal.creatorNameDokmetzi, Despoina Aikaterinien
heal.creatorNameΣτενάκη, Ηλιάναel
heal.creatorNameStenaki, Ilianaen
heal.publicationDate2023-03-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10516
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάλυση των στατιστικών(Analytics) που αντλούμε από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Όπως είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σημαντικά. Εκατομμύρια χρήστες από όλο τον κόσμο επικοινωνούν μεταξύ τους, αλληλεπιδρούν και χρησιμοποιούν τα μέσα είτε για προσωπική χρήση είτε για επαγγελματική. Αυτός είναι ο λόγος που αυξάνεται συνεχώς το ενδιαφέρον για την ανάλυση των στατιστικών. Για να γίνει λοιπόν μια ανάλυση των στατιστικών στα μέσα κοινωνική δικτύωσης απαιτούνται κάποιες αρχικές ενέργειες όπως είναι η έρευνα, η μεθοδολογία και κριτική. Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει ο καθαρισμός δεδομένων και η ανάλυση τους συναισθήματος. Τέλος για να έχουμε μια ολοκληρωμένη ανάλυση απαιτούνται συγκεκριμένες τεχνικές, επιστημονικά εργαλεία και εργαλεία παρακολούθησης καθώς και πλατφόρμες ειδήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η εργασία κλείνει με την παρουσίαση μιας μικρής επιχείρησης στην Ελλάδα που δραστηριοποιείται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Γίνεται μια ολοκληρωμένη αναφορά στα στατιστικά και την ανάλυση τους, καθώς και στα συμπεράσματα και τις προτάσεις βελτίωσης για το μέλλον.el
heal.abstractThis paper focuses on the analysis of the statistics (Analytics) that we derive from Social Media. As we all know, the use of social media has increased significantly in recent years. Millions of users from all over the world communicate, interact and use the media either for personal or professional use. This is why there is a growing interest in the analysis of statistics. Therefore, to make an analysis of statistics in social media requires some initial actions such as research, methodology and criticism. Data cleaning and sentiment analysis play an equally important role. Finally, a comprehensive analysis requires specific techniques, scientific and monitoring tools, as well as news and social media platforms. The paper concludes with the presentation of a small business in Greece that operates through social media. A comprehensive report on the statistics and their analysis, as well as the conclusions and suggestions for improvement for the future is given.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleSocial analytics:ανάλυση στατιστικών δημοφιλών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.titleSocial analytics from popular social networking services.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordανάλυση στατιστικών, ψηφιακό μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα δικτύωσηςel
heal.keywordanalytics, digital marketing, social mediaen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States