Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of internet technologies in Greek e-commerce businesses.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜανινάκη, Μαρίαel
dc.creatorManinaki, Mariaen
dc.date.accessioned2023-04-03T13:44:17Z
dc.date.available2023-04-03T13:44:17Z
dc.date.issued2023-04-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10527
dc.description.abstractΚαθώς το διαδίκτυο αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, οι αγοραπωλησίες προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιούνται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό ηλεκτρονικά, ενώ παράλληλα παρατηρείται αύξηση στον αριθμό των ηλεκτρονικών καταστημάτων τα οποία καλύπτουν όλα τα είδη προϊόντων και υπηρεσιών. Η παρούσα εργασία εστιάζει στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στις τεχνολογίες διαδικτύου που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αρχικά εξηγείται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου μαζί με τις κατηγορίες του, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του ενώ στην συνέχεια αναλύονται οι επιπτώσεις της παγκόσμιας πανδημίας COVID-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εν συνεχεία, παρατίθεται η διαδικασία που ακολουθείται από μια επιχείρηση ώστε να ξεκινήσει την δραστηριοποίηση της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολουθεί η ανάλυση και η επεξήγηση της τεχνολογικής υποδομής στην οποία βασίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο και στη συνέχεια παρουσιάζονται οι βασικές τεχνολογίες διαδικτύου μαζί με εργαλεία που αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τέλος, αναλύονται η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη σχετικά με τις τεχνολογίες διαδικτύου, όπως τα analytics και τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η μελέτη και η εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τις πιο διαδεδομένες τεχνολογίες που αξιοποιούνται από τους ελληνικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο συνολικά όσο και ανά κατηγορία καταστημάτων (τεχνολογία, σπίτι και κήπος, μόδα, hobby/αθλητισμός, υγεία και ομορφιά, παιδικά/βρεφικά, auto-moto).el
dc.description.abstractAs the internet is nowadays part of people's daily lives, the buying and selling of products and services is increasingly carried out electronically, while at the same time there is an increase in the number of online stores that cover all types of products and services. This thesis focuses on e-commerce in Greece and more specifically on internet technologies used in online stores operating in Greece. First, the concept of e-commerce is explained along with its categories, its advantages and disadvantages, as well as the effects that the global COVID-19 pandemic had on e-commerce. Then, the procedure followed by a company to start its activity in the field of e-commerce is listed. This is followed by the analysis and explanation of the technological infrastructure on which e-commerce is based, while the next chapter presents basic internet technologies along with tools that e-shops use. Finally, the methodology and the results of the research conducted regarding the use of internet technologies, such as analytics and content management systems, by Greek online stores are analyzed. The purpose of this research is to study and draw conclusions regarding the internet technologies most used by Greek e-commerce websites, both overall and by store category (technology, home and garden, fashion, hobby/sports, health and beauty, children/babies, auto-moto).en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση τεχνολογιών διαδικτύου σε ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.el
dc.titleThe use of internet technologies in Greek e-commerce businesses.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜανινάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameManinaki, Mariaen
heal.publicationDate2023-04-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10527
heal.abstractΚαθώς το διαδίκτυο αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, οι αγοραπωλησίες προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιούνται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό ηλεκτρονικά, ενώ παράλληλα παρατηρείται αύξηση στον αριθμό των ηλεκτρονικών καταστημάτων τα οποία καλύπτουν όλα τα είδη προϊόντων και υπηρεσιών. Η παρούσα εργασία εστιάζει στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στις τεχνολογίες διαδικτύου που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αρχικά εξηγείται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου μαζί με τις κατηγορίες του, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του ενώ στην συνέχεια αναλύονται οι επιπτώσεις της παγκόσμιας πανδημίας COVID-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εν συνεχεία, παρατίθεται η διαδικασία που ακολουθείται από μια επιχείρηση ώστε να ξεκινήσει την δραστηριοποίηση της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολουθεί η ανάλυση και η επεξήγηση της τεχνολογικής υποδομής στην οποία βασίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο και στη συνέχεια παρουσιάζονται οι βασικές τεχνολογίες διαδικτύου μαζί με εργαλεία που αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τέλος, αναλύονται η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη σχετικά με τις τεχνολογίες διαδικτύου, όπως τα analytics και τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η μελέτη και η εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τις πιο διαδεδομένες τεχνολογίες που αξιοποιούνται από τους ελληνικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο συνολικά όσο και ανά κατηγορία καταστημάτων (τεχνολογία, σπίτι και κήπος, μόδα, hobby/αθλητισμός, υγεία και ομορφιά, παιδικά/βρεφικά, auto-moto).el
heal.abstractAs the internet is nowadays part of people's daily lives, the buying and selling of products and services is increasingly carried out electronically, while at the same time there is an increase in the number of online stores that cover all types of products and services. This thesis focuses on e-commerce in Greece and more specifically on internet technologies used in online stores operating in Greece. First, the concept of e-commerce is explained along with its categories, its advantages and disadvantages, as well as the effects that the global COVID-19 pandemic had on e-commerce. Then, the procedure followed by a company to start its activity in the field of e-commerce is listed. This is followed by the analysis and explanation of the technological infrastructure on which e-commerce is based, while the next chapter presents basic internet technologies along with tools that e-shops use. Finally, the methodology and the results of the research conducted regarding the use of internet technologies, such as analytics and content management systems, by Greek online stores are analyzed. The purpose of this research is to study and draw conclusions regarding the internet technologies most used by Greek e-commerce websites, both overall and by store category (technology, home and garden, fashion, hobby/sports, health and beauty, children/babies, auto-moto).en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ χρήση τεχνολογιών διαδικτύου σε ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.el
heal.titleThe use of internet technologies in Greek e-commerce businesses.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικά καταστήματα, επιχειρήσεις, τεχνολογίες διαδικτύου, εργαλείαel
heal.keyworde-commerce, e-shops, business, internet technologies, toolsen
heal.advisorNameΦαφαλιός, Παύλοςel
heal.advisorNameFafalios, Pavlosen
heal.advisorID.emailfafaliosp@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States