Η επάρκεια του σχολικού νοσηλευτή και η συνεχιζόμενη επιμόρφωση του.
The competence of the school nurse and his continuing education.
Date
2023-04-11Author
Παπαδάκη, Ραφαέλα
Χαιρέτη, Ζαχαρένια
Papadaki, Rafaela
Chaireti, Zacharenia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η σχολική νοσηλευτική είναι μια εξειδικευμένη έκφραση του νοσηλευτικού κλάδου
και αποτελεί αδιαμφησβήτητα λειτούργημα καθώς προάγει την υγεία, την ακαδημαϊκή
επιτυχία των μαθητών αλλά και την ανάπτυξή τους σε βάθος χρόνου.
Σκοπός της εργασίας είναι να αναδειχθεί η αναγκαιότητα της ύπαρξης του σχολικού
νοσηλευτή σε όλα τα σχολεία (όχι μόνο στα ειδικά), καθώς ο ρόλος του, δεν είναι μόνο
για να βοηθήσει σε έναν τραυματισμό ή την παροχή πρώτων βοηθειών για παράδειγμα
αλλά πολύ πιο σύνθετος και ουσιαστικός. Και φυσικά η επάρκεια που πρέπει να διαθέτει
προκειμένου να προάγει όλα όσα γνωρίζει με ακεραιότητα και αποτελεσματικότητα.
Οι ικανότητές του και η επάρκειά του είναι ένας συνδυασμός γνώσεων, δεξιοτήτων
και αρχών που πρέπει να διαθέτει προκειμένου να παρέχει ασφάλεια και φροντίδα
στους μαθητές αλλά και στο σύνολο του σχολικού περιβάλλοντος. Οι άμεσες
παρεμβάσεις του στην υγεία και του τρόπου με τον οποίο αυτή διαχειρίζεται,
αντιμετωπίζεται και βελτιώνεται είναι μέρος του ρόλου του. Η συνεχής αξιολόγηση των
συμπεριφορών υγείας, τα σχέδια έκτακτης ανάγκης και αντιμετώπισης περιστατικών
καθώς και ο συντονισμός των αναγκών των μαθητών, είναι μερικά μόνο μέρη της
επαγγελματικής του δραστηριότητας που τον καθιστούν ικανό και επαρκή. Σαφώς όλα
πρέπει να γίνονται με ομαδική εργασία και σε συνεργασία με την διοίκηση του σχολείου
καθώς και το οικογενειακό περιβάλλον.
Συμπερασματικά, η συνεχής δια επαγγελματικού βίου εκπαίδευση, κρίνεται
απαραίτητη καθώς τα δεδομένα της εκάστοτε εποχής αλλάζουν και ο σχολικός
νοσηλευτής είναι απαραίτητο να τα παρακολουθεί και να ενημερώνετε για αυτά, ώστε
να προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της κάθε εποχής. School nursing is a specialized expression of the nursing branch and is undeniably a
function as it promotes the health, academic success of students as well as their
development over time.
The purpose of the work is to highlight the necessity of the existence of the school
nurse in all schools (not only in special schools), as his role is not only to help with an
injury or the provision of first aid for example but much more complex and substantive.
And of course the competence he must possess in order to promote all he knows with
integrity and efficiency.
His abilities and competence are a combination of knowledge, skills and principles that
he must possess in order to provide safety and care to students and to the whole school
environment. His direct interventions in health and how it is managed, treated and
improved is part of his role. Ongoing assessment of health behaviors, emergency and
incident response plans, and coordination of student needs are just a few parts of his
professional activity that make him competent and adequate.
Clearly everything must be done with teamwork and in cooperation with the school
administration as well as the family environment. In conclusion, continuous lifelong
education is considered necessary as the data of each era change and the school nurse
must monitor and be informed about them, in order to adapt to the needs and
requirements of each era.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info