Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attitudes and opinions of nursing students on the contribution of the Erasmus program to their studies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒιλανάκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΓιαγκιόζη, Γεωργίαel
dc.creatorΜελετάκη, Μαρίαel
dc.creatorVilanaki, Evangeliaen
dc.creatorGiagkiozi, Georgiaen
dc.creatorMeletaki, Mariaen
dc.date.accessioned2023-04-12T08:09:30Z
dc.date.available2023-04-12T08:09:30Z
dc.date.issued2023-04-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10537
dc.description.abstractΕισαγωγή Το πρόγραμμα Erasmus (Σχέδιο δράσης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας) είναι πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το οποίο ιδρύθηκε το 1987. Το Erasmus+ είναι το νέο πρόγραμμα που συνδυάζει όλα τα προγράμματα της ΕΕ για την εκπαίδευση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που άρχισε το 2014. Σκοπός Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις στάσεις και απόψεις των φοιτητών νοσηλευτικής που εξετάζουν ή προτίθενται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus καθώς και όσων έχουν ήδη παρακολουθήσει το πρόγραμμα. Υλικό και μέθοδος Η μέθοδος συλλογής πληροφοριών έγινε μέσω ερωτηματολογίου. Οι ερωτήσεις είναι κλειστού τύπου, με προδιατυπωμένες απαντήσεις, άλλες είναι με κλίμακα Likert που επιτρέπει στους ερωτηθέντες να επιλέξουν από ένα γραμμικό σύνολο απαντήσεων που αυξάνουν ή μειώνουν την ένταση ή τη δύναμη. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 222 άτομα εκ των οποίων τα 144 δεν έχουν λάβει μέρος αλλά επιθυμούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, 41 άτομα που έχουν λάβει μέρος και 37 άτομα που δεν έχουν λάβει μέρος αλλά και ούτε επιθυμούν να συμμετέχουν. Πρόκειται για μια συγχρονική ποσοτική έρευνα. Κατά την ποσοτική έρευνα διερευνώνται τα φαινόμενα με αριθμητικά δεδομένα και στατιστικές μεθόδους. Η έρευνα απευθύνεται σε φοιτητές νοσηλευτικής όλων των ετών στο ΕΛΜΕΠΑ. Συμπεράσματα Εν κατακλείδι, είναι ήδη ευρέως γνωστό και αποδεκτό ότι το πρόγραμμα Erasmus έχει βοηθήσει εκατοντάδες φοιτητές να κατανοήσουν νεές κουλτούρες, εθνικότητες και πολιτισμούς. Αποτελέσματα έρευνας Λαμβάνοντας υπόψην τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε, παρατηρείται στην συσχέτιση φύλου με ακαδαημαϊκού περιβάλλοντος όπου οι γυναίκες σε σημαντικά υψηλότερη συχνότητα καταδεικνύουν το ακαδημαϊκό περιβάλλον. Στην συσχέτιση που παρουσιάζεται στην σειρά, υποδεικνύεται σε σημαντικά υψηλότερη συχνοτήτα από τους φοιτητές των αρχικών ετών έναντι των επι πτυχίω ή αυτών που είναι στη ένταξη των ΕΛΜΕΠΑ. Εν συνεχεία, από την επόμενη στατιστική σχέση φαίνεται οτι η Πορτογαλία προτιμάται σε σημαντικά υψηλότερη συχνότητα από τους μεγαλύτερους/ες σε ηλικία φοιτητές έναντι των μικρότερων. Ως τελευταία συσχέτιση το κριτήριο φιλικές σχέσεις επιλέγεται σε σημαντικά χαμηλότερη σειρά προτεραιότητας από περισσότερους φοιτητές/τριες που βρίσκονται έως το 3ο έτος έναντι εκείνων στην ένταξη ΕΛΜΕΠΑ.el
dc.description.abstractIntroduction The subject of this assignment is about the attitudes and views of nursing students about the contribution of the Erasmus program to their studies. Purpuse The purpose of this research is to investigate the of nursing students who are considering, or intending to participate in the Erasmus program as well as those who have already attended the program at Hellenic Mediterranean University of Crete. Generally, the aim of the research is to gather information about the student’s experiences and their behaviours related to the program. The research is addressed to three groups of people, those who have already participated in the program, to the non-participants, who would like to enter in the program, and to those who don’t want to enter the program at all. Μaterial and method The method of data collection was conducted through a questionnaire, of about fifteen questions in it’s each part. This research was extremely important for the researchers, as well as for the students, Because it helped them gain more information about the Erasmus program, the operation of this program in Greece, and the positive or the negative side. Conclusion Ιt’s already widely known and accepted that the Erasmus program is a program that has helped millions of students to learn new cultures, nationalities and civilisations. Results Considering the results of the conducted research, it is observed that at the category of gender, compared to the academic environment, the women demonstrate, in a significantly higher frequency, the academic environment. In the correlation that is next in the row, it is indicated in a significantly higher frequency from the students of the initial years compared to the ones who have already graduated, or the ones who are studying in the year of ELMEPA. Then, from the next statistical correlation, it appears that Portugal is preferred at a significantly higher frequency by older students than younger ones. As a last correlation, the criterion of friendly relations is selected in a significantly lower order of priority, by the students who are up to the 3rd year, compared to those in the ELMEPA membership.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτάσεις και απόψεις φοιτητών νοσηλευτικής για τη συμβολή του προγράμματος Erasmus στις σπουδές τους.el
dc.titleAttitudes and opinions of nursing students on the contribution of the Erasmus program to their studies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒιλανάκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameΓιαγκιόζη, Γεωργίαel
heal.creatorNameΜελετάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameVilanaki, Evangeliaen
heal.creatorNameGiagkiozi, Georgiaen
heal.creatorNameMeletaki, Mariaen
heal.publicationDate2023-04-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10537
heal.abstractΕισαγωγή Το πρόγραμμα Erasmus (Σχέδιο δράσης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας) είναι πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το οποίο ιδρύθηκε το 1987. Το Erasmus+ είναι το νέο πρόγραμμα που συνδυάζει όλα τα προγράμματα της ΕΕ για την εκπαίδευση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που άρχισε το 2014. Σκοπός Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις στάσεις και απόψεις των φοιτητών νοσηλευτικής που εξετάζουν ή προτίθενται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus καθώς και όσων έχουν ήδη παρακολουθήσει το πρόγραμμα. Υλικό και μέθοδος Η μέθοδος συλλογής πληροφοριών έγινε μέσω ερωτηματολογίου. Οι ερωτήσεις είναι κλειστού τύπου, με προδιατυπωμένες απαντήσεις, άλλες είναι με κλίμακα Likert που επιτρέπει στους ερωτηθέντες να επιλέξουν από ένα γραμμικό σύνολο απαντήσεων που αυξάνουν ή μειώνουν την ένταση ή τη δύναμη. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 222 άτομα εκ των οποίων τα 144 δεν έχουν λάβει μέρος αλλά επιθυμούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, 41 άτομα που έχουν λάβει μέρος και 37 άτομα που δεν έχουν λάβει μέρος αλλά και ούτε επιθυμούν να συμμετέχουν. Πρόκειται για μια συγχρονική ποσοτική έρευνα. Κατά την ποσοτική έρευνα διερευνώνται τα φαινόμενα με αριθμητικά δεδομένα και στατιστικές μεθόδους. Η έρευνα απευθύνεται σε φοιτητές νοσηλευτικής όλων των ετών στο ΕΛΜΕΠΑ. Συμπεράσματα Εν κατακλείδι, είναι ήδη ευρέως γνωστό και αποδεκτό ότι το πρόγραμμα Erasmus έχει βοηθήσει εκατοντάδες φοιτητές να κατανοήσουν νεές κουλτούρες, εθνικότητες και πολιτισμούς. Αποτελέσματα έρευνας Λαμβάνοντας υπόψην τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε, παρατηρείται στην συσχέτιση φύλου με ακαδαημαϊκού περιβάλλοντος όπου οι γυναίκες σε σημαντικά υψηλότερη συχνότητα καταδεικνύουν το ακαδημαϊκό περιβάλλον. Στην συσχέτιση που παρουσιάζεται στην σειρά, υποδεικνύεται σε σημαντικά υψηλότερη συχνοτήτα από τους φοιτητές των αρχικών ετών έναντι των επι πτυχίω ή αυτών που είναι στη ένταξη των ΕΛΜΕΠΑ. Εν συνεχεία, από την επόμενη στατιστική σχέση φαίνεται οτι η Πορτογαλία προτιμάται σε σημαντικά υψηλότερη συχνότητα από τους μεγαλύτερους/ες σε ηλικία φοιτητές έναντι των μικρότερων. Ως τελευταία συσχέτιση το κριτήριο φιλικές σχέσεις επιλέγεται σε σημαντικά χαμηλότερη σειρά προτεραιότητας από περισσότερους φοιτητές/τριες που βρίσκονται έως το 3ο έτος έναντι εκείνων στην ένταξη ΕΛΜΕΠΑ.el
heal.abstractIntroduction The subject of this assignment is about the attitudes and views of nursing students about the contribution of the Erasmus program to their studies. Purpuse The purpose of this research is to investigate the of nursing students who are considering, or intending to participate in the Erasmus program as well as those who have already attended the program at Hellenic Mediterranean University of Crete. Generally, the aim of the research is to gather information about the student’s experiences and their behaviours related to the program. The research is addressed to three groups of people, those who have already participated in the program, to the non-participants, who would like to enter in the program, and to those who don’t want to enter the program at all. Μaterial and method The method of data collection was conducted through a questionnaire, of about fifteen questions in it’s each part. This research was extremely important for the researchers, as well as for the students, Because it helped them gain more information about the Erasmus program, the operation of this program in Greece, and the positive or the negative side. Conclusion Ιt’s already widely known and accepted that the Erasmus program is a program that has helped millions of students to learn new cultures, nationalities and civilisations. Results Considering the results of the conducted research, it is observed that at the category of gender, compared to the academic environment, the women demonstrate, in a significantly higher frequency, the academic environment. In the correlation that is next in the row, it is indicated in a significantly higher frequency from the students of the initial years compared to the ones who have already graduated, or the ones who are studying in the year of ELMEPA. Then, from the next statistical correlation, it appears that Portugal is preferred at a significantly higher frequency by older students than younger ones. As a last correlation, the criterion of friendly relations is selected in a significantly lower order of priority, by the students who are up to the 3rd year, compared to those in the ELMEPA membership.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
heal.titleΣτάσεις και απόψεις φοιτητών νοσηλευτικής για τη συμβολή του προγράμματος Erasmus στις σπουδές τους.el
heal.titleAttitudes and opinions of nursing students on the contribution of the Erasmus program to their studies.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπρόγραμμα Erasmus, φοιτητής, φοιτήτρια, Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.keywordErasmus program, university student, female university student, Nursing Departmenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΖωγραφάκης-Σφακιανάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameZografakis-Sfakianakis, Michailen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States