Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital transformation and marketing practices in the Greek public administration.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαζαχάρη, Αγγελική – Ιόληel
dc.creatorPapazachari, Angeliki – Iolien
dc.creatorΦρρόκου, Κλεβίσαel
dc.creatorFrrokou, Klevisaen
dc.date.accessioned2023-04-26T05:52:58Z
dc.date.available2023-04-26T05:52:58Z
dc.date.issued2023-04-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10546
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ελληνική δημόσια διοίκηση. Οι προσδοκίες των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες άλλαξαν ριζικά έπειτα από την πανδημία covid 19 και την ψηφιακή επανάσταση σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Οι πολίτες – πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις από τον δημόσιο τομέα για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση με ποιότητα και διαφάνεια. Τα προηγούμενα χρόνια οι κυβερνήσεις λειτουργούσαν εστιάζοντας στις δικές τους ανάγκες, δυνατότητες και διαδικασίες και όχι στις ανάγκες των ανθρώπων που καλούνται να εξυπηρετήσουν. Η θεωρία της Νέας Δημόσιας Διοίκησης αποτέλεσε αρχικά την λύση στην γραφειοκρατία, το υψηλό κόστος και την δυστοκία του παραδοσιακού τρόπου λειτουργίας του δημόσιου τομέα. Ο δημόσιος τομέας ενθαρρύνθηκε να αντλήσει διδάγματα από την εμπειρία του ιδιωτικού τομέα για τη διασφάλιση αποτελεσματικού σχεδιασμού και παροχής υπηρεσιών. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι οι λύσεις που προσφέρει η τεχνολογία για την βελτίωση των υπηρεσιών του δημόσιου τομέα στην σύγχρονη εποχή. Η παρούσα πτυχιακή εργασία κατέγραψε και παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας με την μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου για τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καθώς και γενικότερα συμπεράσματα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη στα πλαίσια της εργασίας.el
dc.description.abstractThis diploma thesis aims to explore the application of electronic marketing in the Greek public administration. Citizens' expectations of public services changed radically after the covid 19 pandemic and the digital revolution in all areas of everyday life. Citizens – customers have high demands from the public sector for immediate and effective service with quality and transparency. In previous years governments operated focusing on their own needs, capabilities and processes and not on the needs of the people they are called upon to serve. The theory of the New Public Administration was initially the solution to the bureaucracy, the high cost and the difficulty of the traditional way of operating the public sector. The public sector was encouraged to learn from the experience and lessons learned from the private sector to ensure effective planning and delivery of services. Digital transformation and digital marketing are the solutions offered by technology to improve public sector services in the modern era. This thesis recorded and present the results of a research with the method of structured questionnaire on the strengths and weaknesses of e-government as well as general conclusions from the bibliographic research conducted in the context of the paper.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός και πρακτικές μάρκετινγκ στο ελληνικό δημόσιο.el
dc.titleDigital transformation and marketing practices in the Greek public administration.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαζαχάρη, Αγγελική – Ιόληel
heal.creatorNamePapazachari, Angeliki – Iolien
heal.creatorNameΦρρόκου, Κλεβίσαel
heal.creatorNameFrrokou, Klevisaen
heal.publicationDate2023-04-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10546
heal.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ελληνική δημόσια διοίκηση. Οι προσδοκίες των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες άλλαξαν ριζικά έπειτα από την πανδημία covid 19 και την ψηφιακή επανάσταση σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Οι πολίτες – πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις από τον δημόσιο τομέα για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση με ποιότητα και διαφάνεια. Τα προηγούμενα χρόνια οι κυβερνήσεις λειτουργούσαν εστιάζοντας στις δικές τους ανάγκες, δυνατότητες και διαδικασίες και όχι στις ανάγκες των ανθρώπων που καλούνται να εξυπηρετήσουν. Η θεωρία της Νέας Δημόσιας Διοίκησης αποτέλεσε αρχικά την λύση στην γραφειοκρατία, το υψηλό κόστος και την δυστοκία του παραδοσιακού τρόπου λειτουργίας του δημόσιου τομέα. Ο δημόσιος τομέας ενθαρρύνθηκε να αντλήσει διδάγματα από την εμπειρία του ιδιωτικού τομέα για τη διασφάλιση αποτελεσματικού σχεδιασμού και παροχής υπηρεσιών. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι οι λύσεις που προσφέρει η τεχνολογία για την βελτίωση των υπηρεσιών του δημόσιου τομέα στην σύγχρονη εποχή. Η παρούσα πτυχιακή εργασία κατέγραψε και παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας με την μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου για τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καθώς και γενικότερα συμπεράσματα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη στα πλαίσια της εργασίας.el
heal.abstractThis diploma thesis aims to explore the application of electronic marketing in the Greek public administration. Citizens' expectations of public services changed radically after the covid 19 pandemic and the digital revolution in all areas of everyday life. Citizens – customers have high demands from the public sector for immediate and effective service with quality and transparency. In previous years governments operated focusing on their own needs, capabilities and processes and not on the needs of the people they are called upon to serve. The theory of the New Public Administration was initially the solution to the bureaucracy, the high cost and the difficulty of the traditional way of operating the public sector. The public sector was encouraged to learn from the experience and lessons learned from the private sector to ensure effective planning and delivery of services. Digital transformation and digital marketing are the solutions offered by technology to improve public sector services in the modern era. This thesis recorded and present the results of a research with the method of structured questionnaire on the strengths and weaknesses of e-government as well as general conclusions from the bibliographic research conducted in the context of the paper.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΨηφιακός μετασχηματισμός και πρακτικές μάρκετινγκ στο ελληνικό δημόσιο.el
heal.titleDigital transformation and marketing practices in the Greek public administration.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδημόσια διοίκηση, ψηφιακός μετασχηματισμός, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικές υπηρεσίεςel
heal.keywordpublic administration, digital transformation, digital marketing, e-servicesen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States