Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact of influencer marketing on sales.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαρρή, Κλητεμνίστραel
dc.creatorSarri, Klitemnistraen
dc.date.accessioned2023-06-05T10:59:47Z
dc.date.available2023-06-05T10:59:47Z
dc.date.issued2023-06-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10559
dc.description.abstractΤο Influencer Marketing στοχεύει στην σχέση εμπιστοσύνης που κτίζει ο influencer με το κοινό του. Με αποτέλεσμα η καμπανιά να έχει πιο άμεσο αποτέλεσμα και αυτό επιτυγχάνεται με το σταθερό αγοραστικό κοινό που τους παρακολουθούν. Αυτό το πέτυχαν με την καθημερινή και σταθερή επικοινωνία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Την μεγαλύτερη επίδραση στο κοινό την έχουν οι macro Influencers καθώς είναι εκείνοι που εμπιστεύεται ο περισσότερος κόσμος, ένα παράδειγμα Macro Influencer είναι τα μοντέλα και οι Brand Ambassador. Τα Social media(μέσα κοινωνικής δικτύωσης) πέραν ότι βοηθούν το κοινό να καταλάβει διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες ενισχύουν την επικοινωνία με άλλους ανθρώπους, δημιουργώντας κοινότητες με κοινά ενδιαφέροντα. Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τον τρόπο που προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και αυτό οφείλεται σε παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι influencers.el
dc.description.abstractInfluencer Marketing aims to leverage the trust relationship built between an influencer and their audience, resulting in more direct campaign impact. This is achieved through a stable consumer base that follows them, maintained through daily and consistent communication via social media. The greatest impact on audiences is made by macro-influencers, such as models and brand ambassadors, who are trusted by the majority. Social media not only help audiences understand advertisements and promotional actions, but also reinforce communication with others, creating communities with common interests. Finally, businesses have changed the way they promote their products and services, thanks to successful marketing campaigns utilizing influencers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ αντίκτυπος του influencer marketing στις πωλήσεις.el
dc.titleThe impact of influencer marketing on sales.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαρρή, Κλητεμνίστραel
heal.creatorNameSarri, Klitemnistraen
heal.publicationDate2023-06-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10559
heal.abstractΤο Influencer Marketing στοχεύει στην σχέση εμπιστοσύνης που κτίζει ο influencer με το κοινό του. Με αποτέλεσμα η καμπανιά να έχει πιο άμεσο αποτέλεσμα και αυτό επιτυγχάνεται με το σταθερό αγοραστικό κοινό που τους παρακολουθούν. Αυτό το πέτυχαν με την καθημερινή και σταθερή επικοινωνία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Την μεγαλύτερη επίδραση στο κοινό την έχουν οι macro Influencers καθώς είναι εκείνοι που εμπιστεύεται ο περισσότερος κόσμος, ένα παράδειγμα Macro Influencer είναι τα μοντέλα και οι Brand Ambassador. Τα Social media(μέσα κοινωνικής δικτύωσης) πέραν ότι βοηθούν το κοινό να καταλάβει διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες ενισχύουν την επικοινωνία με άλλους ανθρώπους, δημιουργώντας κοινότητες με κοινά ενδιαφέροντα. Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τον τρόπο που προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και αυτό οφείλεται σε παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι influencers.el
heal.abstractInfluencer Marketing aims to leverage the trust relationship built between an influencer and their audience, resulting in more direct campaign impact. This is achieved through a stable consumer base that follows them, maintained through daily and consistent communication via social media. The greatest impact on audiences is made by macro-influencers, such as models and brand ambassadors, who are trusted by the majority. Social media not only help audiences understand advertisements and promotional actions, but also reinforce communication with others, creating communities with common interests. Finally, businesses have changed the way they promote their products and services, thanks to successful marketing campaigns utilizing influencers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΟ αντίκτυπος του influencer marketing στις πωλήσεις.el
heal.titleThe impact of influencer marketing on sales.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordinfluencer marketing, αγοραστικό κοινό, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίδρασηel
heal.keywordinfluencer marketing, consumer base, social media, impacten
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States