Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-sports, their rise and the chances that are given in marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣυλίρης, Νικόλαοςel
dc.creatorSyliris, Nikolaosen
dc.creatorΤσαλήμογλου, Δημήτρηςel
dc.creatorTsalimoglou, Dimitrisen
dc.date.accessioned2023-06-05T11:16:00Z
dc.date.available2023-06-05T11:16:00Z
dc.date.issued2023-06-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10560
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση των e-sport και η απήχηση που έχουν και ως αποτέλεσμα οι προοπτικές που ανοίγονται αναφορικά με το μάρκετινγκ τους. Κατά τη διάρκεια των περίπου 70 ετών που είναι διαθέσιμα τα παιχνίδια υπολογιστών, τα e- Sports έχουν καθιερωθεί σε πολλά έθνη. Εξαιτίας αυτού, τα στοιχήματα e- Sports είναι εύκολα προσβάσιμα, ο αριθμός των τουρνουά αυξάνεται κάθε χρόνο και το έπαθλο για τον καθένα έχει αυξηθεί σημαντικά. Τώρα μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, ήταν κάποτε ένα μικροσκοπικό υποσύνολο της οικονομίας. Η ταχεία επέκταση των E-sport κατά την προηγούμενη δεκαετία έχει πλέον ξεπεράσει το συμβολικό όριο του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Οι διαγωνισμοί παρακολουθούνται από το κοινό τόσο αυτοπροσώπως όσο και διαδικτυακά μέσω ιστοτόπων όπως το Twitch και το YouTube. Η αναγκαιότητα σχεδιασμού πολυχρηστικών και ειδικών γηπέδων και αρένων που μπορούν να διοργανώνουν ποικίλες εκδηλώσεις και να συμβαδίζουν με τον γρήγορο ρυθμό της τεχνολογικής αλλαγής της βιομηχανίας είναι μόνο μία από τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος. Θα πρέπει να αναπτυχθούν νόμοι και κανονισμοί για να επισημοποιήσουν τον τομέα των e- Sports και να διασφαλίσουν την κατάλληλη διοίκησή του χωρίς να είναι πολύ περιοριστικοί, εάν ο κλάδος θέλει να ευδοκιμήσει ενώ εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις ακεραιότητας. Φαίνεται ότι τα e-sports είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τα παραδοσιακά αθλητικά πρωταθλήματα. Πολλοί μεγάλοι οργανισμοί έχουν αρχίσει να «εικονικοποιούν» τις ομάδες και τα τμήματα τους προετοιμάζοντας τη μετάβαση στα e-Sports. Το σχέδιο δράσης αυτών των εταιρειών είναι να επικεντρωθούν σε σχετικές αγορές και να διαπραγματευτούν παράγωγα μέσα σε πολύ σύντομα χρονικά διαστήματα. Τα e-sports έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν σημαντικά τα παραδοσιακά αθλήματα την επόμενη δεκαετία. Η επιχείρηση eSports αναμένεται να αναπτυχθεί και να συγχωνευθεί με τα παραδοσιακά αθλήματα τα επόμενα χρόνια δίνοντας μία νέα έννοια στον τομέα του μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is the analysis of e-sports and the impact they have and as a result the perspectives that are opened regarding their marketing. During the approximately 70 years that computer games have been available, e-Sports have become established in many nations. Because of this, e-Sports betting is easily accessible, the number of tournaments is increasing every year and the prize for each has increased significantly. Now a multi-billion dollar industry, it was once a tiny subset of the economy. The rapid expansion of E-sports over the past decade has now surpassed the symbolic $1 billion mark. Competitions are watched by the public both in person and online through websites such as Twitch and YouTube. The need to design multi-use and specialist stadiums and arenas that can host a variety of events and keep pace with the industry's rapid pace of technological change is just one of the challenges the industry must overcome. Laws and regulations should be developed to formalize the e-Sports sector and ensure its proper governance without being too restrictive if the industry is to thrive while still facing a number of integrity challenges. It seems that e-sports are the driving force behind traditional sports leagues. Many large organizations have begun to "virtualize" their teams and departments in preparation for the transition to e-Sports. The plan of action of these companies is to focus on relevant markets and trade derivatives within very short time frames. E-sports have the potential to significantly impact traditional sports over the next decade. The eSports business is expected to grow and merge with traditional sports in the coming years giving a new meaning to the field of marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα e-sports, η απήχηση που αυτά έχουν και οι προοπτικές που ανοίγονται στο μάρκετινγκ.el
dc.titleE-sports, their rise and the chances that are given in marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣυλίρης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameSyliris, Nikolaosen
heal.creatorNameΤσαλήμογλου, Δημήτρηςel
heal.creatorNameTsalimoglou, Dimitrisen
heal.publicationDate2023-06-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10560
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση των e-sport και η απήχηση που έχουν και ως αποτέλεσμα οι προοπτικές που ανοίγονται αναφορικά με το μάρκετινγκ τους. Κατά τη διάρκεια των περίπου 70 ετών που είναι διαθέσιμα τα παιχνίδια υπολογιστών, τα e- Sports έχουν καθιερωθεί σε πολλά έθνη. Εξαιτίας αυτού, τα στοιχήματα e- Sports είναι εύκολα προσβάσιμα, ο αριθμός των τουρνουά αυξάνεται κάθε χρόνο και το έπαθλο για τον καθένα έχει αυξηθεί σημαντικά. Τώρα μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, ήταν κάποτε ένα μικροσκοπικό υποσύνολο της οικονομίας. Η ταχεία επέκταση των E-sport κατά την προηγούμενη δεκαετία έχει πλέον ξεπεράσει το συμβολικό όριο του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Οι διαγωνισμοί παρακολουθούνται από το κοινό τόσο αυτοπροσώπως όσο και διαδικτυακά μέσω ιστοτόπων όπως το Twitch και το YouTube. Η αναγκαιότητα σχεδιασμού πολυχρηστικών και ειδικών γηπέδων και αρένων που μπορούν να διοργανώνουν ποικίλες εκδηλώσεις και να συμβαδίζουν με τον γρήγορο ρυθμό της τεχνολογικής αλλαγής της βιομηχανίας είναι μόνο μία από τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος. Θα πρέπει να αναπτυχθούν νόμοι και κανονισμοί για να επισημοποιήσουν τον τομέα των e- Sports και να διασφαλίσουν την κατάλληλη διοίκησή του χωρίς να είναι πολύ περιοριστικοί, εάν ο κλάδος θέλει να ευδοκιμήσει ενώ εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις ακεραιότητας. Φαίνεται ότι τα e-sports είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τα παραδοσιακά αθλητικά πρωταθλήματα. Πολλοί μεγάλοι οργανισμοί έχουν αρχίσει να «εικονικοποιούν» τις ομάδες και τα τμήματα τους προετοιμάζοντας τη μετάβαση στα e-Sports. Το σχέδιο δράσης αυτών των εταιρειών είναι να επικεντρωθούν σε σχετικές αγορές και να διαπραγματευτούν παράγωγα μέσα σε πολύ σύντομα χρονικά διαστήματα. Τα e-sports έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν σημαντικά τα παραδοσιακά αθλήματα την επόμενη δεκαετία. Η επιχείρηση eSports αναμένεται να αναπτυχθεί και να συγχωνευθεί με τα παραδοσιακά αθλήματα τα επόμενα χρόνια δίνοντας μία νέα έννοια στον τομέα του μάρκετινγκ.el
heal.abstractThe purpose of this paper is the analysis of e-sports and the impact they have and as a result the perspectives that are opened regarding their marketing. During the approximately 70 years that computer games have been available, e-Sports have become established in many nations. Because of this, e-Sports betting is easily accessible, the number of tournaments is increasing every year and the prize for each has increased significantly. Now a multi-billion dollar industry, it was once a tiny subset of the economy. The rapid expansion of E-sports over the past decade has now surpassed the symbolic $1 billion mark. Competitions are watched by the public both in person and online through websites such as Twitch and YouTube. The need to design multi-use and specialist stadiums and arenas that can host a variety of events and keep pace with the industry's rapid pace of technological change is just one of the challenges the industry must overcome. Laws and regulations should be developed to formalize the e-Sports sector and ensure its proper governance without being too restrictive if the industry is to thrive while still facing a number of integrity challenges. It seems that e-sports are the driving force behind traditional sports leagues. Many large organizations have begun to "virtualize" their teams and departments in preparation for the transition to e-Sports. The plan of action of these companies is to focus on relevant markets and trade derivatives within very short time frames. E-sports have the potential to significantly impact traditional sports over the next decade. The eSports business is expected to grow and merge with traditional sports in the coming years giving a new meaning to the field of marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΤα e-sports, η απήχηση που αυτά έχουν και οι προοπτικές που ανοίγονται στο μάρκετινγκ.el
heal.titleE-sports, their rise and the chances that are given in marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keyworde-sports, μάρκετινγκ, προώθηση, αγώνες, ανάπτυξηel
heal.keyworde-sports, marketing, promotion, racing, developmenten
heal.contributorID.emailjkapad@hmu.gr
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States