Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sulzer engine maintenance cost of DEH Linoperamaton of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠέδος, Αργύριοςel
dc.creatorPedos, Argyriosen
dc.date.accessioned2023-06-28T14:50:33Z
dc.date.available2023-06-28T14:50:33Z
dc.date.issued2023-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10601
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τo κόστος συντήρησης των κινητήρων Sulzer και συγκεκριμένα με τον RTAF58. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο, θα γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των κινητήρων ντίζελ στο πέρασμα των αιώνων. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναφερθούν και θα αναλυθούν τα διαφορετικά είδη των κινητήρων, ανάλογα με την ταχύτητα περιστροφής τους, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα δομικά τμήματα που αποτελούν τον κινητήρα και τα κύρια χαρακτηριστικά του. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας, θα γίνει εκτενής αναφορά στους θερμοδυναμικούς κύκλους Diesel και ταυτόχρονα θα επισημανθούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα των δίχρονων και των τετράχρονων κινητήρων. Αμέσως μετά, στο πέμπτο κεφάλαιο, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν τα διάφορα είδη τεχνικών συντήρησης που εφαρμόζονται στις σύγχρονες βιομηχανίες. Στη συνέχεια, στο έκτο κεφάλαιο, θα εκτεθούν οι διαφοροποιήσεις της μικρής και της μεγάλης συντήρης και θα επισημανθούν οι διαφορές τους. Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο, θα αναφέρεται εξ’ ολοκλήρου στο οικονομοτεχνικό μέρος, δηλαδή στο κόστος συντήρησης του συγκεκριμένου κινητήρα.el
dc.description.abstractThis thesis deals with the costs of maintenance of the Sulzer engines and specifically the RTAF58. To be more specific, in the first chapter of the present thesis, there will be a brief historical review of the development of diesel engines over the centuries. Later on, the second chapter will be dealing with the different types of motors that will be reported and analyzed, depending on the speed of their rotation, while in the third chapter the structural parts that constitute the engine and its main characteristics will be presented. In the fourth chapter of this project, extensive references will be made to thermodynamic Diesel cycles and at the same time we will point out the drawbacks and advantages of the two-stroke and the four-stroke engines. The fifth chapter, the various types of maintenance techniques applied in modern industries will be presented and analyzed. In the sixth chapter, the differences between the small and the great maintenances will be exposed, and their differences will be highlighted. Lastly, the seventh chapter will be dedicated to the economics, around the maintenance costs of these particular engine.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚόστος συντήρησης μηχανής Sulzer της ΔΕΗ Λινοπεραμάτων Ηρακλείου.el
dc.titleSulzer engine maintenance cost of DEH Linoperamaton of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠέδος, Αργύριοςel
heal.creatorNamePedos, Argyriosen
heal.publicationDate2023-06-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10601
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τo κόστος συντήρησης των κινητήρων Sulzer και συγκεκριμένα με τον RTAF58. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο, θα γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των κινητήρων ντίζελ στο πέρασμα των αιώνων. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναφερθούν και θα αναλυθούν τα διαφορετικά είδη των κινητήρων, ανάλογα με την ταχύτητα περιστροφής τους, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα δομικά τμήματα που αποτελούν τον κινητήρα και τα κύρια χαρακτηριστικά του. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας, θα γίνει εκτενής αναφορά στους θερμοδυναμικούς κύκλους Diesel και ταυτόχρονα θα επισημανθούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα των δίχρονων και των τετράχρονων κινητήρων. Αμέσως μετά, στο πέμπτο κεφάλαιο, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν τα διάφορα είδη τεχνικών συντήρησης που εφαρμόζονται στις σύγχρονες βιομηχανίες. Στη συνέχεια, στο έκτο κεφάλαιο, θα εκτεθούν οι διαφοροποιήσεις της μικρής και της μεγάλης συντήρης και θα επισημανθούν οι διαφορές τους. Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο, θα αναφέρεται εξ’ ολοκλήρου στο οικονομοτεχνικό μέρος, δηλαδή στο κόστος συντήρησης του συγκεκριμένου κινητήρα.el
heal.abstractThis thesis deals with the costs of maintenance of the Sulzer engines and specifically the RTAF58. To be more specific, in the first chapter of the present thesis, there will be a brief historical review of the development of diesel engines over the centuries. Later on, the second chapter will be dealing with the different types of motors that will be reported and analyzed, depending on the speed of their rotation, while in the third chapter the structural parts that constitute the engine and its main characteristics will be presented. In the fourth chapter of this project, extensive references will be made to thermodynamic Diesel cycles and at the same time we will point out the drawbacks and advantages of the two-stroke and the four-stroke engines. The fifth chapter, the various types of maintenance techniques applied in modern industries will be presented and analyzed. In the sixth chapter, the differences between the small and the great maintenances will be exposed, and their differences will be highlighted. Lastly, the seventh chapter will be dedicated to the economics, around the maintenance costs of these particular engine.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΚόστος συντήρησης μηχανής Sulzer της ΔΕΗ Λινοπεραμάτων Ηρακλείου.el
heal.titleSulzer engine maintenance cost of DEH Linoperamaton of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordΔημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ), κόστος, συντήρηση, κινητήραςel
heal.keywordPublic Power Corporation S.A., cost, maintenance, engineen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΧρηστάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameChristakis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States