Μελέτη του διαδικτυακού εκφοβισμού σε πρωτοετείς φοιτητές Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Δήμο Ηρακλείου ως προς τις προσωπικές τους εμπειρίες και τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου.
Research of cyberbullying in first-year students of Higher Education in the Municipality of Heraklion in terms of their personal experiences and ways of dealing with the phenomenon.
Date
2023-06-30Author
Καργάκη, Γκαμπριέλλα
Παπαδοπούλου-Τσαραμίρση, Μαρία
Kargaki, Gkampriella
Papadopoulou-Tsaramirsi, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη μελέτη του διαδικτυακού εκφοβισμού σε
πρωτοετείς φοιτητές Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Δήμο Ηρακλείου ως προς τις προσωπικές
εμπειρίες των φοιτητών (17-20 ετών) σε Σχολές τόσο του Πανεπιστημίου Κρήτης όσο και
του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) Κρήτης. Επιπρόσθετα θα
πραγματοποιηθεί μελέτη για τους κινδύνους που εγκυμονούν στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης με την αλόγιστη χρήση του διαδικτύου, καθώς θα διατυπωθούν και οι τρόποι
διαχείρισης/αντιμετώπισης περιστατικών που αφορούν το cyberbullying. Η μελέτη του
φαινομένου στηρίχθηκε σε μια ποσοτική προσέγγιση με τη χρήση του ερωτηματολογίου ως
μέθοδος έρευνας μέσω της οποίας έγινε προσπάθεια να διερευνηθεί και να κατανοηθεί πως
οι φοιτητές αντιλαμβάνονται το ζήτημα του ηλεκτρονικού εκφοβισμού και πως μπορούν να
το αντιμετωπίσουν.
Από τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την μελέτη δεικνύεται πως το μεγαλύτερο
ποσοστό των φοιτητών γνωρίζει τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό. Τα αποτελέσματα της έρευνας
εμφανίζονται αναλυτικά τόσο στα διαγράμματα όσο και στους πίνακες και έχει υπάρξει
αναλυτική παρουσίαση του θέματος. Η πτυχιακή εργασία καταλήγει σε προτάσεις για την
περαιτέρω κατανόηση και αντιμετώπιση του ηλεκτρονικού εκφοβισμού. This thesis focuses on the study of cyberbullying in the Municipality of Heraklion in
terms of personal experiences of students who study first year in the University of Crete and
the Hellenic Mediterranean University (ELMEPA). In addition to, a study will be conducted
on the dangers posed by social media with the reckless use of the internet, as well as the ways
of managing/dealing with cyberbullying incidents. The study of the phenomenon was based
on a quantitative approach using the questionnaire as a research method through which an
attempt was made to see and realize how students understand this issue of cyberbullying and
how they can deal with it.
The results that emerged from the study showed that the majority of students are
aware of cyberbullying. The results of the research are presented with details in the diagrams
and in the charts. Also, has been a detailed presentation of the topic. Thesis concludes with
proposals for further understanding and ways that cyberbullying could be reduced.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info