Εμφάνιση απλής εγγραφής

The transition from primary to secondary education during the pandemic: analyzing the Impact of tele-education and information and communication technologies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτάντος, Γεώργιοςel
dc.creatorKoutantos, Georgiosen
dc.creatorΜπουραντά, Μελπομένηel
dc.creatorBouranta, Melpomenien
dc.date.accessioned2023-07-03T06:12:35Z
dc.date.available2023-07-03T06:12:35Z
dc.date.issued2023-07-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10612
dc.description.abstractΣτο κατώφλι του 2020η παγκόσμια κοινότητα έμελλε να έρθει αντιμέτωπη με μια ακόμα πρόκληση παρόμοια της οποίας είχε συναντήσει ξανά και σε άλλους αιώνες. Η πανδημία COVID, η οποία τάραξε την κανονικότητα όλων των χωρών του πλανήτη και επηρέασε την οικονομική και κοινωνική ζωή των κατοίκων κάθε χώρας και κάθε ηλικίας. Ειδικότερα, γονείς, και εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να συνεχίσουν με κάθε τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία, αναγκαία για την μαθησιακή και ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών τους. Στην κατεύθυνση αυτή, η πολιτεία έλαβε μέτρα για να συνεχιστεί με κάθε τρόπο η απρόσκοπτη λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα που προτάθηκαν από την ιατρική επιστημονική κοινότητα για την μείωση της διασποράς. Τα μέτρα αυτά περιλάμβαναν διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας όλων των βαθμίδων , την χρήση τεχνολογικών μέσων για εξ αποστάσεως διδασκαλία, και χρήση διάφορων πλατφορμών μέσα από τις οποίες οι μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την δυνατότητα να διεξάγουν τα μαθήματα . Σε μια Ελλάδα όμως, όπου τεχνολογικά βρίσκονταν επίπεδα πίσω από άλλες χώρες, ήταν αναμενόμενο ότι θα υπήρχαν δυσκολίες στην ομαλή λειτουργία την εκπαιδευτικής διαδικασίας με συνέπεια εν κατακλείδι την μη ομαλή μάθηση των μαθητών και ακόμα περισσότερο την καταπόνηση της ψυχολογικής κατάστασης τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών. Με την διενέργεια δύο πρωτογενών ερευνών, ποσοτικής και ποιοτικής οι οποίες διεξήχθησαν σε γονείς μαθητών και μαθητριών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και σε εκπαιδευτικούς, διαπιστώθηκε η έλλειψη τεχνολογικής υποδομής και θέματα προσαρμοστικότητας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς των νέων και συνάμα άγνωστων μεθόδων διδασκαλίας. Εκφράστηκαν απόψεις για την αποτελεσματικότητα την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και τρόπους βελτίωσης της για πιθανή μελλοντική της χρήση σε ανάλογες περιπτώσεις.el
dc.description.abstractOn the threshold of 2020, the global community was about to face another challenge similar to the one it had encountered again in other centuries. The COVID pandemic, which has shaken the normality of all countries on the planet and affected the economic and social life of residents of every country and of every age. In particular, parents and teachers were invited to continue in every way the educational process, necessary for the learning and psychophysical development of their children. In this direction, the state took measures to continue in every way the smooth operation of all educational levels with all the necessary health measures proposed by the medical scientific community to reduce the spread. These measures included suspending the operation of all grades, the use of technological means for distance teaching, and the use of various platforms through which students, parents and teachers were able to conduct lessons. However, in a Greece, where technological levels were behind other countries, it was to be expected that there would be difficulties in the smooth operation of the educational process, with the consequence, in conclusion, of the uneven learning of the students and, even more, the strain on the psychological state of both the students and the teachers. By carrying out two primary surveys, quantitative and qualitative, which were conducted on parents of primary and secondary school students, as well as on teachers, it was established the lack of technological infrastructure and issues of adaptability to students and teachers of new and at the same time unknown teaching methods. Opinions were expressed on the effectiveness of distance education as well as ways to improve it for possible future use in similar cases.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ μετάβαση από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας: ανάλυση των επιπτώσεων της τηλε-εκπαίδευσης και των ΤΠΕ.el
dc.titleThe transition from primary to secondary education during the pandemic: analyzing the Impact of tele-education and information and communication technologies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτάντος, Γεώργιοςel
heal.creatorNameKoutantos, Georgiosen
heal.creatorNameΜπουραντά, Μελπομένηel
heal.creatorNameBouranta, Melpomenien
heal.publicationDate2023-07-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10612
heal.abstractΣτο κατώφλι του 2020η παγκόσμια κοινότητα έμελλε να έρθει αντιμέτωπη με μια ακόμα πρόκληση παρόμοια της οποίας είχε συναντήσει ξανά και σε άλλους αιώνες. Η πανδημία COVID, η οποία τάραξε την κανονικότητα όλων των χωρών του πλανήτη και επηρέασε την οικονομική και κοινωνική ζωή των κατοίκων κάθε χώρας και κάθε ηλικίας. Ειδικότερα, γονείς, και εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να συνεχίσουν με κάθε τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία, αναγκαία για την μαθησιακή και ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών τους. Στην κατεύθυνση αυτή, η πολιτεία έλαβε μέτρα για να συνεχιστεί με κάθε τρόπο η απρόσκοπτη λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα που προτάθηκαν από την ιατρική επιστημονική κοινότητα για την μείωση της διασποράς. Τα μέτρα αυτά περιλάμβαναν διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας όλων των βαθμίδων , την χρήση τεχνολογικών μέσων για εξ αποστάσεως διδασκαλία, και χρήση διάφορων πλατφορμών μέσα από τις οποίες οι μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την δυνατότητα να διεξάγουν τα μαθήματα . Σε μια Ελλάδα όμως, όπου τεχνολογικά βρίσκονταν επίπεδα πίσω από άλλες χώρες, ήταν αναμενόμενο ότι θα υπήρχαν δυσκολίες στην ομαλή λειτουργία την εκπαιδευτικής διαδικασίας με συνέπεια εν κατακλείδι την μη ομαλή μάθηση των μαθητών και ακόμα περισσότερο την καταπόνηση της ψυχολογικής κατάστασης τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών. Με την διενέργεια δύο πρωτογενών ερευνών, ποσοτικής και ποιοτικής οι οποίες διεξήχθησαν σε γονείς μαθητών και μαθητριών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και σε εκπαιδευτικούς, διαπιστώθηκε η έλλειψη τεχνολογικής υποδομής και θέματα προσαρμοστικότητας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς των νέων και συνάμα άγνωστων μεθόδων διδασκαλίας. Εκφράστηκαν απόψεις για την αποτελεσματικότητα την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και τρόπους βελτίωσης της για πιθανή μελλοντική της χρήση σε ανάλογες περιπτώσεις.el
heal.abstractOn the threshold of 2020, the global community was about to face another challenge similar to the one it had encountered again in other centuries. The COVID pandemic, which has shaken the normality of all countries on the planet and affected the economic and social life of residents of every country and of every age. In particular, parents and teachers were invited to continue in every way the educational process, necessary for the learning and psychophysical development of their children. In this direction, the state took measures to continue in every way the smooth operation of all educational levels with all the necessary health measures proposed by the medical scientific community to reduce the spread. These measures included suspending the operation of all grades, the use of technological means for distance teaching, and the use of various platforms through which students, parents and teachers were able to conduct lessons. However, in a Greece, where technological levels were behind other countries, it was to be expected that there would be difficulties in the smooth operation of the educational process, with the consequence, in conclusion, of the uneven learning of the students and, even more, the strain on the psychological state of both the students and the teachers. By carrying out two primary surveys, quantitative and qualitative, which were conducted on parents of primary and secondary school students, as well as on teachers, it was established the lack of technological infrastructure and issues of adaptability to students and teachers of new and at the same time unknown teaching methods. Opinions were expressed on the effectiveness of distance education as well as ways to improve it for possible future use in similar cases.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ μετάβαση από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας: ανάλυση των επιπτώσεων της τηλε-εκπαίδευσης και των ΤΠΕ.el
heal.titleThe transition from primary to secondary education during the pandemic: analyzing the Impact of tele-education and information and communication technologies.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμβατική εκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, δια δραστικότητα, εκπαιδευτικές πλατφόρμες , εκπαιδευτικό λογισμικό, ερωτηματολόγια, ηλεκτρονικός υπολογιστής, γνώση, ψυχολογία, μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ, δυσλεξία, δυσαρυθμία, εφηβεία, ψυχολογική επίδραση, διαδικτυακός εκφοβισμός, μυοσκελετικό σύστημα, μετάβασηel
heal.keywordconventional education, synchronous and asynchronous distance learning, interactivity, educational platforms, educational software, questionnaires, conclusions, computer, knowledge, psychology, learning difficulties, attention deficit hyperactivity disorder, dyslexia, dysrhythmia, adolescence, psychological effect, cyberbullying, musculoskeletal system, transitionen
heal.advisorNameΣκουλουδάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameSkouloudakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emaileskouloudakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States